Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Har lige modtaget denne på min facebook

4 deltagere

Go down

Har lige modtaget denne på min facebook Empty Har lige modtaget denne på min facebook

Indlæg af KPE Ons Aug 31, 2011 9:15 pm

ADVARSEL: Hvis du modtager en venneanmodning fra Helle Thorning-Schmidt, Villy Søvndal, Margrethe Vestager eller Johanne Schmidt-Nielsen, så skal du IKKE acceptere den. Det er en virus, der vil gøre din arbejdsdag længere, tage flere af dine penge, tage lån i udlandet i dit navn og i sidste ende køre Danmark ud over afgrunden til de andre lande som Grækenland, Spanien og Irland !!

Den er da om ikke andet humoristisk :-)
KPE
KPE

Antal indlæg : 283
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Har lige modtaget denne på min facebook Empty Sv: Har lige modtaget denne på min facebook

Indlæg af [Censur] Ons Aug 31, 2011 9:54 pm

[Censur]


Sidst rettet af Experimentality Fre Sep 02, 2011 3:21 am, rettet 1 gang

[Censur]

Antal indlæg : 244
Join date : 06/08/11

Tilbage til toppen Go down

Har lige modtaget denne på min facebook Empty Sv: Har lige modtaget denne på min facebook

Indlæg af SortKaffe Ons Aug 31, 2011 10:33 pm

Lidt humor er aldrig dårligt. Tænk en tråd hvor to indlæg er diamentralt modsatte, men lige morsomme. Godt gået Basketball
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Har lige modtaget denne på min facebook Empty Sv: Har lige modtaget denne på min facebook

Indlæg af Cirb Ons Aug 31, 2011 11:23 pm

Nu har jeg tjekket alle de fine plakater på lygtepælene, og jeg HAR bestemt mig: Jeg stemmer på Cirkus Benneweis!
De offenliggør et program, gennemfører det, rydder pænt op efter sig
- og kalder en klovn for en klovn

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Har lige modtaget denne på min facebook Empty Sv: Har lige modtaget denne på min facebook

Indlæg af [Censur] Ons Aug 31, 2011 11:40 pm

[Censur]


Sidst rettet af Experimentality Fre Sep 02, 2011 3:21 am, rettet 1 gang

[Censur]

Antal indlæg : 244
Join date : 06/08/11

Tilbage til toppen Go down

Har lige modtaget denne på min facebook Empty Sv: Har lige modtaget denne på min facebook

Indlæg af KPE Tors Sep 01, 2011 1:23 am

Experimentality skrev:ADVARSEL:
Danskere der modtager mails fra Statsministeren eller den nuværende regering bør slette dem omgående da den er et typisk Nigeria scam hvor man bliver lovet en masse penge på sin konto med lavere skatter, og huspriser der aldrig vil falde, men til gengæld skal betale for dyrt for alle de ydelser som før var gratis og skabte sikkerhed i samfundet. Det er altsammen en del af DREAM der ikke var istand til at forudse den nuværende krise og hvor man kunne vækste sig til at købe verden med fremskrivninger og hvor man kan finansiere sin politiske linje ved at give enorme summer penge til sine medkollaboratører i bankverdenen!
Det er sku godt skudt fra hoften :-)
KPE
KPE

Antal indlæg : 283
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Har lige modtaget denne på min facebook Empty Sv: Har lige modtaget denne på min facebook

Indlæg af KPE Tors Sep 01, 2011 1:23 am

Cirb skrev:

Mvh
Cirb
Den er for fed :-)
KPE
KPE

Antal indlæg : 283
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Har lige modtaget denne på min facebook Empty Så er der lige den her.

Indlæg af SortKaffe Tors Sep 01, 2011 9:26 am

Vores måske kommende udenrigsminister taler udenby's, med danske undertekster.

Det er forunderlige ting han får sagt, f.eks: "Alle de verdensledere, der har været bortført til Grønland..."
og "Vi skal lave høje piger..."

God fornøjelse:

https://www.youtube.com/watch?v=S9zGWf7yiEI&feature=share
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Har lige modtaget denne på min facebook Empty Sv: Har lige modtaget denne på min facebook

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum