Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Enhedslisten bedragerianmelder

2 deltagere

Go down

Enhedslisten bedragerianmelder Empty Enhedslisten bedragerianmelder

Indlæg af Thomas Tirs Aug 18, 2015 11:29 pm

Jeg synes nu det er mere et problem, at Enhedslisten i Sønderjylland har så mange penge, at der er noget at bedrage af!

Hvor mon de midler er afpresset?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Enhedslisten bedragerianmelder Empty Det er jo PKK terrorister

Indlæg af Thomas Tirs Sep 01, 2015 1:43 am

som får frataget opholdstilladelse.

Se skadedyrene i Enhedslisten (og SF) ville jo gerne have de PKK terrorister til Iraq så de kunne blive aflivet af ISIL.
Det er så lidt af et problem, når det går op for disse grimme karle i kommunisternes stormtropper, hvem det er, der har stukket dem. Det er jo deres kommunistiske venner i SF og Enhedslisten.

Men hold da kæft, hvor ville det se sjovt ud med en video af Søren Søndergaard, der fik hovedet smadret af en af sine stormtropper.

Det, der foregår er rent "de lange knives nat" - svarende til nedslagtningen af Röhm og SA, da de blev for meget for Hitler at håndtere. Der er bare den forskel, at PKK er ikke søde og rare nazistiske gadebøller: Det er mordere med praktisk erfaring.

Det bliver grinemorsomt, når den små spruthysteriske Johanne og indavlskonsulent Pernille Skipper bliver voldbollet ihjel. Det er jo sådan ISIL plejer at kæle for dem, der har skuffet dem.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Enhedslisten bedragerianmelder Empty Sv: Enhedslisten bedragerianmelder

Indlæg af Nærigfryns Ons Sep 02, 2015 3:17 pm

Nu er dette jo i teorien et debatforum. Så mit spørgsmål er dette. Er jeg den eneste der er ubekvem ved, at navngivne politikere ønskes fysisk overlast?

Nærigfryns

Antal indlæg : 182
Join date : 25/10/08

Tilbage til toppen Go down

Enhedslisten bedragerianmelder Empty Sv: Enhedslisten bedragerianmelder

Indlæg af Thomas Ons Sep 02, 2015 4:02 pm

Nærigfryns skrev:Nu er dette jo i teorien et debatforum. Så mit spørgsmål er dette. Er jeg den eneste der er ubekvem ved, at navngivne politikere ønskes fysisk overlast?

Sådan er det jo, når man er medlem/støtte af kriminelle organisationer - det er jo ikke politiet, der er den egentlige risikofaktor ved kriminalitet - det er de kriminelle.

Vi så jo, hvordan man lavede et morderisk overfald på jøder.
Man må således formode, at alle forbindelser i den anledning bliver undersøgt - herunder forbindelse til politikere.

Der er en del i SF og Enhedslisten, der formentlig allerede overvejer, hvad der vil ske med dem, når de voldskriminelle narkohandlere får opfattelsen af, at ordensmagten og forbrydernes politiske bagland samarbejder mere end godt er for terroristernes helbred: Bomber i hovedet er et nærliggende eksempel.

At baggrunden for SF/Enhedslistens engagement med terrororganisation af almen kriminel karakter så har en baggrund i landsforræderi og overgreb, der daterer sig tilbage fra før morderne blev født, det er næppe noget nævnte kriminelle går så forfærdelig højt op i.

SF og Enhedslisten står i samme ubehagelige situation som Hitler gjorde ved "De Lange Knives Nat", hvor datidens Søren Søndergaard måtte se i øjnene, at han ikke kunne kontrollere de voldskriminelle elementer, man benyttede sig af til at fremme egen berigelse og politiske dagsorden.

Det er hele pointen, at SF og Enhedslisten har associeret sig selv med kræfter de ikke kan styre (det er der så heller ikke andre, der kan - slet ikke "kræfterne" selv). Det er som spastikere, der render rundt med nitroglycerin - igen - det plejer at give hurtige og opsigtsvækkende resultater.

Tror den små spruthysteriske Johanne og indavlskonsulent Pernille Skipper virkelig ikke, at deres ISIS dukkedrenge ikke vil sende optagelser af deres forlystelse på prominente på nettet? Det vil være naivt at tro, at disse skadedyr skulle fundamentalt ændre adfærd.

For så vidt angår ønske, så er jeg mere distanceret end det: Jeg kan bare ikke skjule en småfnisen. Jeg har - som en ret stor del af dem, der har gået i Folkeskolen - svært ved at holde på alvoren, når visse lærere møder et smertefuldt endeligt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Enhedslisten bedragerianmelder Empty Sv: Enhedslisten bedragerianmelder

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum