Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeg VIL ikke være statsminister

4 deltagere

Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Jeg VIL ikke være statsminister

Indlæg af klogeaage 35 Fre Okt 04, 2013 12:56 pm

Sådan lyder garantien fra Lars Løkke

Så kan Venstre i ro og mag få renset lusene ud af pelsen Very Happy
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Sv: Jeg VIL ikke være statsminister

Indlæg af Thomas Fre Okt 04, 2013 1:11 pm

klogeaage 35 skrev:Sådan lyder garantien fra Lars Løkke

Så kan Venstre i ro og mag få renset lusene ud af pelsen Very Happy
Det kaldes at forene det nyttige med det behagelige: Nemlig, at man ikke kan rulle SIFI lovgivningen tilbage, som Danske Bank kræver med perfide trusler om personlig konkurs. Det behagelige er, at han slipper for Tullemandens sure fjæs (og hold kæft, hvor er det surt fra nu af og i al fremtid).

Læg mærke til spillet!
Vi lever jo i en tid, hvor jeg har noteret mig - også fra den socialdemokratiske kongres - at folk går meget op i hvilket image, der bygges op. Og så vil jeg bare takke hr. Sjúrður Skaale for at bekræfte et nyt image om mig: Nemlig at jeg efterlod et helt køleskab fyldt med ølflasker. Tak for det
Venstre og Socialdemokratiet er modstandere - ikke fjender.
Lars Løkke behøver ikke regeringsmagten for at få gennemført sin politik. Det er i øvrigt en gammel erkendelse hos Venstre.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Man begynder at forberede plan C.

Indlæg af Thomas Søn Okt 06, 2013 5:39 am

Lars Løkke kan blive nød til at trække sig.

Hvilket ikke er overraskende, hans privatøkonomi taget i betragtning.
Det eneste næsten sikre er vel, at de navne Politiken her bringer i omløb er det ikke.

Skaderne i Venstres top er meget dybe - og det er ikke dårlige folk, der er faldet.
Men Peter Christensen lever til min overraskelse endnu.....

Lars Løkke Rasmussen har tidligere afvist at kommentere spørgsmålet om sin efterfølger.
Jo mindre han siger, jo mere tænker han. Som situationen ser ud i øjeblikket, så er det ikke udelukket, at han kan blive.
Det vil hænge lidt på hvordan Helles "skattesag" udvikler sig. Og det vil også hænge på, hvor belejligt det er for regeringen. Det med at fjerne en politisk modstander er ikke nødvendigvis noget, der gør det lettere - der kunne komme en, der er meget værre: Tullemanden er et skræmmende eksempel.

Som det ser ud nu, så er Lars Løkke den bedst tænkelige formand for Venstre, som Socialdemokratiet kan få. Netop fordi han ikke er for føjelig. Netop fordi han er bedre begavet end gennemsnittet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Sv: Jeg VIL ikke være statsminister

Indlæg af Cirb Søn Okt 06, 2013 9:01 am

Kristian Jensen er bank uddannet.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Sv: Jeg VIL ikke være statsminister

Indlæg af Plyds Søn Okt 06, 2013 10:59 am

Kristian Jensen er direkte farlig, og det må aldrig komme så langt, at han bliver statsminister. (Den udtalelse hviler på udsag fra hans egen valgkreds)
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Join date : 13/12/11
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Sv: Jeg VIL ikke være statsminister

Indlæg af Thomas Søn Okt 06, 2013 12:12 pm

Plyds skrev:Kristian Jensen er direkte farlig, og det må aldrig komme så langt, at han bliver statsminister.  (Den udtalelse hviler på udsag fra hans egen valgkreds)
Den nuværende løsning med ham som en næstformand, der ikke har noget at skulle have sagt er nok p.t. den bedste.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Sv: Jeg VIL ikke være statsminister

Indlæg af klogeaage 35 Søn Okt 06, 2013 1:47 pm

Thomas skrev:
klogeaage 35 skrev:Sådan lyder garantien fra Lars Løkke

Så kan Venstre i ro og mag få renset lusene ud af pelsen Very Happy
Det kaldes at forene det nyttige med det behagelige: Nemlig, at man ikke kan rulle SIFI lovgivningen tilbage, som Danske Bank kræver med perfide trusler om personlig konkurs. Det behagelige er, at han slipper for Tullemandens sure fjæs (og hold kæft, hvor er det surt fra nu af og i al fremtid).

Læg mærke til spillet!
Vi lever jo i en tid, hvor jeg har noteret mig - også fra den socialdemokratiske kongres - at folk går meget op i hvilket image, der bygges op. Og så vil jeg bare takke hr. Sjúrður Skaale for at bekræfte et nyt image om mig: Nemlig at jeg efterlod et helt køleskab fyldt med ølflasker. Tak for det
Venstre og Socialdemokratiet er modstandere - ikke fjender.
Lars Løkke behøver ikke regeringsmagten for at få gennemført sin politik. Det er i øvrigt en gammel erkendelse hos Venstre.

Holger K  mener, at den tidligere regering og særligt Venstres tidligere skatteministre bærer det største ansvar han vil i dag ikke svare på, hvorvidt regeringen vil undersøge, hvorfor der ikke blev grebet ind tidligere. Det er de nemlig ikke færdige med at overveje.



Holger K hvorfor siger Du det ikke på denne vis: Regeringen venter til,,,, bob bob bob,,,,, ca 3 måneder før et valg Question  Razz

Måske flere venstrefolk fremadrettet  søger nye job eller finder tilbage til gamle sysler som elektriker (gerne sort) ,  bankjob eller landbrugsmedhjælper ,da fremtiden tyder på en laaaaaang tunneltur i grebningen Rolling Eyes Twisted Evil
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Sv: Jeg VIL ikke være statsminister

Indlæg af Thomas Søn Okt 06, 2013 2:15 pm

klogeaage 35 skrev:
Thomas skrev:
klogeaage 35 skrev:Sådan lyder garantien fra Lars Løkke

Så kan Venstre i ro og mag få renset lusene ud af pelsen Very Happy
Det kaldes at forene det nyttige med det behagelige: Nemlig, at man ikke kan rulle SIFI lovgivningen tilbage, som Danske Bank kræver med perfide trusler om personlig konkurs. Det behagelige er, at han slipper for Tullemandens sure fjæs (og hold kæft, hvor er det surt fra nu af og i al fremtid).

Læg mærke til spillet!
Vi lever jo i en tid, hvor jeg har noteret mig - også fra den socialdemokratiske kongres - at folk går meget op i hvilket image, der bygges op. Og så vil jeg bare takke hr. Sjúrður Skaale for at bekræfte et nyt image om mig: Nemlig at jeg efterlod et helt køleskab fyldt med ølflasker. Tak for det
Venstre og Socialdemokratiet er modstandere - ikke fjender.
Lars Løkke behøver ikke regeringsmagten for at få gennemført sin politik. Det er i øvrigt en gammel erkendelse hos Venstre.
Holger K  mener, at den tidligere regering og særligt Venstres tidligere skatteministre bærer det største ansvar han vil i dag ikke svare på, hvorvidt regeringen vil undersøge, hvorfor der ikke blev grebet ind tidligere. Det er de nemlig ikke færdige med at overveje.



Holger K hvorfor siger Du det ikke på denne vis: Regeringen venter til,,,, bob bob bob,,,,, ca 3 måneder før et valg Question  Razz

Måske flere venstrefolk fremadrettet  søger nye job eller finder tilbage til gamle sysler som elektriker (gerne sort) ,  bankjob  eller landbrugsmedhjælper ,da fremtiden  tyder på en laaaaaang tunneltur i grebningen Rolling Eyes Twisted Evil
1) Der er stort set ingen venstrefolk tilbage fra 2008. De er lige så stille blevet skiftet hen ad vejen. Derfor kan Venstre ikke stille med et fuldt hold af ministre.
2) Hvorfor være statsminister, hvis man kan få det som man vil have det uden at forlade hængekøjen. Så må man overhøre lidt hyleri fra kællingen - inden hun henter den næste kolde pilsner - det er hun jo så god til - meget anvendelig dame: Husk chips!
3) Der kommer ikke nogen undersøgelse! Man skal ikke have rodet op i Socialdemokratiet snavsetøjsbunke - og slet ikke før et valg. Det finder Holger K også ud af, at gamle dage i kommunismes storhedstid - det er der heller ikke nogen hos ham, der har den fjerneste lyst til at snakke om.

Vælgerne? Hvad rager de os?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Jeg synes nok, jeg hørte noget fra Dansk Folkeparti

Indlæg af Thomas Søn Okt 06, 2013 2:36 pm

Men at det skulle komme
fra ørkenvandrer Tullemand, det kunne man formode på den underlige klang; men at det skulle være en ugle, den havde jeg godt nok ikke set!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Sv: Jeg VIL ikke være statsminister

Indlæg af klogeaage 35 Tirs Okt 08, 2013 12:30 pm

Er der snart flere tilbage i Ve(n)stre :
http://m.jyllands-posten.dk/politik/ECE6069739/venstres-eyvind-vesselbo-stopper-i-politik/
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Sv: Jeg VIL ikke være statsminister

Indlæg af Thomas Tirs Okt 08, 2013 12:36 pm

klogeaage 35 skrev:Er der snart flere tilbage i Ve(n)stre :
http://m.jyllands-posten.dk/politik/ECE6069739/venstres-eyvind-vesselbo-stopper-i-politik/
1. Viceborgmester i Gentofte.
Typisk insolvent flextumpe - meget almindelige i Gentofte.

Men nej! Der er ikke mange tilbage i Venstre. Står til en massiv vælgerfremgang og ikke nogen at vælge ind!

Men ja, den ramme stank af Danske Banks ånde har en sjælden odeur - dimethyl tellurium - bare en idé. Måske......

Det lader til, at man ikke kan sidde i Folketinget og være kunde i Danske Bank..... ikke ret længe....

Det ender sgu med, at jeg bliver erhvervsminister i tilfælde af en borgerlig regering. Bare for nu at tegne et passende skræmmebillede for Danske Bank.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Jeg tror Løkke er ved at lave en Madsen-Mygdal.......

Indlæg af Thomas Tirs Okt 08, 2013 4:25 pm

Han plejer ikke lave så elementære fortalelser.

Løkke er klar over, at han bliver nød til at stemme for SIFI - uden mulighed for tilbagerulning.
Det vil betyde, at han bliver hakket af Danske Bank.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Sv: Jeg VIL ikke være statsminister

Indlæg af klogeaage 35 Tirs Okt 08, 2013 4:38 pm

Thomas skrev:Han plejer ikke lave så elementære fortalelser.

Løkke er klar over, at han bliver nød til at stemme for SIFI - uden mulighed for tilbagerulning.
Det vil betyde, at han bliver hakket af Danske Bank.
Så må Lars Løkke indse hvad lad falde hvad ej kan stå betyder Very Happy 
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Sv: Jeg VIL ikke være statsminister

Indlæg af Thomas Tirs Okt 08, 2013 5:03 pm

klogeaage 35 skrev:
Thomas skrev:Han plejer ikke lave så elementære fortalelser.

Løkke er klar over, at han bliver nød til at stemme for SIFI - uden mulighed for tilbagerulning.
Det vil betyde, at han bliver hakket af Danske Bank.
Så må Lars Løkke indse hvad lad falde hvad ej kan stå betyder Very Happy 
Jeg tror, det er der, han er.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Styrt på fuld cyke,l dyre sko, luksuriøse rejser og beskyldninger om politisk dovenskab.

Indlæg af klogeaage 35 Fre Okt 11, 2013 10:54 pm


Ok så, du slipper

http://m.bt.dk/?article=27168397-Venstre-er-slaaet-tilbage-til-2011-niveau
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Sv: Jeg VIL ikke være statsminister

Indlæg af Thomas Lør Okt 12, 2013 1:08 am

klogeaage 35 skrev:
Ok så, du slipper

http://m.bt.dk/?article=27168397-Venstre-er-slaaet-tilbage-til-2011-niveau
Venstre har jo hele tiden vidst, at det var lånte stemmer.

Den her er lidt dybere.

Det er cirka de samme antal stemmer, der har flyttet sig fra Venstre til Socialdemokratiet - ca. 4% - det er faktisk meget! Nu får vi så at se, hvor stabilt det er.

At Løkke så begynder at tale om sko, det var en fejl af de grove: Er der noget, der er statsministerens ubestridelige spidskompetence, så er det fodtøj!

Om der er flertal bag Løkke? Det skal man ikke være sikker på. De skøre kugler - og navnlig: Svagt begavede kugler - i Dansk Folkeparti kan jo reelt ikke bruges til noget: De er simpelt hen for upålidelige. Liberal Alliance er kun en facade for bankfolk - og her rasler oppusningen ned i store flager. Danske Bank har såret de Konservative dødeligt - de kommer aldrig op igen. Det har simpelt hen kostet for meget i tab.

Skiftet er nok, at Socialdemokratiet og APM (og dermed erhvervslivet) har fundet ud af, at de kan bruge hinanden.

Jeg ville dog gerne have været en flue på væggen, da hun vadede ind på Esplanaden og skingrede: Jeg vil have EN MILLIARD!
- Til hvad dog?
JO, jeg skal bruge den!
- Bruge????
JA! Jeg skal ud og nakke kommunister, det koster PENGE!
- Tjoo... Formålet er jo godt og almennyttigt, det kommer vi jo ikke udenom; men en milliard, der er MANGE penge!
JA! De andre er brugt til at redde JERES bank, så jeg skal have nogle flere - det andet er gamle penge: De er BRUGT!

Hun har godt nok en særegen stil!
Indholdet er sådan set godt nok, men Merkel har også set perpleks ud!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Er konen med æggene

Indlæg af klogeaage 35 Lør Okt 12, 2013 10:01 am



også spåkone?????


Der findes kun én rigtig meningsmåling, og den får vi ved næste valg. Jeg glæder mig over, at der er et markant flertal bag en ny statsminister i Danmark




http://m.jyllands-posten.dk/indland/ECE6089550/maling-s-er-taet-pa-valgresultatet/



.




klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Sv: Jeg VIL ikke være statsminister

Indlæg af Thomas Lør Okt 12, 2013 12:00 pm

klogeaage 35 skrev:

også spåkone?????


Der findes kun én rigtig meningsmåling, og den får vi ved næste valg. Jeg glæder mig over, at der er et markant flertal bag en ny statsminister i Danmark

http://m.jyllands-posten.dk/indland/ECE6089550/maling-s-er-taet-pa-valgresultatet/

Jeg er ikke overbevist, når det er Ellen Trane Nørby - hun er jo på vej ud.

Men det er som jeg hele tiden har sagt: Venstre + Socialdemokratiet = 91. Det bliver muligvis flere, fordi, der vil formentlig glide ét á to partier ud.

Dermed også sagt, at den nye statsminister ikke nødvendigvis bliver Lars Løkke.

Her træder så den anden side af ligningen ind: Hvem ellers? Der er ikke tid til at profilere en anden statsministerkandidat end Lars Løkke. Var det otte år det tog Helle Thorning? Der er ikke tid! Hvis Lars Løkke ikke vil - tvunget af omstændighederne - så er der intet alternativ. Simon Emil Amnitzbøl?
Mandlig eller kvindelig statsminister? Eller en radikal "ved ikke"?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Her mener jeg, Hans Engell vrøvler.

Indlæg af Thomas Søn Okt 20, 2013 12:24 pm

Vælgerne - hvad skal vi dog med dem? Narrehoveder, kommunister, parasitter og landsbytosser.

Jeg har det sidste - bob-bob - haft svært ved at se en "blå blok"! Socialdemokratiet (og navnlig de Radikale) har hele tiden villet drive en kile ind mellem DF og Venstre. Det har så ikke været specielt svært, fordi Venstre under ingen omstændigheder vil slikke spyt for Tullemanden.

Hvorfor skulle Venstre gå i regering? En regering, der kunne afpresses af bankerne, fordi ministrene er personligt insolvente. Den eneste, jeg kan forestille mig har sit på det tørre: Det er Hjorten.

Venstre har da fuldstændig været klar over, at de meningsmålinger er socialdemokrater, der vil forhindre Socialdemokratiet i at lave noget dumt med kommunisterne i SF og Enhedslisten. Det er stemmer, man vil tage afsked med - uden at fælde en tåre.
Faren er, at gode borgerlige nu vil være bange for, at en blå regering vil lave noget dumt til fordel for bankerne.

Hvordan vi end vender og drejer det, så er det lige som om jeg har skrevet det før - faktisk igen og igen: S+V = 91 altså absolut flertal. Det politiske spørgsmål er nu at sikre, at Vestager udviser den fornødne brutalitet overfor bankerne og redder realkreditobligationen (ikke flex-tumperne, der er intet håb) og medlemskabet af Bankunionen.

Om valget er lidt bedre eller ringere for Venstre - det er lige meget.

Hvis Lars Løkke bliver konfronteret med det som et kardinalpunkt, så vil han gå.

Det tror jeg nu ikke:

1) Den underlige organisation er formentlig en kasse til udbetaling af bestikkelse til arabere og andre islamister. Det skal vi have noget mindre af. Det Løkke har gjort er i fuld overensstemmelse med regeringen. Da hende den lille socialdemokratiske kommunist Pernille galper op, så er det et spørgsmål om at forhindre Al-Qaida og lignende i at få penge. Pernille har jo sine tropper af narkokriminelle indvandrere at holde styr på - og de kan ikke lide, at de får en bombe i hovedet.

2) Det andet er, at det er imod aftalen (stiltiende) at gå efter hinanden. OK Trolex er en lort, så han kan passende få hele skylden. Thornings problem er, at kilden til hendes skattesag er socialdemokrat - her véd Løkke med garanti, hvem det er; men han kan ikke bruge det.

3) Dernæst er den oprydning noget, som skal gøres ved de perverse kommunistiske miljøsvin i SF og Enhedslisten. Her er der nok rigelig oplysninger til at servere hele SF og Enhedslistens bagland i sursød sovs.

4) Intern modstand i Venstre: Det tror jeg ikke, fordi vi har stadig et landbrug, der skal reddes. Igen: Flextumperne er ligegyldige - de lever så længe bankerne lever. Det er så problemet, for hele finanssektoren med Danske Bank i spidsen er ved at ramle i utide! Ellers formulerer en Nationalbankdirektør sig ikke sådan i et høringssvar.

Der hvor jeg er enig med Engell er, at det er fifty-fifty om Løkke fortsætter; men hans analyse anser jeg for helt misforstået.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty En anden mulighed er som Madsen-Mygdal

Indlæg af Thomas Søn Okt 20, 2013 12:40 pm

At træde ud af Folketinget ved næste valg og fortsætte som partiformand. Den er nok nærmere end man tror.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Sv: Jeg VIL ikke være statsminister

Indlæg af Cirb Søn Okt 20, 2013 1:24 pm

Ja, det med at koldt og nøgternt lægge og holde en kurs uanset mængden af flak - det kan man da slet ikke forestille sig Vestager gøre. For slet ikke at tale om opgaven med at holde S og V på dydens smalle sti - sammen - og DF og EL parkerede på de meget marginale fløje hvor de hører til.
Eller noget...

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Sv: Jeg VIL ikke være statsminister

Indlæg af Thomas Søn Okt 20, 2013 2:03 pm

Cirb skrev:Ja, det med at koldt og nøgternt lægge og holde en kurs uanset mængden af flak - det kan man da slet ikke forestille sig Vestager gøre. For slet ikke at tale om opgaven med at holde S og V på dydens smalle sti - sammen - og DF og EL parkerede på de meget marginale fløje hvor de hører til.
Eller noget...

Mvh
Cirb
Thorning har mere brug for Løkke end alle andre - inklusiv Løkke.

Thorning har et parti at redde og en fagbevægelse, den sidste står lige klar til at blive skyllet ud af lokummet, fordi hele fagbevægelsens prestigeprojekt pensionerne - alt, hvad de har opnået gennem 30 års vækst og gode tider: De er til de grader blafrende i vinden.

Løkke har et landbrug og nogle arbejdspladser uden for København at redde: Det må ikke lykkes bankerne og kommunisterne at rive resten af landet med sig i afgrunden.

Det er to projekter, der sådan set godt kan forenes. OK pensionerne er i makulatoren - fair nok - bare der er en nogenlunde folkepension. Men fagbevægelsens betydning for prissætningen af arbejdskraften - den må ikke glide. Vi tale her hele det vanvittig tekniske overenskomstsystem. Hvis det ikke er på plads og funktionsdygtigt, så ryger enhver produktion til udlandet.
Landbruget er lidt for mange arbejdspladser. Man kan sagtens kyle gårdejerne på tvang; men der vil ikke være nogen købere.
Ikke nok med det, der hænger et utal af mindre virksomheder på landbruget.
Samtidig skal man ikke glemme at den store landbrugseksport er egentlig det, der sikrer rimelige fødevarepriser og den høje kvalitet.

Dernæst har Socialdemokratiet (spørg lønmodtagerne) og Venstre (spørg landbruget og småvirksomhederne) i bankerne. Her har de radikale ikke noget videre i klemme.

Vestagers målsætning med denne regering er den ultimative ydmygelse og nedværdigelse af Dansk Folkeparti - ryger kommunisterne med - det vil ikke fugte Vestagers øjne.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg VIL ikke være statsminister Empty Sv: Jeg VIL ikke være statsminister

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum