Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

B-1 Lancer

Go down

B-1 Lancer Empty B-1 Lancer

Indlæg af Thomas Fre Jun 21, 2019 12:21 am

Det var den historie, jeg ville udbrede, hvis:

Jeg forberedte et massivt slag.

Der er helt klart tale om, at alle fly skal have maksimal tid til næste eftersyn. Jeg ser så dette som en klar advarsel til Iran. B-52 er nærmere en minelægger. B-2 er reserveret til kontraslag mod Rusland og Kina.

Det er så bare noget, jeg tror. Men det er en måde, jeg kunne finde på at bruge for at finde en forklaring.

Men egentlig tror jeg også, at det er fordi hele flåden skal opgraderes til JASSM med atomsprænghoved. Her er det så ikke flyet, der er stealth; men missilet. Det ville være praktisk, for den udgave med ekstra rækkevidde postuleres have knap 1.000 km i rækkevidde. Dvs. B-1 skal slet ikke ind og slås med et luftforsvar - overhovedet - hvilket også er en udpræget behagelighed for besætningen.

Desuden har man brugt pænt af beholdningen af f.eks. Tomahawk.

Men det er bare det, jeg med min begrænsede fantasi kunne finde på.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34067
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

B-1 Lancer Empty Det lader til, at jeg havde ret.

Indlæg af Thomas Man Okt 28, 2019 1:46 am

I hvert fald delvist.

B-1 er forlagt til Saudi-Arabien for 1-2 dage siden. Nedskydningen af ISIL skiderikken er kun en del af historien. Tilsvarende har den politisk upopulære tilbagetrækning fra Syrien måske også noget at skulle have sagt her?

Man har ikke rådført sig med Repræsentanternes Hus, hvilket i sig selv er bemærkelsesværdigt. Problemet er om der er lækager derfra?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34067
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

B-1 Lancer Empty Den video på det 1. indlæg

Indlæg af Thomas Man Okt 28, 2019 2:14 am

i denne tråd er nu ikke længere til rådighed. Ja, kontoen lader til at være slettet!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34067
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

B-1 Lancer Empty Sv: B-1 Lancer

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum