Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kenneth Schwartz-Thomsen 5 års fængsel for skattesvig.

2 deltagere

Go down

Kenneth Schwartz-Thomsen 5 års fængsel for skattesvig. Empty Kenneth Schwartz-Thomsen 5 års fængsel for skattesvig.

Indlæg af Thomas Ons Sep 11, 2013 7:10 pm

Det sørgelige er, at der skulle gå 5 år inden den platugle kom i buret.

Det betyder så at deciderede landsforrædere som Peter Straarup muligvis går fri.

Det andet sørgelige er at man har skullet nakke Schwartz-Thomsen på noget så inferiørt som skattesvig. Men hvad så har man en opfattelse af, hvor han er, så man kan grille ham mhp. på retssagerne omkring BRF, som forhåbentlig kommer meget snart - det skal ikke skjules, at jeg gerne så Ulrikke sidde MEGET lang tid - gerne i et arresthus i Ittorqortormiut.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kenneth Schwartz-Thomsen 5 års fængsel for skattesvig. Empty Sv: Kenneth Schwartz-Thomsen 5 års fængsel for skattesvig.

Indlæg af Gorrion Tors Sep 12, 2013 5:08 pm

Jeg håber ikke du får ret, at de går fri .....og ja ordet landsforrædere kan jeg godt acceptere, det dækker meget godt.
Men vi kan altså også godt placere Anders Fogh, og Bent Bendtsen i samme hul.

Fy for SATAN, bare det at tænke på dem gør mig rigtig dårlig!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kenneth Schwartz-Thomsen 5 års fængsel for skattesvig. Empty Sv: Kenneth Schwartz-Thomsen 5 års fængsel for skattesvig.

Indlæg af Thomas Tors Sep 12, 2013 5:41 pm

Gorrion skrev:Jeg håber ikke du får ret, at de går fri .....og ja ordet landsforrædere kan jeg godt acceptere, det dækker meget godt.
Men vi kan altså også godt placere Anders Fogh, og Bent Bendtsen i samme hul.

Fy for SATAN, bare det at tænke på dem gør mig rigtig dårlig!
Den pæne udlægning er, at man skal have buret platuglen inde, så han er ved hånden, når Valentino og de andre kommer for retten.
Det vil være lidt problematisk at skulle hive bankfolk i retten, hvor de ikke kan udtale sig, for så ville de gøre sig strafansvarlige.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kenneth Schwartz-Thomsen 5 års fængsel for skattesvig. Empty Nu er Kenneth Schwarz Thomsen

Indlæg af Thomas Tirs Okt 01, 2019 10:00 am

Så også gået konkurs.

Det fortalte Børsen i 2018 i forbindelse med en artikel om, at Kenneth Schwartz Thomsen igen var aktiv på ejendomsmarkedet ved at købe billige ejendomme i provinsen på tvangsauktion, sælge dem videre kort tid efter til langt højere priser og pantsætte dem med højtforrentede pantebreve.

Nej, han var da netop kommet ud af fængslet.

De var så hensynsfulde ikke, at gentage, at han havde fået 5 års fængsel. Han har åbenbart ikke været artig? Han har ikke villet hjælpe myndighederne?

Det sjove er, at han havde skiftet navn til noget fornemt á la Gyldenkål.
Men det har han åbenbart opgivet igen?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kenneth Schwartz-Thomsen 5 års fængsel for skattesvig. Empty Kenneth Schwarz Thomsen konkurs

Indlæg af Thomas Fre Nov 19, 2021 10:37 am

igen.

Spørgsmålet er egentlig, hvilke banker, der skal have smerten?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kenneth Schwartz-Thomsen 5 års fængsel for skattesvig. Empty Sv: Kenneth Schwartz-Thomsen 5 års fængsel for skattesvig.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum