Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Selvfølgelig holder man da øje med kommunister.

Go down

Selvfølgelig holder man da øje med kommunister. Empty Selvfølgelig holder man da øje med kommunister.

Indlæg af Thomas Søn Aug 18, 2013 2:20 am

Skulle man tro på deres forsikringer?

Det er der såmænd intet i. Socialdemokratiske tillidsfolk har jo også altid holdt øje med deres kommunistiske "kolleger" - ikke. at der har været noget ulovligt i det.

Det interessante er nu, at afsløringerne kommer frem til 1960. Dvs. EFTER stiftelsen af SF.
Jeg kan da godt forstå, at der er nervøse hvalrosskæg i Enhedslisten. De ved jo godt, at de har lavet noget rigtigt slemt griseri - det de ikke véd er hvor meget andre ved. De går jo i en evig angst for at blive konfronteret med deres gamle forbrydelser.

Problemet for Enhedslistens forhærdede forbrydere er, at de ved aldrig hvilken af fortidens synder, der tænkes på, når de diskret får at vide, at man undrer sig - med deres baggrund - over at man kan have den holdning.
Man truer aldrig en kommunist med en anklage - men man kan jo altid komme med beviserne (nogle af dem) - Nej, det, der hæmmer kommunisterne er de halvkvædede viser:

"Minder mig lidt om en sag, jeg har hørt om fra gamle dage..........."
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum