Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Socialdemokraterne forsøger ikke at lyde for sejrssikre.

Go down

Socialdemokraterne forsøger ikke at lyde for sejrssikre. Empty Socialdemokraterne forsøger ikke at lyde for sejrssikre.

Indlæg af Thomas Søn Apr 14, 2019 7:41 pm

Problemet er, at der er betydeligt stemmespild på "deres" fløj også.

Men ganske rigtigt: Tulletåben fik noget af en blandet modtagelse af sine "egne", da det kom frem, at Billundbanen kun blev krævet fordi den lå i hans valgkreds. Helt klart er det fordi Nordea forsøger at få staten til at betale for nogle af deres fallenter - i ekspropriation.

Men jeg tror, at Løkke fik sat Rigsfællesskabet på plads. De må da godt melde sig ud - det bliver deres sag; men så lukkes pengehanen fast i. Anlægget af lufthavnene kan jo også begrænses, så kun Sdr. Strøm bliver sat i stand. En forlængelse af banen i Godthåb - det kan godt lade sig gøre på papiret; men.... der skal godt nok flyttes nogle klipper ned i hullet.

Jeg tror så også, at det er nok så meget for at sætte nogle andre skabe på plads.
Vi taler her om de Dansk Vestindiske Øer, Gulland, Shetland og Orkney. Jo en tættere forbindelse kan vi da godt se; men hvad agter man selv at bringe til bordet? Helt rigtigt! Ingenting. Island kommer i det mindste med noget.

Så blev jeg bannet på Facebook for en uge. Jeg kaldte grønlændere for skolelærere og aber: Tilsyneladende har der været voldsomme protester mod sammenligningen:
Grønlænderne var forargede over at blive kaldt skolelærere og aberne følte sig dybt krænket over reference til grønlændere, så der var i det "Fællesskab" nogle hylder og porcelæn, der faldt. Tja, det kan man jo ikke tage sig af.
Specielt ikke fordi begge grupper har jo ret!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum