Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Er Københavns kommune en bananstat ?

2 deltagere

Go down

Er Københavns kommune en bananstat ?  Empty Er Københavns kommune en bananstat ?

Indlæg af dkguy66 Tirs Sep 20, 2011 11:21 am

http://jp.dk/indland/indland_politik/article2551739.ece

Det er ganske utilladeligt at sådan noget kan ske. Alene det faktum, at få personlige stemmer kan afgøre et valg af en kandidat, eller flytte et mandat eller tillægsmandat fra det ene parti til det andet, så er det ganske enkelt ikke godt nok, af kommunen.

Bid mærke i den afsluttende kommentar. "Borgerne kan være trygge" !!

Hvordan kan man være tryg, når dette kan ske? Hvordan kan vi være tryg ved vores demokrati, når en kommunal medarbejder, taget i en massiv fejl, er mere interesseret i at fralægge sig sit ansvar, og i stedet komme med den ene søforklaring efter den anden. Hvor er "mandfolket", der stiller sig op, og siger klart og tydeligt, at det er VORES fejl, at det kan ske. Og det er vores ansvar?

dkguy66

Antal indlæg : 1854
Join date : 16/08/11
Geografisk sted : Århus

Tilbage til toppen Go down

Er Københavns kommune en bananstat ?  Empty Sv: Er Københavns kommune en bananstat ?

Indlæg af huspålandet Lør Sep 24, 2011 5:27 pm

Såvidt jeg husker, var der vist det samme problem i Kolding Kommune, men jeg kan ikke huske, hvor jeg har læst det, men den der blablabla en andens postkasse osv, det er under al kritik.
JEg bor selv i Kbhs Komm og var væk på valgdagen, så vi gjorde naturligvis vores borgerpligt og gik ned og brevstemte, så da jeg så artiklen, tænkte jeg wtf har jeg så slet ikke stemt, eller hvad??!! Det var dog ikke i vores område, men at man slet ikke undskylder, men bare vasker hænder, det er ikke i orden!

huspålandet

Antal indlæg : 110
Join date : 06/08/11

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum