Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En god nabo er altafgørende

2 deltagere

Go down

En god nabo er altafgørende Empty En god nabo er altafgørende

Indlæg af Cirb Lør Jun 01, 2013 2:42 pm

En god nabo er altafgørende

Fornuftige tanker.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

En god nabo er altafgørende Empty Sv: En god nabo er altafgørende

Indlæg af Plyds Søn Jun 02, 2013 2:51 pm

Ja - og det er i stigende grad også et problem herhjemme. Foreningslivet skranter. Folk er på fjæsbogen og youtube i stedet.

SE MIG! SE MIG! SE MIG! - men det bryder sig ikke om, at då ud af døren og blive set af naboen. Trist!
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Join date : 13/12/11
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Tilbage til toppen Go down

En god nabo er altafgørende Empty Sv: En god nabo er altafgørende

Indlæg af Gæst Søn Jun 02, 2013 3:09 pm

Plyds skrev:Ja - og det er i stigende grad også et problem herhjemme. Foreningslivet skranter. Folk er på fjæsbogen og youtube i stedet.

SE MIG! SE MIG! SE MIG! - men det bryder sig ikke om, at då ud af døren og blive set af naboen. Trist!

På en eller anden måde, er der intet nyt i det.

Forskellen er egentligt blot, at de frivillige ledere for børnenes fritidsaktiviteter nu nærmer sig efterlønnen og simpelthen ikke kan mere. Der har ikke været nævneværdig tilgang i over 30 år.

De voksne går heller ikke længere til længerevarende sammenhængende fritidsaktiviteter: F.eks. selvforsvar, fodbold, radioamatør, kortspil etc. (for at nævne noget, som interesser mig). Der skal i bedste fald løbes en tur engang imellem, som ikke kræver forpligtelser overfor andre - ikke bindes ressourcer i noget, som ikke kan afsluttes denne sæson.

/BF






Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En god nabo er altafgørende Empty Sv: En god nabo er altafgørende

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum