Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Syv historier, vi (næsten) ikke skrev

3 deltagere

Go down

Syv historier, vi (næsten) ikke skrev Empty Syv historier, vi (næsten) ikke skrev

Indlæg af Cirb Man Dec 23, 2013 10:01 am

http://journalisten.dk/syv-historier-vi-naesten-ikke-skrev

5 år gammel artikel, jeg lige faldt over. Sjov.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Syv historier, vi (næsten) ikke skrev Empty Sv: Syv historier, vi (næsten) ikke skrev

Indlæg af Thomas Man Dec 23, 2013 11:00 am

Cirb skrev:http://journalisten.dk/syv-historier-vi-naesten-ikke-skrev

5 år gammel artikel, jeg lige faldt over. Sjov.

Mvh
Cirb
Tjaa.....

Jeg synes det var værre med Torben Lund, at man ikke kom ud med at han var momssvindler.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Syv historier, vi (næsten) ikke skrev Empty Sv: Syv historier, vi (næsten) ikke skrev

Indlæg af Jomsviking Man Dec 23, 2013 1:11 pm

Tjaa, landet ledes åbenbart af alkoholikere, ægteskabsbrydere og de unge piger boller sig til toppen. Hele minsterier må underordne sig en minister, der blander sit sexliv ind i landets styring.

Intet under, at landets højeste embeder beklædes af folk der knap har kunnet stave sig igennem studentereksamen.

Jeg minder om min grundtese: Efterhånden som folkestyret selvimploderer, tager andre magtstrukture over - disse er som regl ikke-demokratiske.

God jul.

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Syv historier, vi (næsten) ikke skrev Empty Sv: Syv historier, vi (næsten) ikke skrev

Indlæg af Cirb Man Dec 23, 2013 1:47 pm

@Jomsviking. God jul til dig også. 
Helt uenig i din grundtese, og synes heller ikke de casuistiske eksempler her underbygger den. Tværtimod. For 70 år siden kunne statsministeren være permanent beruset på jobbet og ingen turde skrive det (der bruges andre bortforklaringer i teksten, men mon ikke det er humlen) - idag kan han knap nok slippe godt fra at leve sine lovlige  (og IMHO helt private) seksuelle præferencer og muligheder ud.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Syv historier, vi (næsten) ikke skrev Empty Sv: Syv historier, vi (næsten) ikke skrev

Indlæg af Thomas Man Dec 23, 2013 1:48 pm

Jomsviking skrev:Tjaa, landet ledes åbenbart af alkoholikere, ægteskabsbrydere og de unge piger boller sig til toppen. Hele minsterier må underordne sig en minister, der blander sit sexliv ind i landets styring.

Intet under, at landets højeste embeder beklædes af folk der knap har kunnet stave sig igennem studentereksamen.

Jeg minder om min grundtese: Efterhånden som folkestyret selvimploderer, tager andre magtstrukture over - disse er som regl ikke-demokratiske.

God jul.
Jeg mindes professor Gunnar Thorlund-Jepsen, der blev spurgt, hvorfor han ikke gik ind i politik:

"Jeg har sandelig ikke tænkt mig at sætte min politiske indflydelse over styr ved at blive valgt til Folketinget!"
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Syv historier, vi (næsten) ikke skrev Empty Sv: Syv historier, vi (næsten) ikke skrev

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum