Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

SF's hvalrosser er udrydningstruede!

2 deltagere

Go down

SF's hvalrosser er udrydningstruede! Empty SF's hvalrosser er udrydningstruede!

Indlæg af Thomas Søn Apr 28, 2013 9:27 pm

Parti? Hvilet parti?

Efter den nye "offentlighedslov" så har de gammel-kriminelle hvalrosser ikke mulighed for at finde ud af, hvad man rent faktisk har på dem!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SF's hvalrosser er udrydningstruede! Empty Sv: SF's hvalrosser er udrydningstruede!

Indlæg af Affeman Tirs Apr 30, 2013 10:36 am

SF's eneste chance for at overleve, er at melde sig ud af regeringen. Måske er det alllerede for sent.

Affeman

Antal indlæg : 26
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

SF's hvalrosser er udrydningstruede! Empty Sv: SF's hvalrosser er udrydningstruede!

Indlæg af Thomas Tirs Apr 30, 2013 11:51 am

Affeman skrev:SF's eneste chance for at overleve, er at melde sig ud af regeringen. Måske er det alllerede for sent.
Jeg tror ikke de kan!
Jeg tror faktisk, at "nogen" har været i kontakt med alle SF'ere i Folketinget og hovedbestyrelsen og mindet om nogle gamle ubehagelige sager, som nødig skulle komme frem?
Børnebanden, som der ikke er noget på, de er blevet underrettet om, hvem det egentlig er, de er i selskab med - og at - mod en mindre degradering - socialdemokratiet var en mulighed for at betale fornærmelser tilbage på.

Nu er man i gang med småbørnene i Enhedslisten - den små spruthysteriske Johanne kommer nok snart: Så skal man i gang med indavlskonsulent Pernille Skipper.

Özlem er en undtagelse: Her har man nok noget på hende personligt.

Jeg skal minde om, at Axel Larsen i sin tid var CIA-agent. At det så i sig selv er højforræderi er en ting - så længe man selv får oplysningerne - er en anden sag.
Jeg kan ikke lade være med at lægge mærke til balladen omkring "Offentlighedsloven", hvor Enhedslisten (version Senil) er helt oppe at køre. Mit gæt er, at nogle af småbørnene har stillet ubehagelige spørgsmål til et hvalrosskæg eller to. Jeg tror at den små spruthysteriske rent faktisk ER dum og uvidende.
I de gode gamle dage, fik de en tur på "Partiskolen" i Moskva - og så hørte man ikke mere til dem.
De tider er desværre forbi! Nu er man nød til at finansiere sig ved gemen kriminalitet. Selv sømandsforbundet har ikke så mange sorte penge at skjule mere, så de må sælge hovedsædet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SF's hvalrosser er udrydningstruede! Empty Gad vide

Indlæg af Thomas Tirs Apr 30, 2013 12:30 pm

Hvor mange i "landsledelsen", "hovedbestyrelsen" og "folketingsgrupperne", der er blevet spurgt om de mon kender nogen af de personer.......... eller disses venner?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SF's hvalrosser er udrydningstruede! Empty Sv: SF's hvalrosser er udrydningstruede!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum