Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kernekoalitionen.

Go down

Kernekoalitionen. Empty Kernekoalitionen.

Indlæg af Thomas Lør Sep 06, 2014 1:04 pm

F.eks. omtalt her.

Großbritannien, Frankreich, Italien, Polen, Dänemark, die Türkei, Kanada, Australien und auch Deutschland

At Australien er med i NATO, det var så nyt for mig; men man bliver jo klogere hele tiden.

På den liste hæfter jeg mig ved to ting:

1) Spanien/Portugal er ikke nævnt. Specielt ikke efter Spaniens noget ynkelige tilbagetrækning i sin tid.

2) Danmarks centrale placering fuldstændig ude af proportion med landet størrelse.

Hvis man så samtidig betragter Danmarks handels- og omkringrejsende Hercules - Mali, den Central Afrikanske Republik og nu Irak. Jo de får skal set verden. De 50 mand, der er med er dels en sikringsdeling, dels efterretningsfolk af forskellig art.
Det man gør i sådan en situation, når man skal ud og finde skiderikker er, at man har lige nogen med, som kan se hvad man kan gøre for at den lokale befolkning fortæller, hvor lorten er. Det kommer så til at koste nogle millioner i nødhjælp og lidt genopbygning af vandingsanlæg og skoler, der er brændt af - det skal såmænd være dem vel undt for at hjælpe med at komme med navn og adresse på terroristen, så han kan få en velplaceret bombe i nødden - meget gerne i et fjernt land, hvor man er temmelig ligeglad - og man så ikke skal have alt juristeriet og papirnusseriet mm. i Gentofte.

Det betyder, at man fra PET's side har nogle kilder i diverse "miljøer" (som en Akkari, der blev klemt ud som en bums og sendt til Grønland).

Specielt, hvad angår Irak (og her hæfter jeg mig ved Tyrkiet!), så er der tilsyneladende to kriminelle terrororganisationer med tilknytning til Enhedslisten (der jo er en usmagelig sammenkogt ret af landsforrædere og terrorister: De værste sidder såmænd ikke i Folketinget; men der dem, der holder sig i baggrunden).
Dels er der de gamle terrorister med sådan nogle som Søren Søndergaard og Frank Aaen - specielt Søren Søndergaard har formentlig tætte forbindelser til PKK i Irak - som har deres egentlige bagland i gamle terrorbevægelser af romantisk kommunistisk karakter. De skal jo også have deres socialbestikkelse og narkohandel.
Dels er der de nye muslimske psykopater i kredsen omkring den lille spruthysteriske Johanne og indavlskonsulent Pernille Skipper. Det er Al-Qaida og hvad morderbanderne nu kalder sig i denne uge.

Nu er der jo sket det - hvis det ikke var så tragisk - underholdende af de to kriminelle grupperinger af Enhedslisten så er kommet op at toppes i Irak. Det gør jo unægtelig, at der er en større meddelsomhed blandt de i landet residerende terrorister, som nok har travlt med at stikke hinanden i ryggen til politiet.

Det gør, at Danmark formentlig har ganske god adgang til informationer om hvor skiderikkerne kan påtræffes - når man nu har set efter på bopælen i Brønshøj. Så må man lige et smut til Unga-Bunga for at finde dem - om ikke andet jage dem videre og lade klimaet, tropesygdomme, sult og lokalbefolkning tage livet af svinene. Danmark har jo siden Bader-Meinhof været feriekolonien for terrorister.

Det har man så indstillet sig på at leve med, fordi de næppe vil begå alt for slem terror i Danmark - det ville være meget dumt at skide på middagsbordet. Til gengæld er de til at holde øje med. Det betyder, at man får et varsel, hvis forbryderne pludselig har forlagt residensen. I det tilfælde véd man, at der er et eller andet under optræk - det drejer sig så om at finde ud af hvad og hvor og hvem. Amerikanerne har ikke de store problemer med at ramme et rottehul fra 10 km højde; de skal bare have at vide, hvor hullet er! Det er så den detalje, som man prøver at være dem behjælpelige med.

Enhedslistens gamle forbrydere skal såmænd nok samarbejde, man har jo så rigeligt på dem fra gamle dage, som man officielt har brændt og glemt. Det er så ikke det hvalrosskæggene er nervøse for - de skal nok sørge for at stikke terroristerne i det omfang, de kan - for at holde låget på lokumstønden. Nej, det er hvad Putin har på dem, der kan dukke op på et ubelejligt tidspunkt.
Det kan vi se af den propagandamaskine, der kører på diverse blogs, hvor de gamle landsforrædere lirer den seneste Moskva-propaganda af: Nogen er kommet med dulgte hentydninger om tidligere tiders synder og fælles interesser bla. bla. bla.

Tilsvarende har de andre lande jo nogle "miljøer" og det er så interessant at holde oplysningerne - og indsamlingen af dem - nogenlunde koordineret. Specielt tror jeg, at Storbritannien, Frankrig og Tyskland har en hel del interessante bankoplysninger, som de kan bidrage med.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kernekoalitionen. Empty Hvad skal Lidegaard i

Indlæg af Thomas Lør Sep 06, 2014 4:00 pm

Iran og Saudi?

Det kan sgu ikke være flæskeeksporten!

Jeg tror det har noget at gøre med, at Danmark har så uendeligt lidt med de to lande at gøre, at vi kan være bydreng.

Irans naragtige foregivelse af at være en atommagt narrer vel ikke nogen. Saudi vil næppe finansiere Irans terrorister, som er i svære vanskeligheder mod ISIS.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum