Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvidvask

3 deltagere

Go down

Hvidvask Empty Hvidvask

Indlæg af Thomas Søn Jun 19, 2016 6:43 pm

Selvfølgelig er bankerne ikke indstillet på at "samarbejde".

Det jeg bare spekulerer på er hvem, der egentlig har lækket de oplysninger, for ingen tvivl om, at det er for at få has på banksvin.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvidvask Empty Sv: Hvidvask

Indlæg af Thomas Søn Jun 19, 2016 10:43 pm

Thomas skrev:Selvfølgelig er bankerne ikke indstillet på at "samarbejde".

Det jeg bare spekulerer på er hvem, der egentlig har lækket de oplysninger, for ingen tvivl om, at det er for at få has på banksvin.

Men selvfølgelig har de styr på hvidvasken - det er da derfor, de ved hvilke dokumenter, der skal forsvinde.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvidvask Empty Sv: Hvidvask

Indlæg af klogeaage 35 Man Jun 20, 2016 6:37 pm

Hvis man unddrager kreditorerne penge, som man skylder dem, er det en alvorlig sag.

En af flere !!
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Hvidvask Empty Sv: Hvidvask

Indlæg af Thomas Man Jun 20, 2016 9:52 pm

klogeaage 35 skrev:Hvis man unddrager kreditorerne penge, som man skylder dem, er det en alvorlig sag.

...

Det skal jeg garantere Dig for, at kreditorerne mener!

Det er meget almindeligt i sådan en situation.

Det jeg bare tænker på er: Hvem har egentlig lækket det?

Jeg formoder det er NSA og USA.

"Hmm.... I har ikke råd til flere jagerfly??? Nahh.... hvad så med at hole de skatter ind, det kunne nok bruges bedre på lidt jetjagere!"


Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvidvask Empty Stor sag på 1,4 mia. kroner

Indlæg af Thomas Fre Mar 17, 2017 6:41 pm

Der er jo ikke nogen tvivl om, at det er noget som Danske Bank og Nordea er rodet ind i.

Formentlig også SF/Enhedslisten - hvor er det ellers de kriminelle er koncentreret? Det er selvfølgelig blandt SF/Enhedslistens terrorister.

Det er nok mere end sandsynligt, at det er årsagen til modstanden mod bankunionen. De stangkorrupte landsforrædere i Dansk Folkeparti er jo jublende modstandere - Marie Krarup har nok pandet ned indtil videre på hendes åbenlyse landsforræderi.

Nu kommer turen nok til Tulletåben, som den organiserede kriminalitets medlem af bestyrelsen i Nationalbanken.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvidvask Empty Nogen lænede sig op ad Frösig?

Indlæg af Thomas Ons Mar 22, 2017 4:47 am

Detligner ikke Frösig at være lovlydig!

I 2014 førte to mistænkelige transaktioner fra det store Moldova-læk til, at Sydbank sparkede to russiske kunder ud af banken. Transaktionerne blev indberettet til Bagmandspolitiet. Også Jyske Bank og Vestjysk Bank er involveret i sagen.

For et par år siden nedlagde Sydbank sin schweiziske filial - og det er mig stadig ikke klart hvorfor!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvidvask Empty Sv: Hvidvask

Indlæg af HenningK Tors Mar 23, 2017 7:34 pm

Gevinst for Danske Bank? - 1 mia i runde tal

International økonomisk kriminalitet betaler sig... Fint overslag for udmåling af bøde.

HenningK

Antal indlæg : 328
Join date : 23/07/11

Tilbage til toppen Go down

Hvidvask Empty Sv: Hvidvask

Indlæg af Thomas Tors Mar 23, 2017 7:46 pm

HenningK skrev:Gevinst for Danske Bank? - 1 mia i runde tal

International økonomisk kriminalitet betaler sig... Fint overslag for udmåling af bøde.
Tja.... det bliver nok i det leje! Problenet er om Thomas Borgen skal i fængsel - sammen med Kolding og Peter Straarup.
Det pinlige er unægtelig, at ulovlighederne tydeligevis er fortsat EFTER Thomas Borgen blev direktør, da Eivind Kolding blev smidt ud.
Han havde chancen til at skyde det hele af på sin forgænger - og det gjorde han IKKE. Hvorfor IKKE?

Hvad gemte sig yderligere på den filial på Cayman Island?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvidvask Empty Sv: Hvidvask

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum