Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

+3
Skyblue
Thomas
SortKaffe
7 deltagere

Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af SortKaffe Ons Sep 07, 2011 9:09 am

LA støtter nu flerkoneri:

http://politiken.dk/politik/ECE1384078/joachim-b-olsen-stoetter-retten-til-flerkoneri/

Muligvis som konsekvens heraf står Helle Thorning samtidig frem og annoncerer at de så vil udstede flere opholdstilladelser.

Godt med samarbejde hen over midten. Hvad kan det ikke føre med sig på sigt tongue
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af Thomas Ons Sep 07, 2011 9:18 am

SortKaffe skrev:LA støtter nu flerkoneri:

http://politiken.dk/politik/ECE1384078/joachim-b-olsen-stoetter-retten-til-flerkoneri/

Muligvis som konsekvens heraf står Helle Thorning samtidig frem og annoncerer at de så vil udstede flere opholdstilladelser.

Godt med samarbejde hen over midten. Hvad kan det ikke føre med sig på sigt tongue

Hvordan har han dog erhvervet den indsigt som kuglestøder?
To svigermødre - det er da selvskabte plager....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af Skyblue Ons Sep 07, 2011 11:22 am

Måske man skulle prøve at skaffe jobs til de allerede arbejdsløse inden man importerer flere?

Skyblue

Antal indlæg : 155
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af dkguy66 Ons Sep 07, 2011 11:46 am

Hvordan kan det iøvrigt være at det altid er "flerkoneri" som mænd taler om, men ikke en eneste nævner muligheden for at kvinderne kan have flere mænd???

Bortset fra det, så viser det jo virkelig hvad der kan ske, når man ukritisk henter en kendis ind i et politisk parti, uden vedkommende har blot et minimum af evner og forståelse for den politiske virkelighed.

dkguy66

Antal indlæg : 1854
Join date : 16/08/11
Geografisk sted : Århus

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af Shintai Ons Sep 07, 2011 11:52 am

I Tibet har kvinder faktisk flere mænd. En af mændene er næsten altid ude og rejse med salt og muldyr.

Et stort problem i Danmark er kravet for de veluddannet udlændige. Vi ser jo gang på gang hvordan selv folk med jobs og folk vi mangler mht uddannelse bliver smidt ud. Med mindre de er heldige og få tid i medierne.

Men LA viser jo bare endnu engang at partiet er baseret på blanke kendisfolk og andre der lever i hashtåger. Ingen sikkerhedssele osv. Jojo, snart skal vi vel heller ikke stoppe for rødt?

Det er principielt forkert, at staten skal bestemme, om jeg har sikkerhedssele på, siger Olsen altså til Berlingske.

Helt gak gak. Eller nej, det må man ikke sige. For Peter og Morten har mere forstand end den tåbelige kuglestøder.

I går bekræftede Simon Emil Ammitzbøll over for jersild på DR, at en stemme på Liberal Alliance er en stemme på fri hash.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af dkguy66 Ons Sep 07, 2011 12:19 pm

Nu er jeg sikker på at det i en DREAM model viser sig samfundsøkonomisk mere rentabelt at folk slår sig selv ihjel, end kræver traumebehandling og intensivophold i dagevis. Very Happy


dkguy66

Antal indlæg : 1854
Join date : 16/08/11
Geografisk sted : Århus

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af dkguy66 Ons Sep 07, 2011 12:22 pm

HAHA så ikke lige den med hash.

Hmm, de går da godt nok kun efter de små vælgergrupper i DK. Nu er det altså top 2% velhavende, OG hash vragene. Gad vide hvad det næste bliver.

dkguy66

Antal indlæg : 1854
Join date : 16/08/11
Geografisk sted : Århus

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af Shintai Ons Sep 07, 2011 12:28 pm

Det er jo levebrødspolitikere. Simon Emil Ammitzbøll har jo heller aldrig haft et rigtigt job. Og Samuelsen har altid været betalt af velfærdsstaten. Joachim B Olsen har jo levet godt af støtte ligeledes. Nu håber han vel så på at få dagpenge på det høje niveau. Manden vil jo næppe kunne forstå blot halvdelen af lovteksterne og formuleringerne.

Det hele handler kun om hvordan de får 4 år mere på vores regning.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af dkguy66 Ons Sep 07, 2011 12:34 pm

Derfor er jeg også tilhænger af det gamle VS princip om maks 2 perioder i FT, og så ud i en periode.

Og så en afskaffelse af ventepengene, der giver 2 års løn efter 4 år på tinge.

dkguy66

Antal indlæg : 1854
Join date : 16/08/11
Geografisk sted : Århus

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af KPE Tors Sep 08, 2011 12:46 am

Ja, lidt synd at Joakim blev fanget i en fodfejl.

Men hvorfor fokuserer pressen så meget på det - det her er da meget sjovere:
https://www.youtube.com/watch?v=CJ3RhjrYymc
KPE
KPE

Antal indlæg : 283
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af tommyjo Tors Sep 08, 2011 12:53 am

hehe stakkels pige Basketball

tommyjo

Antal indlæg : 377
Join date : 25/07/11

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af SortKaffe Tors Sep 08, 2011 3:28 am

Lidt synd Joakim blev fanget på en fodfejl ?

Det er da ikke en fodfejl, det er total mangel på politisk indsigt
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af KPE Tors Sep 08, 2011 6:54 pm

SortKaffe skrev:Lidt synd Joakim blev fanget på en fodfejl ?

Det er da ikke en fodfejl, det er total mangel på politisk indsigt
Skal vi ikke kalde det for politisk tæft. Det der er sket er jo at man har skudt 20 "mærkelige" spørgsmål afsted, hvor han har sku svare prompte. Folk forventer jo at folketingskandidater skal have en mening om alt, også selvom de slet ikke beskæftiger sig med området eller har forstand på det. Jeg havde sku sikkert svaret det samme i nuet, og er da stadig i tvivl om jeg syntes det er en god idé eller ej. På en eller anden måde kan jeg jo være ligeglad med om folk er homoseksuelle, har flere koner o.s.v. hvis det ellers fungerer for dem. Flerkoneri i sammenhæng med tvang er noget helt andet, og det gik spørgsmålet jo ikke på.

Det med sikkerhedsselen var en langt større fejl i mine øjne. Selvfølgelig skal vi have sele på...
KPE
KPE

Antal indlæg : 283
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af Thomas Tors Sep 08, 2011 7:35 pm

[quote="KPE"]

Du forsømmer jo heller ikke nogen mulighed for at sige noget dumt - og usympatisk.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af KPE Tors Sep 08, 2011 7:38 pm

Du forsømmer jo heller ikke nogen mulighed for at sige noget dumt - og usympatisk.
Nej hvor du er venlig - kan du give mig et eksempel?
KPE
KPE

Antal indlæg : 283
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af Thomas Tors Sep 08, 2011 7:41 pm

KPE skrev:
Nej hvor du er venlig - kan du give mig et eksempel?

1) Jeg er bestemt ikke venlig - specielt ikke overfor bankbetalte propagandister.
2) Mht. til dumheder, så sprøjter du dem ud - Dream modellen f.eks., som er blevet revet i småstrimler af flere debattører herinde.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af KPE Tors Sep 08, 2011 10:01 pm

1) Jeg er bestemt ikke venlig - specielt ikke overfor bankbetalte propagandister.
Damn, jeg er gennemskuet. Gad vide hvem jeg så er - Lars Seier?

2) Mht. til dumheder, så sprøjter du dem ud - Dream modellen f.eks., som er blevet revet i småstrimler af flere debattører herinde.
Jeg syntes ofte din tone bliver temmelig nedladende når dine argumenter slipper op - det er en skam.

Revet til småstrimler, det må være i din/jeres verden - her er et klip fra den virkelige verden:
https://www.youtube.com/watch?v=Ndx4fePwBn0&feature=youtu.be
KPE
KPE

Antal indlæg : 283
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af Thomas Tors Sep 08, 2011 11:09 pm

Jeg mener ikke du har krav på agtelse.

At du bliver ved med at spamme forum med vrøvl indebærer ikke nogen forpligtigelse for mig til at gå ind på dit vrøvl.

Du er bare en propagandist med en suspekt dagsorden.

Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg finder dig frastødende. Du skal overhovedet ikke påtvinge mig din dagsorden! Forstået.

Bare fordi man gentager nonsens, så bliver det ikke mere rigtigt af det!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af KPE Tors Sep 08, 2011 11:25 pm

Thomas skrev:Jeg mener ikke du har krav på agtelse.

At du bliver ved med at spamme forum med vrøvl indebærer ikke nogen forpligtigelse for mig til at gå ind på dit vrøvl.

Du er bare en propagandist med en suspekt dagsorden.

Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg finder dig frastødende. Du skal overhovedet ikke påtvinge mig din dagsorden! Forstået.

Bare fordi man gentager nonsens, så bliver det ikke mere rigtigt af det!
Fantastisk godt svaret... med et strejf af overlord!
KPE
KPE

Antal indlæg : 283
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af Thomas Tors Sep 08, 2011 11:57 pm

KPE skrev:
Fantastisk godt svaret... med et strejf af overlord!

Hvis du ikke kan lide svaret, så lad være med at spørge!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af KPE Tors Sep 08, 2011 11:59 pm

Hvis du ikke kan lide svaret, så lad være med at spørge!
Ja ok - point taken!
KPE
KPE

Antal indlæg : 283
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser Empty Sv: LA støtter flerkoneri, HTS klar med flere opholdtilladelser

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum