Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Palme mordet?

Go down

Palme mordet? Empty Palme mordet?

Indlæg af Thomas Tirs Apr 28, 2020 11:34 pm

Hvis det er tilfældet, så er det fantastisk, at det skulle tage 20 år.

Jeg tror nu bare det er mere røgslør.

Jeg tror stadig, at det var CIA, der knappede hovedet af Palme, fordi Palme ville tillade russiske fly at overflyve svensk territorium i krigstid.

Sammenholdt med, hvad der i øvrigt sker, så er det plausibelt, at man skal have Nato transport og bombefly over svensk luftrum med eventuelle mål i Rusland. Russerne kan ikke så godt sige noget, fordi så hiver man lokumsaftalen med dem frem.
Det er så magtpåliggende at sørge for at få frikendt USA for den "grimme mistanke" om at skulle have gjort verden og Sverrig den tjeneste at pløkke Palme ned. Som sædvanlig er svensk politi leveringsdygtig i en løgn, som ikke kan modbevises, fordi "drabsmanden" er død for 20 år siden - og man har sikret sig, at der ikke ligger belastende dokumenter på det modsatte.

Det giver også mening med ambassadisse Clara Sands og Trumps - skal vi sige det sådan - noget forvirrede opførsel.

  1. Det viser sig jo, at Danmark har været behjælpelig i Nordatlanten, så USA skylder os en gentjeneste.
  2. Det kunne jo være, den gentjeneste var at forære Danmark "svensk" luftrum - til amerikansk afbenyttelse. Bare en strøtanke.
    Jeg kan bare ikke se ulempen ved at russerne atombomber Stockholm, hvis bare vinden bærer fra.
  3. I den sammenhæng rabler Clara Sands om, at vi skal købe nogle flere F-35. Det vil altså sige, at Danmark skal påtage sig nye opgaver.
    Jeg tror bare ikke, at Clara Sands har den fjerneste anelse om, hvad hun snakker om - det er gerne i de situationer, man kommer til at tale over sig.


Det er så et tankespin, som måske aldrig bliver af- eller bekræftet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum