Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvor er flåden?

Go down

Hvor er flåden? Empty Hvor er flåden?

Indlæg af Thomas Søn Jun 16, 2019 10:11 am

Jeg formoder, at forsvaret er i forhøjet beredskab, dels som følge af Folkemødet på Bornholm, som før er blevet truet med atomvåben fra Russisk side, dels fordi der er blevet renset ud i landsforræderne i FKO og Dansk Folkeparti - vi mangler dog at få henrettet Nazi-Marie ved en smuk og folkelig afbrænding på bålet på Blågaards Plads. Bare dette skadedyr måtte dø snart, langsomt og smertefuldt - specielt smertefuldt.

Jeg konstaterer bare, at søværnets større enheder er tilsyneladende til søs: To på øvelse i Østersøen, en Huitfeldt ved Grønland, en Thetis i Middelhavet - jeg formoder også en Huitfeldt i den Botniske Bugt. Det er en klassisk sikkerhedsforanstaltning i forventning om et fjendtligt angreb, at sende sin flåde til søs. Specielt når fjenden er den russiske flåde, der kun står ud af havn med største modvilje.
Lidt som Kong Frederik, der altid opholdt sig i maskinen på kongeskibet, dér kom Ingrid IKKE.

Jeg formoder så også, at man er gået i gang med at bygge nogle flere Huitfeldt'er. Nu, hvor spionerne i forsvarsudvalget eller FKO ikke kan sladre - det vil være naivt at tro, at man har fundet dem alle. Donald Trump véd vi er Putins agent, hvorfor vi heller ikke kan stole på amerikanerne. Det skulle ikke undre mig en skid, hvis de blev bygget på Ficantieri.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34081
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum