Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kan man sælge et kolonihavehus til 3,5 mio. kr.?

4 deltagere

Go down

Kan man sælge et kolonihavehus til 3,5 mio. kr.?  Empty Kan man sælge et kolonihavehus til 3,5 mio. kr.?

Indlæg af Gorrion Man Okt 08, 2012 12:39 pm

http://epn.dk/privat/bolig/article4865591.ece

De er jo sindsyge.

Også selvom hvis man lige havde vundet 200 millioner i lotto, ville jeg ALDRIG betale 3,5 mio for dette...Jeg er end ikke i nærheden af en enkelt million!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kan man sælge et kolonihavehus til 3,5 mio. kr.?  Empty Sv: Kan man sælge et kolonihavehus til 3,5 mio. kr.?

Indlæg af doctor Man Okt 08, 2012 7:20 pm

Rolig nu Gorrion.
Det må være en trykfejl - der må være 3 nuller for meget.
-Og så er der ikke engang rutsjebane. Rolling Eyes

Se her er nogle sammenlignelige huse:
http://www.mm-konsol.dk/produkter/visgruppe2.asp?action=shop&gruppe=legehus&menu=toy&htpc=&type=


doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Kan man sælge et kolonihavehus til 3,5 mio. kr.?  Empty Sv: Kan man sælge et kolonihavehus til 3,5 mio. kr.?

Indlæg af Thomas Man Okt 08, 2012 7:32 pm

doctor skrev:Rolig nu Gorrion.
Det må være en trykfejl - der må være 3 nuller for meget.
-Og så er der ikke engang rutsjebane. Rolling Eyes

Se her er nogle sammenlignelige huse:
http://www.mm-konsol.dk/produkter/visgruppe2.asp?action=shop&gruppe=legehus&menu=toy&htpc=&type=

Og ingen agurkesalat.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kan man sælge et kolonihavehus til 3,5 mio. kr.?  Empty Sv: Kan man sælge et kolonihavehus til 3,5 mio. kr.?

Indlæg af Jomsviking Tors Okt 11, 2012 11:00 am

Der er to muligheder:

Enten er ejendomsmægleren en useriøs plattenslager, der kun forsøger at komme i avisen med en vanvittig prissætning, eller også mener ejendomsmæglerem vitterligt at det hul er 3.5 mil værd. Hvis det er sidst nævnte mulighed, vil jeg personligt bede indenrigsministeren om at drage omsorg for at en så alvorlig øjendefekt ikke nedarves til fremtidige generationer.

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Kan man sælge et kolonihavehus til 3,5 mio. kr.?  Empty Sv: Kan man sælge et kolonihavehus til 3,5 mio. kr.?

Indlæg af Thomas Tors Okt 11, 2012 1:25 pm

Jomsviking skrev:Der er to muligheder:

Enten er ejendomsmægleren en useriøs plattenslager, der kun forsøger at komme i avisen med en vanvittig prissætning, eller også mener ejendomsmæglerem vitterligt at det hul er 3.5 mil værd. Hvis det er sidst nævnte mulighed, vil jeg personligt bede indenrigsministeren om at drage omsorg for at en så alvorlig øjendefekt ikke nedarves til fremtidige generationer.
Jeg forstår nu heller ikke sælger.
r
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kan man sælge et kolonihavehus til 3,5 mio. kr.?  Empty Sv: Kan man sælge et kolonihavehus til 3,5 mio. kr.?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum