Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Huspriser slået hjem,ryk tilbage til start.

+2
moniulven
klogeaage 35
6 deltagere

Go down

Huspriser slået hjem,ryk tilbage til start. Empty Huspriser slået hjem,ryk tilbage til start.

Indlæg af klogeaage 35 Ons Okt 17, 2012 12:37 pm

Så gik de sidste dampe ud af det spin,nu gik det ellers lige så godt
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Huspriser slået hjem,ryk tilbage til start. Empty Sv: Huspriser slået hjem,ryk tilbage til start.

Indlæg af moniulven Ons Okt 17, 2012 12:41 pm

las os nu se hvad DS siger, når de kommer med deres officielle tal for det kvt.

moniulven

Antal indlæg : 126
Join date : 18/08/11

Tilbage til toppen Go down

Huspriser slået hjem,ryk tilbage til start. Empty Sv: Huspriser slået hjem,ryk tilbage til start.

Indlæg af Jomsviking Ons Okt 17, 2012 12:42 pm

"Det kunne tolkes som et svaghedstegn, hvis handelsaktiviteten gik samme vej. Det gør den heldigvis ikke.

NÅ!

Det er utroligt at mægler-pladen ikke kan komme ud af den samme rille: Den rille var forkert sidste år, forkert forige år for det og forkert året før det år, og den er også forkert for næste år.

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Huspriser slået hjem,ryk tilbage til start. Empty Sv: Huspriser slået hjem,ryk tilbage til start.

Indlæg af klogeaage 35 Ons Okt 17, 2012 12:47 pm

moniulven skrev:las os nu se hvad DS siger, når de kommer med deres officielle tal for det kvt.

Ja spændende er det da hvad deres omvendte spin lige går ud på Razz

Laveste boligpriser siden 2005
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Huspriser slået hjem,ryk tilbage til start. Empty Sv: Huspriser slået hjem,ryk tilbage til start.

Indlæg af Cirb Ons Okt 17, 2012 5:06 pm

moniulven skrev:las os nu se hvad DS siger, når de kommer med deres officielle tal for det kvt.

Månedstal august 2012 kommer 31/10.
Denne graf opdateres samtidigt
Huspriser slået hjem,ryk tilbage til start. ShowEjendomssalg

Hvis nogen kan forklare mig, hvad det er for en markant bedring i handelsaktiviteten, der tales om vil jeg være meget taknemmelig.....

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Huspriser slået hjem,ryk tilbage til start. Empty Sv: Huspriser slået hjem,ryk tilbage til start.

Indlæg af guldimund Ons Okt 17, 2012 8:19 pm

Cirb skrev:

Hvis nogen kan forklare mig, hvad det er for en markant bedring i handelsaktiviteten, der tales om vil jeg være meget taknemmelig.....

Mvh
Cirb

Det er når 34 handler i en kommune går til 42 handler pr år = ca 25 % rendeer
guldimund
guldimund

Antal indlæg : 297
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

Huspriser slået hjem,ryk tilbage til start. Empty Jo men let's face it... måske de mennesker rent faktisk har haft et fantastisk liv siden 2005.....

Indlæg af sur gammel mand Tors Okt 18, 2012 12:18 am

Jeg kan i hvert fald konstatere at jeg har levet blandt den kødimport som regeringen har ment det nødvendigt for os som nation at have i dette land...og ja jeg ved godt at TB ikke bryder sig om om DF, men det er jeg sådan set fucking ligeglad med....Jeg lever i den virkelighed og den er ikke rigtig smuk.!!! Og Thomas jeg tænker også på min næste, der måske ikke har helt de samme muligheder for at fraflytte bopæl og bjærge eventuelt afkom.

Desuden kan jeg konstatere at jeg i det der hedder socialt boligbyggeri er steget ca. 6% om året i boligafgifter siden 2005. Det tror jeg sgis´me ikke folk med afdragsfrie lån er, så måske pointen bare er at du skal forgælde dig...!

sur gammel mand

Antal indlæg : 65
Join date : 13/08/11
Age : 105

Tilbage til toppen Go down

Huspriser slået hjem,ryk tilbage til start. Empty Sv: Huspriser slået hjem,ryk tilbage til start.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum