Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dyre barberblade

4 deltagere

Go down

dyre barberblade Empty dyre barberblade

Indlæg af peter777 Man Aug 15, 2011 5:20 pm

sad lige og googlede barberblade, fordi det er et sted jeg gerne vil spare penge. Så faldt jeg over denne her: Razorpit

Ville lige dele ideen med jer andre. Det ser ud til, at det kommer i butikkerne, og jeg kan se her en forbruger som skriver, at den ihvertfald forlænger holdbarheden fra 2 uger til over 2 måneder. Det er da en besparelse som er værd at tage med, når nu Gilette er så hundedyrt.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

dyre barberblade Empty Sv: dyre barberblade

Indlæg af Shintai Man Aug 15, 2011 5:27 pm

Der er reelt også monopol på området herhjemme og mange andre steder.

Det er lidt sjovt, når du rejser rundt i Kina, Hong Kong, Japan etc. Så koster det en brøkdel. Very Happy

De bruger såvidt muligt også differeret pris ligesom en del andre alt efter købekraft. F.eks. kan jeg se at en Lenovo laptop koster 1000$ i USA, 1250$ i Kina, 1500$ i UK og 2000$ i Danmark.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

dyre barberblade Empty Sv: dyre barberblade

Indlæg af peter777 Man Aug 15, 2011 5:33 pm

Giver mig mindelser om min færøske ven, som ville købe noget ultrabilligt på Amazon.com. Kan ikke huske hvad det var, men US prisen var omkring 3000 kroner. Så gjorde jeg ham opmærksom på, at han jo skal købe via Amazon.co.uk fordi amerikanerne ikke vil sende til Europa. Da han så gik ind på UK, kostede det lige 40% mere. Så var han ikke så vild i varmen længere What a Face
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

dyre barberblade Empty Sv: dyre barberblade

Indlæg af Shintai Man Aug 15, 2011 5:39 pm

Yep, same issue her. Købte i USA via Amazon et ProMini keyboard til mit HTPC. 45$. På amazon UK kostede det 65£

dyre barberblade Promini-keyboard

Der er rigtig mange selskaber der misbruger den slags. Lidt som med spil, i USA og en del andre steder betaler man f.eks. 15$/måned. I Europa betaler man 15€/måned da vi har større købekraft.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

dyre barberblade Empty Sv: dyre barberblade

Indlæg af peter777 Man Aug 15, 2011 5:42 pm

hvordan bar du dig ad med at købe via Amazon? Tog du bare chancen og håbede på at de ikke ville fortolde den?
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

dyre barberblade Empty Sv: dyre barberblade

Indlæg af Shintai Man Aug 15, 2011 5:47 pm

peter777 skrev:hvordan bar du dig ad med at købe via Amazon? Tog du bare chancen og håbede på at de ikke ville fortolde den?

Der var heldigvis en ud af 4 der sendte udenfor USA. Så det lykkes på den måde. Told osv er jo stadig peanuts.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

dyre barberblade Empty ikke for at reklamere; men

Indlæg af Thomas Man Aug 15, 2011 6:07 pm

peter777 skrev:sad lige og googlede barberblade, fordi det er et sted jeg gerne vil spare penge. Så faldt jeg over denne her: Razorpit

Ville lige dele ideen med jer andre. Det ser ud til, at det kommer i butikkerne, og jeg kan se her en forbruger som skriver, at den ihvertfald forlænger holdbarheden fra 2 uger til over 2 måneder. Det er da en besparelse som er værd at tage med, når nu Gilette er så hundedyrt.

mvh
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

dyre barberblade Empty Sv: dyre barberblade

Indlæg af Cirb Man Aug 15, 2011 7:32 pm

Jeg køber Aldis og smider dem ud, når jeg ikke gider bruge dem længere - altid nye, skarpe og billige blade.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

dyre barberblade Empty Sv: dyre barberblade

Indlæg af peter777 Man Aug 15, 2011 10:42 pm

Thomas skrev:mvh

Øv, den skulle jeg da have set. Nu har jeg lige bestilt via anden forhandler Sad
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

dyre barberblade Empty Sv: dyre barberblade

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum