Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

B-52H

Go down

B-52H Empty B-52H

Indlæg af Thomas Tors Mar 21, 2019 10:01 pm

Så kom det frem selv i dansk presse.

Nogle af de strategiske atombombefly er sendt afsted fra Barksdale Air Force Base i Louisiana ledsaget af støttefunktioner, og de har udført missioner i luftrummet over bl.a. Norge, Estland og Grækenland, oplyser det amerikanske luftvåben. Andre B-52'ere er fløjet fra Andersen Air Force Base i Guam på tilsvarende øvelsesopgaver.

Det har jo ikke noget videre med atomvåben at gøre - ikke amerikanske altså.

Det jeg for nylig har set, at de er blevet ladet op med er miner.

Som jeg tolker det, så er det et vink med en B-52 om, at de skal aldeles ikke lade deres ubåde ud af havnen. De skal faktisk heller ikke ind i havnen.

En B-52 overlever ikke selv et rudimentært luftforsvar - heller ikke i lav højde. Om den kan ses på radar? Mon ikke!
Ekkoet nærmest blænder operatøren. Dvs. deres opgave skal løses INDEN krigen bryder ud.

Det er så heller ikke tilfældigt, at det signal kommer under Nato-topmødet - ellers skulle jeg tage meget fejl; men det kan jeg måske også.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

B-52H Empty Se selv!

Indlæg af Thomas Fre Mar 22, 2019 9:44 pm

Thomas skrev:Så kom det frem selv i dansk presse.

Nogle af de strategiske atombombefly er sendt afsted fra Barksdale Air Force Base i Louisiana ledsaget af støttefunktioner, og de har udført missioner i luftrummet over bl.a. Norge, Estland og Grækenland, oplyser det amerikanske luftvåben. Andre B-52'ere er fløjet fra Andersen Air Force Base i Guam på tilsvarende øvelsesopgaver.

Det har jo ikke noget videre med atomvåben at gøre - ikke amerikanske altså.

Det jeg for nylig har set, at de er blevet ladet op med er miner.

Som jeg tolker det, så er det et vink med en B-52 om, at de skal aldeles ikke lade deres ubåde ud af havnen. De skal faktisk heller ikke ind i havnen.

En B-52 overlever ikke selv et rudimentært luftforsvar - heller ikke i lav højde. Om den kan ses på radar? Mon ikke!
Ekkoet nærmest blænder operatøren. Dvs. deres opgave skal løses INDEN krigen bryder ud.

Det er så heller ikke tilfældigt, at det signal kommer under Nato-topmødet - ellers skulle jeg tage meget fejl; men det kan jeg måske også.

0:44 den rute, de følger er så de kan minere sejlruten øst for Bornholm.

Det er så tydeligt, at selv de svagt begavede russere skulle kunne forstå beskeden: De ubåde skal blive væk - helt væk.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum