Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeg tror stadig ikke på det vrøvl med blå blok!

Go down

Jeg tror stadig ikke på det vrøvl med blå blok! Empty Jeg tror stadig ikke på det vrøvl med blå blok!

Indlæg af Thomas Søn Sep 14, 2014 4:28 pm

Jeg tror ikke på enigheden!
De Konservative og Liberal Alliance er flextumpernes og bankernes lydige handskedukker. De befinder sig i København og Nordsjælland og vil have resten af landet til at betale for deres uansvarlighed.

Det går Venstre ikke med til. Socialdemokratiet er rimelig usentimentale i den retning, for hovedparten af deres vælgere bor til leje. Derfor er forståelsen mellem Venstre og Socialdemokratiet nok større.

Tulletåben og hans uansvarlighed som banksvin vil undergrave den valuta, som torskepanden ønsker opretholdt - idioterne vil også modsætte sig en større europæisk integration trods det dels er det håb man har i kampen mod banksvinene, dels er erhvervslivets håb om et marked - også når vi taler som strukturelle investeringer.
Socialdemokraterne er klar over, at den offentlige sektor skal saneres og saneres så hårdt som BNP forlanger. Hvis ikke vi får andre til at betale - dvs. eksport - så bliver det mere brutalt end socialdemokraterne kan holde til.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror stadig ikke på det vrøvl med blå blok! Empty De Konservative vil ikke i regering.

Indlæg af Thomas Søn Sep 28, 2014 6:04 am

De vil ikke blive spurgt!

Venstre er jo egentlig ikke utilfreds med den nuværende ordning.
Venstre kan jo bare antyde hvilken retning regeringen skal bevæge sig i for at have et flertal. Fortrinsvis består det i, at undgå, at regeringen laver ulykker sammen med kommunisterne.

Venstre vil ikke løfte en finger for at redde flextumperne i København og Nordsjælland - og slet ikke deres banker. Det er i København de højeste lønninger er - hvor Venstre ikke har nogen stemmer.
Udenfor Region Hovedstaden er lønningerne lavere - javel; men priserne - frem for alt på boliger er også lavere. Socialdemokraterne er også ligeglade med banker og flextumper - deres vælgere bor til leje.

Man overser også at SF og Enhedslisten ligger og bytter stemmer; men de to tilsammen er nogenlunde konstante, hvorfor Socialdemokraterne er temmelig ligeglade med hvad skolelærere mener - der skal besparelserne komme.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror stadig ikke på det vrøvl med blå blok! Empty Nu blokerer Lars Løkke for en blå regering.

Indlæg af Thomas Lør Okt 04, 2014 6:12 am

Tjaa.....

Tulletåben kan pege alt det han vil på en blå regering med Venstre; men den er der blokeret for gennem at smadre den eneste politik Dansk Folkeparti har - indvandrerpolitikken. Løkke sørger for, at DF ikke kan få noget som helst, fordi det er der ikke flertal for.

Løn til Løkke - tillykke!

Man er måske nok insolvent; men ikke illikvid.......

Så den med skattelempelser til topindkomsterne, den har Løkke ikke noget personligt motiv for, hvorfor banksvinenes personlige trusler ikke vil virke.

Så de Konservative og Liberal Alliance kan opgive alt om indrømmelser på områder, der er inficeret med banksvin. Nææhhh, det kan han desværre ikke få Dansk Folkeparti med på, specielt når der nu ikke kan spares på indvandrerne!

Så er der det lille problem med EU-modstanden - også bankunionen...... Der er også lige nogle EU-forbehold i vejen.....

Det kan Tulletåben ikke få sit bagland med på at opgive..... "Njaarrhhh... Beklageligt! Det er det Venstre har sagt hele tiden - at hvis man ikke kan få en helhjertet tilslutning til alt, hvad Venstre siger, så.... kunne det jo være, at Venstre fik mere af sin politik igennem med Hellepigen som statsmedister!"
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror stadig ikke på det vrøvl med blå blok! Empty Løkke udelukker blå blok!

Indlæg af Thomas Søn Okt 05, 2014 3:46 am

Det siger han ikke; men gør det!

Besparelsen på ydelserne skal bruges på skattelempelser målrettet bunden af indkomstskalaen. Men Lars Løkke Rasmussen vil hverken sige, hvor loftet skal bygges, hvor meget skatten skal lempes, eller hvor meget forskellen skal være.

Banksvin og flextumper får ingenting - absolut ingenting!
Men den er spiselig for Socialdemokratiet.

Venstre vil også skabe flere private arbejdspladser ved hjælp af afgifts- og byrdestop for erhvervslivet.
Det betyder fortsat nedbygning af den offentlige sektor - forstået sådan, at ejerskabet af virksomheden ikke er afgørende; men hvad den laver. Hvis det ikke kan klare sig som offentlig virksomhed, så skal der nok være nok af andre, der kan klare det. Om ejerskabet af elnettet er DONG, staten eller andre er såmænd ligegyldigt.

Udlændingepolitikken skal ændres, så Danmark åbnes mere for udlændinge, der kan og vil, og mindre for dem, der ikke vil.
Det er et direkte angreb på nazisterne i SF og Enhedslisten, der med omhu har importeret voldskriminelle narkohandlere.

Mere synligt politi og hårdere straffe skal give danskerne mere tryghed i hjemmet og på gaden.
Skal vi ikke have banksvinene til at dingle? Jo, da!

Og sundhedsvæsenet skal være endnu bedre.
Til at aflive banksvin.
Pointen er, at folk er jo ikke syge i dag! De nedslidningsskader vi ellers har haft - de forsvinder jo. F.eks. malere, der har malet med sundhedsskadelige sager - de er enten døde eller på pension. Det skal sundhedsvæsnet naturligvis indrettes på. F.eks. er der masser af kirurger i u-lande, der behandler skader, vi ikke ser herhjemme.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror stadig ikke på det vrøvl med blå blok! Empty Der skal da ikke gås på kompromis!

Indlæg af Thomas Søn Okt 19, 2014 12:14 am

Venstre skal have uindskrænket hånd og halsret over skabhalsene.

Venstre kan - som jeg hele tiden har sagt - nok opnå mere sammen med Socialdemokratiet uden at være i regering end de nogensinde kan opnå med Tulletåber o. lign.
Det er jo de andre, der beder Venstre om at danne regering.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror stadig ikke på det vrøvl med blå blok! Empty Sv: Jeg tror stadig ikke på det vrøvl med blå blok!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum