Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nu tror jeg, jeg véd, hvad der skete med Brian Mikkelsen:

Go down

Nu tror jeg, jeg véd, hvad der skete med Brian Mikkelsen: Empty Nu tror jeg, jeg véd, hvad der skete med Brian Mikkelsen:

Indlæg af Thomas Tirs Dec 26, 2017 2:58 pm

Danske Bank har læææænet sig op ad Brian Mikkelsen for at få den igangværende undersøgelse af pengevask i Danske Bank standset.
Det har banksvinene gjort i forvisning om, at Brian Mikkelsen er dybt insolvent og i bundløs gæld til Danske Bank - tænk, at jeg skulle få sympati for Brian Mikkelsen.....

Det Brian Mikkelsen så gjorde var at gå begejstret ind for Nordea's forespørgsel om at flytte hovedkvarteret til København. Det var jo lige præcis det sidste Danske Bank ville have Brian Mikkelsen til at sørge for skete. Så ville Danske Bank hellere æde den symbolske bøde på 100 - 120 mio. kr.
Det, jeg nu spekulerer på, er:

Hvem pokker har givet Brian Mikkelsen den idé? Den ligger nemlig i fiffighed en hel del over Brian Mikkelsens niveau.

Det skulle vel aldrig være Lars Løkke. Er der nogen, der kan sno sig ud af en klemt situation, så er det Lars Løkke.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum