Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Danske Bank og børsvindel!

4 deltagere

Go down

Danske Bank og børsvindel! Empty Danske Bank og børsvindel!

Indlæg af Thomas Man Aug 25, 2014 4:38 am

Den har jeg godt nok ventet på gennem lang tid.

Der er meget der tyder på Eivind Kolding - det kan også være andre: Tonni Thierry Andersen kunne også være et bud. Han har underligt nok beholdt en central position i Danske Bank.

Men som det fremgår, så har der længe været noget, der varmede op til denne sag:

  • EBH bank, der går på bevisets stilling. Det har været magtpåliggende at få klarhed over, hvad der egentlig kræves for, at der er tale om et bevis?
  • Danske Banks manipulation sammen med Realkredit Danmark. Det har været magtpåliggende, at få nogen til at hoste op med dokumentation ud over båndoptagelser med "jargon".
  • Man har holdt hånden over Peter Straarup!
  • Der har ikke været nogle væsentlige sager om de bedragerier, som der skulle været - ud fra en analogislutning med f.eks. USA: Det kan ikke passe, at Danske Bank konsekvenser og position taget i betragtning skulle være så meget artigere end andre lande.
  • Den vedholdende tilstedeværelse af bankklakører på dette ubetydelige forum. En indikator - ikke et bevis.
  • Vedholdende radiotavshed fra myndighedernes side.
  • Danske Bank har skiftet hele direktionen ud.
  • Thomas Borgens udnævnelse til direktør - få har sagt så meget sludder med så få ord.


Jeg har hele tiden udtalt en formodning om, at man lader nogle mindre fisk slippe, fordi det er Kæmpetorsken man jager. Sagernes begrænsede natur og helt specifikke problemstilling. Man har lavet et juridisk udviklings arbejde, fordi man skulle være sikker på at få naglet svinet. Et vildt gæt er, at man går efter 4 års fængsel.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Bank og børsvindel! Empty Sv: Danske Bank og børsvindel!

Indlæg af Pluto Man Aug 25, 2014 10:41 am

Linket virker ikke - og jeg kan ikke finde noget i aviserne om Danske Bank og børsvindel. Nu bliver det sgu for alvor uhyggeligt med din tilstand.

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Danske Bank og børsvindel! Empty Sv: Danske Bank og børsvindel!

Indlæg af Thomas Man Aug 25, 2014 11:12 am

Pluto skrev:Linket virker ikke - og jeg kan ikke finde noget i aviserne om Danske Bank og børsvindel. Nu bliver det sgu for alvor uhyggeligt med din tilstand.

Nå, nå! Det er da ellers Dig, der er på vej til den sidste tur hos dyrlægen!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Bank og børsvindel! Empty Sv: Danske Bank og børsvindel!

Indlæg af Pluto Man Aug 25, 2014 12:07 pm

Thomas skrev:
Pluto skrev:Linket virker ikke - og jeg kan ikke finde noget i aviserne om Danske Bank og børsvindel. Nu bliver det sgu for alvor uhyggeligt med din tilstand.

Nå, nå! Det er da ellers Dig, der er på vej til den sidste tur hos dyrlægen!

Hele baggrunden for denne tråd er noget du har opfundet i din forskruede parrallel verden. Der er ikke nogen sag!

Thomas = jocolor

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Danske Bank og børsvindel! Empty Sv: Danske Bank og børsvindel!

Indlæg af Pluto Man Aug 25, 2014 8:27 pm

Nå nu fik jeg læst dagens avis. Det er jo så en direktør fra Mærsk det handler om og er ikke relateret til Danske Bank.

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Danske Bank og børsvindel! Empty Sv: Danske Bank og børsvindel!

Indlæg af Thomas Man Aug 25, 2014 9:10 pm

Pluto skrev:Nå nu fik jeg læst dagens avis. Det er jo så en direktør fra Mærsk det handler om og er ikke relateret til Danske Bank.

Guuuuud? Kan køteren læse?
Ikke særlig godt, fremgår det! Hvem Fanden tror banksvinet har fortalt politiet om det?
Nok det svin i handelsafdelingen, der havde brug for lidt forståelse - om det var nok til at lade sigtelsen falde? Jeg tvivler. Jeg tror, der er kommet gang i falsetten! Passer med tiden - skulle lige tilbage i Danske Bank og have data tilbage fra 2009 - Finanstilsynet er jo ikke så omhyggelige med at indsamle data.

Simpel forhørsteknik: Hvorfor dog tænke, når skiderikken får munddiarhoe?

Slææææt ingen forbindelse? Laughing

Nej, nej, det skyldes udelukkende at politiassistent Klumpfod er synsk! scratch

Næææh, Køter! Du er et banksvin i kødhakkemaskinen! Eller er dem med Tys-tys-manden ikke nået til Dig endnu?

Slet, slet ingen forbindelse - overhovedet ikke?  cheers

Bare rolig, det er slet ikke os, Du skal forklare noget - det er den flinke herre, der står og klasker kniplen i hånden med et charmerende smil. Du må hellere se at få mundkævlen ud! Han trænger til motion!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Bank og børsvindel! Empty Sv: Danske Bank og børsvindel!

Indlæg af Pluto Man Aug 25, 2014 10:14 pm

Thomas skrev:
Pluto skrev:Nå nu fik jeg læst dagens avis. Det er jo så en direktør fra Mærsk det handler om og er ikke relateret til Danske Bank.

Guuuuud? Kan køteren læse?
Ikke særlig godt, fremgår det! Hvem Fanden tror banksvinet har fortalt politiet om det?
Nok det svin i handelsafdelingen, der havde brug for lidt forståelse - om det var nok til at lade sigtelsen falde? Jeg tvivler. Jeg tror, der er kommet gang i falsetten! Passer med tiden - skulle lige tilbage i Danske Bank og have data tilbage fra 2009 - Finanstilsynet er jo ikke så omhyggelige med at indsamle data.

Simpel forhørsteknik: Hvorfor dog tænke, når skiderikken får munddiarhoe?

Slææææt ingen forbindelse? Laughing

Nej, nej, det skyldes udelukkende at politiassistent Klumpfod er synsk! scratch

Næææh, Køter! Du er et banksvin i kødhakkemaskinen! Eller er dem med Tys-tys-manden ikke nået til Dig endnu?

Slet, slet ingen forbindelse - overhovedet ikke?  cheers

Bare rolig, det er slet ikke os, Du skal forklare noget - det er den flinke herre, der står og klasker kniplen i hånden med et charmerende smil. Du må hellere se at få mundkævlen ud! Han trænger til motion!

Fuldstændig sindsygt argumenteret.

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Danske Bank og børsvindel! Empty Jeg er altså træt af de klakører!

Indlæg af Thomas Man Aug 25, 2014 10:45 pm

Ikke så meget det, at Pluto er et skadedyr - det ved vi; men det at Køteren ikke kan lære! - meget almindeligt blandt psykopater.

Ikke nok med det; men den begrænsede intelligens udstrækker sig til helt banale tekniske færdigheder. Han får det hårdt i fængslet!

Årsagen til, at den Mærsk-direktør (fhv.) sidder i saksen er formentlig den, at banksvinet er kommet med noget, da politiassistent Mavesur sagde: "Altså, når Du ikke vil snakke om Dine og Dine kollegers bedragerier - hvilket Du ikke er forpligtiget til som sigtet - så må Du hellere fortælle mig noget meget mere interessant!"

Så har banksvinet fortalt i nøje detaljer om:
a) Tidligere direktør i APM.
b) Hvilken aktie, der var tale om.
c) Tidspunkterne for handlerne.
d) At der første gang var tale om en tastefejl.

Politiet går så efter de oplysninger for:
i) Kontrollere om banksvinet overhovedet kan tale sandt. Kan blive af betydning, når hans vidneudsagn skal vurderes på troværdighed i en anden retssag, hvor det står påstand mod påstand. I EBH sagen kom det frem, at løs jargon ikke var tilstrækkelig som bevis. Men, når der kommer præcise oplysninger, som kan efterkontrolleres, og nok ikke mindst, føre til dom, så er det ikke kun sladder.
ii) Fastslå, at banksvinet ikke kan bruge ukendskab til loven som forsvar, som banksvinene har gjort (mgl. uddannelse, erfaring, naivitet). Mgl. kendskab er ikke ansvarsfritagende; men kan - efter omstændighederne - være en formildende omstændighed. Det kan ikke være tilfældet med dette banksvin!
Når man så går i gang med at trævle noget nyt op om hans svig (det var ganske få handler i 2009, han var sigtet for, så der er masser af yderligere "guf"), så får banksvinet et forklaringsproblem. Han behøver ikke at udtale sig; men det, han siger skal være sandt.
ii)
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Bank og børsvindel! Empty Det var lige ved at lykkes mig

Indlæg af Thomas Man Aug 25, 2014 10:48 pm

at få underbygget inden skadedyret hylede.

Sindssygt argumenteret - langt fra! Ganske normal politimæssig forhørsteknik, når man bygger en sag op, så juristen har noget at tage fat i.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Bank og børsvindel! Empty Sv: Danske Bank og børsvindel!

Indlæg af Pluto Tirs Aug 26, 2014 5:13 pm

En fuldstændig sindssyg røverhistorie. Du skulle nok prøve med mindre kaffe inden du skal sove. Nu er Mærsk jo ikke Danske Bank vel?

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Danske Bank og børsvindel! Empty Hop nu i kødhakkemaskinen

Indlæg af Thomas Tirs Aug 26, 2014 7:02 pm

Køter.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Bank og børsvindel! Empty Sv: Danske Bank og børsvindel!

Indlæg af Pluto Ons Sep 17, 2014 3:02 pm

Så skete endelig det Thomas har ventet på i meget lang tid!

http://www.business.dk/oekonomi/finans-tv-tidligere-maersk-chef-doemt-for-kursmanipulation

Tidligere direktør I Mærsk Olie har fået en betinget dom får lidt snyderi med privat investeringerne hjemme på pc-banken.

Drama - DRAMA i finansverden. Så må vi håbe vores alle sammens store finans-klaptorsk har fået lidt at glæde sig over!

Thomas = geek

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Danske Bank og børsvindel! Empty Sv: Danske Bank og børsvindel!

Indlæg af klogeaage 35 Ons Sep 17, 2014 4:40 pm

Thomas skrev:Køter.

Razz
Aner ikke hvad Pluto/thsv  skriver i sine posts,da trolden  er på ignor ,men det er nok dette :
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Danske Bank og børsvindel! Empty Sv: Danske Bank og børsvindel!

Indlæg af Sune Ons Sep 17, 2014 5:10 pm

Nope, Plutos link var ikke om dig.

Sune

Antal indlæg : 114
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

Danske Bank og børsvindel! Empty Sv: Danske Bank og børsvindel!

Indlæg af Thomas Ons Sep 17, 2014 5:37 pm

klogeaage 35 skrev:
Thomas skrev:Køter.

Razz
Aner ikke hvad Pluto/thsv  skriver i sine posts,da trolden  er på ignor ,men det er nok dette :

Det kan da godt være, at han var psykisk syg; men åndssvag var da ikke!

Det er så en grund til at begræde tilbagegangen i hestebestanden! Krikker kan producere lort i interessante mængder til banksvin, der jo står i eget flexlort til over skaldepanden.

Som humor betragtet er det ikke subtilt - det tror jeg så heller ikke var hensigten.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Bank og børsvindel! Empty Sv: Danske Bank og børsvindel!

Indlæg af Pluto Ons Sep 17, 2014 5:51 pm

klogeaage 35 skrev:
Thomas skrev:Køter.

Razz
Aner ikke hvad Pluto/thsv  skriver i sine posts,da trolden  er på ignor ,men det er nok dette :

Åge vi ved jo sådan set godt du er dum! Alligevel tager det sgu pusten fra mig at du har sat mig på ignore og så alligevel gerne vil i kontakt ved at komme med en eller anden dum bemærkning til alle mine indlæg. Hvis du ikke er interesserer i at deltage i debatten bedes du holde dig væk istedet for at Trolle.

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Danske Bank og børsvindel! Empty Sv: Danske Bank og børsvindel!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum