Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ny formand for Finansrådet

2 deltagere

Go down

Ny formand for Finansrådet Empty Ny formand for Finansrådet

Indlæg af Thomas Fre Apr 05, 2013 9:44 pm

Thierry Andersen, Danske Bank

Den havde jeg overset!

Ja noget må man jo gøre når Michael Rasmussen røg ud på røv og albuer fra Nordea - og lige lukt i Nykredit (skæbnen kan være ond!).
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Ny formand for Finansrådet Empty Sv: Ny formand for Finansrådet

Indlæg af SortKaffe Man Apr 08, 2013 12:26 pm

Jeg tror årsagen er en anden.

Tony Thierry Andersen har været ansvarlig for udrulningen af Danske Banks nye "kundeprogram".

Noget kunne tyde på at "kundeprogrammet" har været en katastrofe for banken.

I går, søndag, fik jeg en mærkelig opringning fra Danske Bank. De havde sådan set kun et spørgsmål: Hvorfor ønskede jeg at forlade Danske Bank ?

Jeg kunne selvfølgelig kun svare at det skyldtes Bankens dummebøder. Altså "kundeprogrammet" blev jeg venligt irettesat.

Det tidsmæssige sammenfald mellem opringningen og Thierrys nye job er nok ikke et tilfælde.
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Ny formand for Finansrådet Empty Sv: Ny formand for Finansrådet

Indlæg af Thomas Man Apr 08, 2013 1:45 pm

SortKaffe skrev:Jeg tror årsagen er en anden.

Tony Thierry Andersen har været ansvarlig for udrulningen af Danske Banks nye "kundeprogram".

Noget kunne tyde på at "kundeprogrammet" har været en katastrofe for banken.

I går, søndag, fik jeg en mærkelig opringning fra Danske Bank. De havde sådan set kun et spørgsmål: Hvorfor ønskede jeg at forlade Danske Bank ?

Jeg kunne selvfølgelig kun svare at det skyldtes Bankens dummebøder. Altså "kundeprogrammet" blev jeg venligt irettesat.

Det tidsmæssige sammenfald mellem opringningen og Thierrys nye job er nok ikke et tilfælde.

En meget oplysende melding.

Der er ikke nogen tvivl om, at der er en sammenhæng og Thierry skulle væk; men det forklarer ikke hvorfor det så ikke skulle være en Nordea mand - det er vist ikke Danske Banks tur endnu.

Men jo, sammenfaldet er påfaldende - også det, at der tilsyneladende ikke har været nogen overleveringsforretning.

Men jo - opkaldet er mærkeligt, og så en søndag. Det, der ikke var mærkeligt, er Danske Banks totalt manglende situationsfornemmelse.
Jeg tror så irettesættelsen skyldes den præcise formulering på det spørgeskema sælgeren skulle udfylde.

Det var vidst godt for telekommunikationens fremtid, at jeg for år tilbage afbrød ethvert samarbejde med Danske Bank.

Og ja, nogen i den bank må have sin alvorlige tvivl om et liv før døden.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Ny formand for Finansrådet Empty Sv: Ny formand for Finansrådet

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum