Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ?

3 deltagere

Go down

Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ? Empty Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ?

Indlæg af Gorrion Ons Maj 13, 2015 3:35 pm

Var det ikke i år at Niels Valentin Hansen skulle have dom, i vel nok en af de mere betændte bankskandaler ?

Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ? Empty Sv: Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ?

Indlæg af Thomas Ons Maj 13, 2015 3:37 pm

Gorrion skrev:Var det ikke i år at Niels Valentin Hansen skulle have dom, i vel nok en af de mere betændte bankskandaler ?


Jeg tror man vil give banksvinet muligheden for at dingle i sommerhuset.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ? Empty Sv: Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ?

Indlæg af Gorrion Tirs Sep 08, 2015 12:22 pm

Endelig sker der noget!

http://www.business.dk/finans/finansiel-stabilitet-hvaesser-vaabnene-foer-afgoerende-slag-om-roskilde-bank

Hvis ikke der falder en HÅRD dom i denne sag, så er der overhovedet ingen love der kan stå på mål for svindel og bedrag i finansverdenen. Frifindelse vil være det samme som at lovligøre den mest grove form for Bedrag/svindel da der er tale om en "virksomhed" "Bank" som man DENGANG burde kunne gå ind i med et relativt tillidsfuldt sind.
Tilliden til finansverdenen kan dog hos langt de fleste vel efterhånden ligge et meget lille sted, og skandalerne fortsætter jo med at vælte ud fra en verden der er dybt betændt.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ? Empty Sv: Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ?

Indlæg af Thomas Tirs Sep 08, 2015 1:13 pm

Gorrion skrev:Endelig sker der noget!

http://www.business.dk/finans/finansiel-stabilitet-hvaesser-vaabnene-foer-afgoerende-slag-om-roskilde-bank

Hvis ikke der falder en HÅRD dom i denne sag, så er der overhovedet ingen love der kan stå på mål for svindel og bedrag i finansverdenen. Frifindelse vil være det samme som at lovligøre den mest grove form for Bedrag/svindel da der er tale om en "virksomhed" "Bank" som man DENGANG burde kunne gå ind i med et relativt tillidsfuldt sind.
Tilliden til finansverdenen kan dog hos langt de fleste vel efterhånden ligge et meget lille sted, og skandalerne fortsætter jo med at vælte ud fra en verden der er dybt betændt.

Hmmm.... jeg tror det vil afhænge af, hvor meget Valentino har haft at handle med! Her tror jeg så ikke han har haft noget særligt. Problemet er nok at svindlen i Roskilde Bank havde ham som centrum: Det kunne forklare, hvorfor Straarup kunne være relativt hoven, fordi der ikke ville komme videre afledte effekter af Roskilde Bank. Det var jo meget værre senere, for så gik det ind i Danske Banks bedrageriske netværk. Roskilde Bank kunne man håndtere og bruge til at få en masse lort hældt over på og samtidig stå skinhellig og docere.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ? Empty valentino og Co.

Indlæg af Thomas Tirs Nov 17, 2015 12:11 am

Erstatningskrav på en milliard.

Hvorfor ikke 2????
¨
Syv år er ingen tid! Hvorfor hænger I Jer ikke?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ? Empty Sv: Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ?

Indlæg af Gorrion Lør Nov 21, 2015 2:58 am

Meget morsomt at læse citater i Børsen her i nat....Undskyldningerne fra bankens ledelse er bla. at ingen forudså finanskrisen og omfanget af den.

Det fik mig til at søge i boligdebatten under mine indlæg fra 2007 på Boliga.
DET VAR KLOKKEKLART ALLEREDE DENGANG AT DET VILLE GÅ GRUELIGT GALT!

Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ? Empty Sv: Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ?

Indlæg af doctor Lør Nov 21, 2015 4:11 am

Nej men lige netop dem der skabte finanskrisen burde have været de første til at forudse den.
Idioter. Utroligt hvis de kan komme igennem med den søforklaring.

Som jeg siger Gorrion: man kan lægge nok så mange brikker ud, så folk burde kunne samle puslespillet, men de gør det ikke.

Om det viljen eller evnen til at tilsynsmyndighederne ikke gør det - har jeg til gengæld endnu ikke fundet ud af.

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ? Empty Sv: Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ?

Indlæg af Thomas Lør Nov 21, 2015 11:57 am

doctor skrev:Nej men lige netop dem der skabte finanskrisen burde have været de første til at forudse den.
Idioter. Utroligt hvis de kan komme igennem med den søforklaring.

Som jeg siger Gorrion: man kan lægge nok så mange brikker ud, så folk burde kunne samle puslespillet, men de gør det ikke.

Om det viljen eller evnen til at tilsynsmyndighederne ikke gør det - har jeg til gengæld endnu ikke fundet ud af.


hmmm...... det har jo hele tiden været til at forudse.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ? Empty Valentino

Indlæg af Thomas Tirs Apr 19, 2016 2:23 pm

Jeg har skam ikke gjort noget galt.

Kan vi ikke få det banksvin dømt og torteret ihjel. Det bliver sjovt for ham at træffe tidligere kunder i fængslet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ? Empty Valentino

Indlæg af Thomas Man Apr 25, 2016 12:09 pm

Kreditvurdering var min styrke!


Det var altså med forsæt, at han smadrede banken!

Det må vist være det, man kalder bedrageri.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ? Empty Valentino

Indlæg af Thomas Tirs Apr 26, 2016 12:07 pm

Thomas skrev:Kreditvurdering var min styrke!


Det var altså med forsæt, at han smadrede banken!

Det må vist være det, man kalder bedrageri.

Føler sig forfulgt.

Så fik vi den facebook opdatering.

Selvfølgelig bliver han forfulgt - ikke alene er han splintrende kriminel: Han er også elendig til det - også til det.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ? Empty Sv: Roskilde Bank @ Niels Valentin Hansen ?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum