Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Peter Skaarup

Go down

Peter Skaarup Empty Peter Skaarup

Indlæg af Thomas Man Dec 28, 2015 3:33 pm

Stopper som retsordfører

Gad vide, hvad man egentlig har fået knaldet Skaarup på?

Det må være noget, der er hamrende ulovligt.

Jeg forstår Søren Espersen, der er livsfarlig for danske soldater, så han må holde sin kæft omkring forsvarsspørgsmål og de har fået Marie Krarup, der - trods alt - har hele to hjerneceller.

Skaarup er simpelthen for dum. Men at det skulle være direkte kriminelt og strafbart ..... unægtelig et slag for Dansk Folkeparti.
Han har jo til de grader lavet lort i det med den modstand mod politisamarbejdet i EU. Den har Lars Løkke da set. Så nu skal der renses ud i Dansk Folkeparti.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34083
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Peter Skaarup Empty Kristian Jensen lader ikke til at være overvældende bekymret.

Indlæg af Thomas Fre Nov 24, 2017 8:28 pm

Spørgsmålet er, hvor meget man vil ydmyge Skaarup.

Jeg gætter på en hel del. Jeg tror stadig, man har noget kriminelt på Skaarup. Spørgsmålet er om Kristian Jensen ved hvad og hvor meget.

Det er karakteristisk, at hverken Tulletåben eller Nazi-Marie føler trang til at jokke videre i det emne.

Tulletåben er blevet sat til vægs af Finanstilsynet - ikke af Nationalbanken, hvor han er bestyrelsesmedlem - ganske karakteristisk. Man skal da ikke have Tulletåben væk fra den post - han er nyttig, når Nordea's valutamanipulationer skal give bagslag. Man kan prøve at se hvordan både NOK og SEK synker i knæene den sidste måneds tid. Der er ført nogle midler over Sundet - ikke så snart det sker, så stiger SEK.

Nazi-Marie er fanget, fordi netop den Schengenaftale, som hun har fået besked på at sabotere fra FSB - det er den, som er uforenelig med Nato. Nazi-Marie har man også brug for til at sende de rigtige løgnehistorier til Putin.
Desuden er det de værnepligtige, som hun har råbt og skreget på, der skal bruge Schengen-aftalen til at forsyne amerikanerne fra dansk havn! Vi skal nok sørge for, at landsforræderen kommer i fedtefadet med sin dukkefører. Jeg er altså nervøs for, at Putin mister tålmodigheden med Nazi-Marie og får hende skudt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34083
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum