Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Selvfølgelig bliver huslejen da ikke sat fri.

4 deltagere

Go down

Selvfølgelig bliver huslejen da ikke sat fri. Empty Selvfølgelig bliver huslejen da ikke sat fri.

Indlæg af Thomas Tirs Jan 14, 2014 12:17 pm

Hvad havde bankerne forestillet sig?

Det, der kan undre er, at Trane Nørby åbenbart personligt er på vej ud af vanskelighederne....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Selvfølgelig bliver huslejen da ikke sat fri. Empty Så fik Søren Pind den!

Indlæg af Thomas Tirs Jan 14, 2014 1:41 pm

Thomas skrev:Hvad havde bankerne forestillet sig?

Det, der kan undre er, at Trane Nørby åbenbart personligt er på vej ud af vanskelighederne....

Hvis bankerne havde troet, at man ville vælte deres tab af på de andre, så tager de sgu fejl.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Selvfølgelig bliver huslejen da ikke sat fri. Empty Sv: Selvfølgelig bliver huslejen da ikke sat fri.

Indlæg af Gorrion Tirs Jan 14, 2014 11:18 pm

Nu har Søren Pind heller ikke opfundet den dybe tallerken!
Han er det jeg kalder en pif paf puf "politikker" og samtidigt dybt ubegavet!

Det er i forvejen alt for dyrt mange steder at få tag over hovedet!
bliver det endnu mere dyrt så vil 50% af alle lejere være tvunget til at flytte allerede inden den første forhøjede husleje skulle betales, og flere ville følge efterfølgende efterhånden som de små opsparinger vil være udtømte.
Der vil dukke teltlejre og interimistiske træpalle/blik byer op på marker og i skove overalt.
Ingen vil have råd til at betale for at få tag over hovedet!
det vil blive som i den 3 verden.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Selvfølgelig bliver huslejen da ikke sat fri. Empty Sv: Selvfølgelig bliver huslejen da ikke sat fri.

Indlæg af doctor Ons Jan 15, 2014 2:51 am

Apropos Søren Pind. Her er en udsendelse om bl.a. lobbyisme i USA. Han mødes med en af mine helte Jacob Holst, som nok er den person der har åbnet mine øjne mest i 70erne for de sociale forhold i USA med American Pictures. Søren Pind virker meget naiv og undskyld ubegavet. Her er en TV-serie for dig Gorrion:

http://www.american-pictures.com/video/pind-holdt-usa/Pind-Holdt-USA-8.htm

http://www.american-pictures.com/video/pind-holdt-usa/index.htm







doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Selvfølgelig bliver huslejen da ikke sat fri. Empty Sv: Selvfølgelig bliver huslejen da ikke sat fri.

Indlæg af peter777 Ons Jan 15, 2014 4:39 pm

Imponerende udsendelse. Han indrømmer jo selv, at pengenes indflydelse former din tankegang. Han kan bare ikke helt stå ved, at hans egne tanker også er blevet formet allerede.

Jeg så Amerikanske Billeder som 10-årig, men brød mig ikke om dem. Men jeg må sige, at min holdning da lige får sig en omvendelse her.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

Selvfølgelig bliver huslejen da ikke sat fri. Empty Sv: Selvfølgelig bliver huslejen da ikke sat fri.

Indlæg af doctor Tors Jan 16, 2014 12:46 am

Virkeligheden overgår alle akademiske afhandlínger.

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Selvfølgelig bliver huslejen da ikke sat fri. Empty Sv: Selvfølgelig bliver huslejen da ikke sat fri.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum