Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Politiker lede.....had.....frustration

Go down

Politiker lede.....had.....frustration  Empty Politiker lede.....had.....frustration

Indlæg af Gorrion Søn Nov 29, 2015 10:03 pm

Sidder her til aften og læser lidt aviser jeg var kommet lidt bagud med....og venter på Stormen Gorm.

Men det slår mig pludseligt hvor fucked up man er blevet over den politiske uduelighed....min tanke strejfede et ønske om at "visse" politikere ville blive ramt af noget meget hårdt i stormen til aften og i nat. Ikke så meget om ønsket at skade nogen, men et ønske om at redde nationen.
Vi har været vidne til den ene landsskadelige "reform" efter den anden, og vi har jo efterfølgende konstateret at det forholder sig sådan.

Samtidigt har man snorksovet i finansministeriet og givet frit lejde til at de rigeste platugler kan tømme statskassen for MANGE milliarder....incl. de få millioner man "på kort sigt" har sparet ved at lade de svageste i samfundet rådne op i form af de landsskadelige "reformer"
Det bliver dog rigtig dyrt på sigt at rydde op i....langt mere end det man "tror" man har sparet.

Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum