Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Åbningsdebatten.

Go down

Åbningsdebatten. Empty Åbningsdebatten.

Indlæg af Thomas Tors Okt 03, 2013 9:36 pm

Her finder Tullemanden ud af:
Han har ikke de nødvendige 32 stemmer til at kræve en folkeafstemning.

Her finder statsministeren ud af det!

Nu ved jeg ikke om referencerne giver de rette billeder; men

Det første er Tullemanden der bitters hvæser af Clausen i Enhedslisten.
Det andet er Hellepigen i et kæmpegrin.

Jeg ved ikke hvorfor; men Politiken har altid været de bedste fotojournalister!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Åbningsdebatten. Empty Statsministeren.

Indlæg af Thomas Fre Okt 04, 2013 12:15 am

Læg mærke til hvordan slagene falder.

- Alle andre end Venstre er klar over, at der bliver færre offentlige ansatte, hvis vi får nulvækst.
Det vil sige, at der er opgaver, der evt. skal nationaliseres.
Fordi, når ekspansionen kommer på jernbane og el, så bliver der nødvendigvis tale om flere offentlige stillinger og elforsyningen vil formentlig blive nationaliseret. Jeg tror også at TDC går tilbage igen.

Man skal altså skrive rigtig mange lærebøger om, hvis man vil nå frem til, at det ikke overhovedet koster penge at sænke skatten, og at skattelettelser bare sådan lige giver plads til ekstra udgifter, siger Thorning.
Der kommer ikke nogen skattelettelser så flextumperne kan betale betale. Ingen tilskud til bankerne.
Den økonomiske vækst skal ikke pumpes over i bankerne.

Dansk Folkeparti er efter ti års tæt parløb med VK-regeringen vant til, at studehandler og krejleri nok skal give nogle resultater.

- Nogle gange taler man om curlingbørn. Det er nogle, der hele tiden skal bestikkes for at gøre noget. Her kan man tale om et curlingparti, siger Thorning.
Dansk Folkeparti får bare bar røv! Intet får de.

- Lad mig i samme ombæring også kvittere for alle de gode beslutninger, som regeringen og Enhedslisten har truffet sammen.

- Jeg synes, vi har truffet mange vigtige beslutninger for danskerne, siger Thorning.
Det er formentlig som jeg tror: Enhedslisten vil ikke stemme for en folkeafstemning for Patentdomstolen.

(heraf Tullemandens hvæsende raseri)
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum