Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé!

+2
Plyds
Thomas
6 deltagere

Go down

Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé! Empty Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé!

Indlæg af Thomas Tors Okt 03, 2013 12:19 am

Den platte destruktion af produktionsapparatet!
Økologi altså.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé! Empty Sv: Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé!

Indlæg af Plyds Tors Okt 03, 2013 12:37 am

Thomas skrev:Den platte destruktion af produktionsapparatet!
Økologi altså.
På nogle punkter er du et absolut skvadderhoved. Dette er et af den.
Gå ud og æd noget skvadderkål - det vil gøre dig godt. Økologi ved du nul og niks om, ej heller hvad der er af ting og sager i "konventionelt" producerede fødevarer, for vidste du det, ville du slet ikke æde dem din torsk!
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Join date : 13/12/11
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Tilbage til toppen Go down

Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé! Empty Sv: Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé!

Indlæg af Thomas Tors Okt 03, 2013 1:50 am

Plyds skrev:
Thomas skrev:Den platte destruktion af produktionsapparatet!
Økologi altså.
På nogle punkter er du et absolut skvadderhoved. Dette er et af den.
Gå ud og æd noget skvadderkål - det vil gøre dig godt. Økologi ved du nul og niks om, ej heller hvad der er af ting og sager i "konventionelt" producerede fødevarer, for vidste du det, ville du slet ikke æde dem din torsk!
Nårhh.. jeg ved nok mere end Du gør - hvilket ikke siger så meget.

Vindmøller, økologer, kliiiiiiimaforskere og andet idioti - Vorherre bevars.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé! Empty Sv: Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé!

Indlæg af Thomas Tors Okt 03, 2013 4:24 am

Plyds skrev:
Thomas skrev:Den platte destruktion af produktionsapparatet!
Økologi altså.
På nogle punkter er du et absolut skvadderhoved. Dette er et af den.
Gå ud og æd noget skvadderkål - det vil gøre dig godt. Økologi ved du nul og niks om, ej heller hvad der er af ting og sager i "konventionelt" producerede fødevarer, for vidste du det, ville du slet ikke æde dem din torsk!
1) Jeg har konstateret ved flere lejligheder, at Du er et fjols. Jeg har endog prøvet at forklare Dig det pænt og nydeligt - adlydende alle det Radikale Venstres debatregler - virkede ikke.

2) Jeg har argumenteret adskillige gange - gider ikke mere - gider ikke høre vås.

3) Hvordan kan Du komme på den idé, at jeg kan tillægge Din opfattelse nogen vægt? Jeg kunne da ikke være mere ligeglad!

4) Jeg respekterer Din ret til at have en anden dagsorden - selvom den iht. 1 er ukvalificeret - men det betyder ikke, at jeg gider høre på den.

Hvordan skulle jeg kunne lade mig afficere af en rablende tåbes mening om mig og det nonsens tåben kommer med?

Jeg synes Du skulle lade være med at stemme på mig til næste valg. Nåhh, nej.... Det kan Du jo heller ikke..... Der er ikke nogen, der har bedt mig stille op....... Så jeg har slet ikke været i den situation, hvor jeg har skullet lytte til andres "mening".

Hvornår finder tåberne ud af, at deres "mening" er komplet ligegyldig spild af alles tid? Et vildt gæt: Når flextumperne begynder at afdrage og forrente deres gæld - så det varer en rum tid.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé! Empty Sv: Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé!

Indlæg af abbaratet Tors Okt 03, 2013 6:29 am

Økologisk mad smager bedre - faktum. (hvilket f.eks kan eftervises ved at købe en konventionel agurk og en økologisk og lave blindsmagningstest).
Om det er sundere eller ej er der vel indtil videre kun indikationer på (dog til fordel for økologi).
abbaratet
abbaratet

Antal indlæg : 110
Join date : 02/09/11
Geografisk sted : Hadsund

Tilbage til toppen Go down

Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé! Empty Sv: Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé!

Indlæg af Thomas Tors Okt 03, 2013 7:04 am

abbaratet skrev:Økologisk mad smager bedre - faktum. (hvilket f.eks kan eftervises ved at købe en konventionel agurk og en økologisk og lave blindsmagningstest).
Om det er sundere eller ej er der vel indtil videre kun indikationer på (dog til fordel for økologi).
Det er imod mine erfaringer.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé! Empty Sv: Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé!

Indlæg af havok Tors Okt 03, 2013 10:00 pm

Smagsoplevelsen vil altid være subjektiv, det interessante ved økologi er færre pesticider og øget dyrevelfærd. Økologiske dyr har ganske enkelt et bedre liv, og grønsagerne er bedre for dit helbred. Plyds wins by unanimous decision.

havok

Antal indlæg : 4
Join date : 03/10/13

Tilbage til toppen Go down

Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé! Empty Sv: Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé!

Indlæg af Thomas Tors Okt 03, 2013 10:41 pm

havok skrev:Smagsoplevelsen vil altid være subjektiv, det interessante ved økologi er færre pesticider og øget dyrevelfærd. Økologiske dyr har ganske enkelt et bedre liv, og grønsagerne er bedre for dit helbred. Plyds wins by unanimous decision.
Hvem Fanden har spurgt Dig?

I øvrigt er dette ikke "Vild med dans" eller "Fangerne på fortet"!

Nonsens er og bliver nonsens, det er ikke noget, man kan "synes"!
Idiot er og bliver idiot: De er født sådan!

Det med "likes" i debatter er fuldstændig misforstået! Jeg prøver altid at undgå dem!
Hvis nogen i pøblen synes om det, jeg skriver, så har jeg nok udtrykt mig uklart!

Det sidste hører nu til sjældenhederne.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé! Empty Sv: Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé!

Indlæg af havok Tors Okt 03, 2013 10:51 pm

Sikke en charmerende personlighed, jeg var sådan set ikke klar over at jeg skulle bede om din tilladelse til at ytre min mening, meget muligt du er klogere end gennemsnittet på økonomi, men som menneske er du et sølle pjok, du ville ikke overleve mange minutter ude blandt almindelige mennesker.

havok

Antal indlæg : 4
Join date : 03/10/13

Tilbage til toppen Go down

Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé! Empty Sv: Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé!

Indlæg af wh Tors Okt 03, 2013 10:58 pm

havok skrev:Sikke en charmerende personlighed, jeg var sådan set ikke klar over at jeg skulle bede om din tilladelse til at ytre min mening, meget muligt du er klogere end gennemsnittet på økonomi, men som menneske er du et sølle pjok, du ville ikke overleve mange minutter ude blandt almindelige mennesker.
Hvilket præcis er årsagen til at Thomas intet arbejde eller liv har, men ser det som sit livs mission at prædike dommedag og konspirationsteorier herinde. At forestille sig at Thomas nogensinde skulle kunne samarbejde med nogen og acceptere andres mening og måde at gøre tingene på er totalt utopisk.

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé! Empty Sv: Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé!

Indlæg af Thomas Tors Okt 03, 2013 11:15 pm

havok skrev:Sikke en charmerende personlighed, jeg var sådan set ikke klar over at jeg skulle bede om din tilladelse til at ytre min mening, meget muligt du er klogere end gennemsnittet på økonomi, men som menneske er du et sølle pjok, du ville ikke overleve mange minutter ude blandt almindelige mennesker.
Du må da gerne ytre Dig, bare jeg bliver fri for at blive underrettet.

Det er det, der går under betegnelsen ytringsfrihed: Du ytrer Dig, jeg bliver fri!

Din smag i rullepølse er mig inderlig ligegyldig - hvis Du har lyst til pestbefængte og underernærede grise - så fint nok; men jeg vil ikke betale for Dine perverse fornøjelser. Sjovt nok hænger økologi ikke økonomisk sammen, så der er heller ikke så mange andre, der deler Din primitive religion.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé! Empty Sv: Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé!

Indlæg af Thomas Tors Okt 03, 2013 11:28 pm

wh skrev:
havok skrev:Sikke en charmerende personlighed, jeg var sådan set ikke klar over at jeg skulle bede om din tilladelse til at ytre min mening, meget muligt du er klogere end gennemsnittet på økonomi, men som menneske er du et sølle pjok, du ville ikke overleve mange minutter ude blandt almindelige mennesker.
Hvilket præcis er årsagen til at Thomas intet arbejde eller liv har, men ser det som sit livs mission at prædike dommedag og konspirationsteorier herinde. At forestille sig at Thomas nogensinde skulle kunne samarbejde med nogen og acceptere andres mening og måde at gøre tingene på er totalt utopisk.
Nå banksvinet føler også trang til at melde ind!

Jeg troede - lidt naivt, ok - at Du havde forstået på den alvorlige samtale, Du var til efter at Kolding blev fyret på gråt papir, at Du skulle indstille Din løgnagtige aktivitet helt. Her synes Du så bare, at jeg ikke er "din type". Det takker jeg for! At jeg skulle finde andet end væmmelse ved sådan en parasit som Dig ????

Jeg accepterer aldrig et skadedyr og dets mening - Klinkby! At jeg skulle have noget ønske om at omgås en kræftbyld som Dig - fuldstændig misforstået.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé! Empty Sv: Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé!

Indlæg af havok Fre Okt 04, 2013 12:18 am

Thomas et barn du ikke kan nå....

havok

Antal indlæg : 4
Join date : 03/10/13

Tilbage til toppen Go down

Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé! Empty Sv: Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé!

Indlæg af Thomas Fre Okt 04, 2013 12:43 am

havok skrev:Thomas et barn du ikke kan nå....
Du kan ikke! Farvel!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé! Empty Sv: Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé!

Indlæg af Schopenhauer Lør Okt 05, 2013 1:46 pm

Herligt slagsmaal cheers 

Som jeg ser det illustreret ved videoen
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=7ogH_WS3BJc

Ganske faa ville forstaa implikationerne af denne >tidevandsbolge<
Nogle ville have en ide om at det er ikke normalt det her, herefter ringe til venner og familie paa land HALLO, hoer her... Koeb alt i baderinge, haefteplaster, flaskevand og gaa saa op paa en bakke, sig endelig ikke noget til nogen.  
Saa er der ganske faa... som forstaar hvad det FAKTISK er de ser.  Saa  derefter skide paa god tone og om andre kan lide tonen... pfft. Om personen der rent faktisk proever at advare om hvad der virkelig sker saa er enig med dig i om du skal gnaske oekelogisk fucking agurk mens du staar og piller naese paa molen.
tjaa... hvad er ordet er... komisk tongue 
Schopenhauer
Schopenhauer

Antal indlæg : 49
Join date : 29/07/11

Tilbage til toppen Go down

Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé! Empty Sv: Skønt, hvis vi kan få aflivet den tåbelige idé!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum