Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tullemanden har stadig ikke forstået en skid af det hele.

2 deltagere

Go down

Tullemanden har stadig ikke forstået en skid af det hele. Empty Tullemanden har stadig ikke forstået en skid af det hele.

Indlæg af Thomas Man Okt 14, 2013 11:13 am

Jeg mener nemlig reglen er at 1/6 af folketingets medlemmer skal skrive under på et krav om en folkeafstemning.

Det er dumt ikke at indføre den patentdomstol - det kan kun skade alle i Danmark. Men Tullemanden er som bekendt en ondsindet lille parasit.

Mon ikke Enhedslisten stemmer for? Det kunne jeg forestille mig. Ellers kunne det jo være, at regeringen ville finde nogle indvandrerfjendske sager at tilbyde Tullemanden.
Indtil videre nyder man bare idiotens hysteriske anfald.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tullemanden har stadig ikke forstået en skid af det hele. Empty Sv: Tullemanden har stadig ikke forstået en skid af det hele.

Indlæg af SortKaffe Man Okt 14, 2013 11:35 am

Du har ret i at Tullemanden har det svært.

Dansk Folkeparti "underperformer" jo markant, når de sammenlignes med tilslutningen til partier med lignende holdninger i andre europæiske lande:

http://denkorteavis.dk/2013/morten-uhrskov-2/

Med en tilslutning fra kun hver 5. vælger, ligger DF pænt under det europæiske gennemsnit for lignende partier. På europæisk plan ser det ud til at være tilslutning fra hver 4. vælger.

Men bortset fra det, så vil en folkeafstemning om patentdomstolen næppe være en god ide, al den stund vælgerne vil stemme om alt muligt andet end netop patentdomstolen. For mange vil det nok blive en afstemning om for eller imod EU.
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Tullemanden har stadig ikke forstået en skid af det hele. Empty Det sker da heller ikke!

Indlæg af Thomas Man Okt 14, 2013 12:15 pm

SortKaffe skrev:Du har ret i at Tullemanden har det svært.

Dansk Folkeparti "underperformer" jo markant, når de sammenlignes med tilslutningen til partier med lignende holdninger i andre europæiske lande:

http://denkorteavis.dk/2013/morten-uhrskov-2/

Med en tilslutning fra kun hver 5. vælger, ligger DF pænt under det europæiske gennemsnit for lignende partier. På europæisk plan ser det ud til at være tilslutning fra hver 4. vælger.

Men bortset fra det, så vil en folkeafstemning om patentdomstolen næppe være en god ide, al den stund vælgerne vil stemme om alt muligt andet end netop patentdomstolen. For mange vil det nok blive en afstemning om for eller imod EU.
Det giver de radikale en anledning til at komme med en velfortjent sviner!
En af de radikales mindre; men usympatiske ånder. skrev:»Vi støtter patentdomstolen varmt, så den bliver en stor del af vores kampagne. Jeg tror ikke, det bliver svært at overbevise danskerne om, at dansk deltagelse vil være en stor fordel, men jeg tror, de vil undre sig over, hvorfor de skal til folkeafstemning om et så lille og teknisk spørgsmål,« siger den radikale EU-ordfører.
Hør nu HER. Så vidt jeg kan regne ud: Tullemanden har 22 mandater og Liberal Alliance 9 - det er 31! (altså ikke 31 fakultet) 1/6 af 189 er som bekendt 31½.

Nu er 31 < 31½.

Mon ikke Enhedslisten finder ud af ved egen drift, at man ikke tager erhvervslivet som gidsler - ligesom man heller ikke tager indvandrerne som gidsler?

Skal vi gætte på, at Enhedslisten i hashtågerne og narkofængslet finder ud af - at det måskeee ikke var sådan en dårlig idé med den patentdomstol.........
Jeg tror det Wink

Tulletåben kunne jo ikke blokere for SIFI lovgivningen, fordi - som jeg så tit har bemærket - han sidder i Nationalbankens bestyrelse. Her har han næppe taget forbehold for Nationalbankens høringssvar. Hvis Tulletåben har sagt det mindste, så læner han sig stærkt op ad en retssag om højforræderi - mod kronen. (Sådan får man ørerne i maskinen).

Såååå, når man nu har grinet færdig over den snudeklemmer, som APM uddelte til de kommunistiske torturbødler.........

Jo, jeg tror man ved nærmere eftertanke.......

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tullemanden har stadig ikke forstået en skid af det hele. Empty Ellers har SortKaffe ret!

Indlæg af Thomas Man Okt 14, 2013 12:59 pm

Altså efter min vurdering.

Det skyldes, at der er 1/6 på hver sin fløj af skøre kommunistiske og nazistiske kugler. Resten ligger og roder inde omkring midten. Der er ikke stor afstand mellem en konservativ og en socialdemokrat - ikke mere end en pilsner kan klare.

De konservative er så gidsler i bankerne i øjeblikket; men mon ikke det løser sig? De sidste tre borgerlige justitsministre Lene Espersen, Brian Mikkelsen og Lars Barfoed holder man jo nok både øje med og hånden over.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tullemanden har stadig ikke forstået en skid af det hele. Empty Sv: Tullemanden har stadig ikke forstået en skid af det hele.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum