Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

PROTECTIONISME

Go down

PROTECTIONISME Empty PROTECTIONISME

Indlæg af doctor Tirs Jun 18, 2013 9:31 am

Ja i 2008 da finanskrisen var på sit højeste sagde jeg at eneste vej for at undgå en økonomisk krise med massearbejdsløshed og stigende statsgæld var:

PROTECTIONISME

Det jeg sagde var at det var den eneste vej frem, når BRIK landene udkonkurrerede os på valuta og dårlige  slavelignende arbejdsforhold 

Her billioner af blue prints $$$$$$$  og bankpakker i Europa senere samt stadig stigende arbejdsløshed og statsgæld, så har USA og Europa lavet en frihandelsaftale ved G8 mødet

Jeg siger ikke at det er ideelt eller ønskværdigt - jeg siger det er ENESTE løsning og NØDVENDIGT:

http://www.b.dk/globalt/usa-og-eu-forhandler-om-historisk-frihandelsaftale

undefined skrev:NORDIRLAND: EU og USA indledte mandag de længe ventede forhandlinger om verdenshistoriens største frihandelsaftale. Det skriver nyhedsbureauet Reuters.
Aftalen skal fjerne toldbarrierer og skabe fælles standarder på alt fra elpærer til medicin.
USAs præsident Barack Obama sagde ved G8-topmødet mandag, at de første forhandlinger om en pagt, der har til formål at skabe arbejdspladser og styrke den skrøbelige økonomi, vil finde sted i USA i næste måned.
Ifølge Storbritanniens premierminister David Cameron er der tale om den største bilaterale aftale i verdenshistorien, skriver Reuters.


doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum