Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sareen og Vestager: Der er færre fattige i Danmark

2 deltagere

Go down

Sareen og Vestager: Der er færre fattige i Danmark Empty Sareen og Vestager: Der er færre fattige i Danmark

Indlæg af Gorrion Ons Maj 21, 2014 1:25 pm

Sareen og Vestager: Der er færre fattige i Danmark
http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-73575712:sareen-og-vestager-der-er-færre-fattige-i-danmark.html


Den rapport kan godt give mig et MEGET undrende udtryk i ansigtet.....

For det er absolut ikke det billede jeg ser når jeg kommer rundt i kongeriget.
Der er for at sige det mildt overskyggende mange flere der er i alvorlige økonomiske problemer nu, det er af et meget stort omfang!
Det har været slemt længe, og jeg kan ikke se nogen forbedring!.

Der er dog kommet noget gang i ansættelser af håndværkere efter de to orkaner Allan og Bodil, det medgiver jeg, og det har jeg også selv bemærket.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Sareen og Vestager: Der er færre fattige i Danmark Empty Sv: Sareen og Vestager: Der er færre fattige i Danmark

Indlæg af Thomas Ons Maj 21, 2014 1:53 pm

Gorrion skrev:Sareen og Vestager: Der er færre fattige i Danmark
http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-73575712:sareen-og-vestager-der-er-færre-fattige-i-danmark.html


Den rapport kan godt give mig et MEGET undrende udtryk i ansigtet.....

For det er absolut ikke det billede jeg ser når jeg kommer rundt i kongeriget.
Der er for at sige det mildt overskyggende mange flere der er i alvorlige økonomiske problemer nu, det er af et meget stort omfang!
Det har været slemt længe, og jeg kan ikke se nogen forbedring!.

Der er dog kommet noget gang i ansættelser af håndværkere efter de to orkaner Allan og Bodil, det medgiver jeg, og det har jeg også selv bemærket.

Njaarhh.....

Jeg tror snarere, at dem man troede var rige - de er det sandelig ikke når regningerne skal betales. Man må vel siges at være rig, hvis man kan betale sine regninger. Det kan de "rige" jo ikke.....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum