Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kamp til døden

4 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Kamp til døden Empty Kamp til døden

Indlæg af Thomas Tors Sep 27, 2012 9:14 am

I SF
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34086
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af SortKaffe Fre Sep 28, 2012 6:44 pm

Thomas skrev:I SF

Præcis ligesom gladiatorkampene i romerrigets tid.

Ren underholdning for folket Twisted Evil
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af Thomas Fre Sep 28, 2012 9:40 pm

SortKaffe skrev:
Thomas skrev:I SF

Præcis ligesom gladiatorkampene i romerrigets tid.

Ren underholdning for folket Twisted Evil

Tjooo; men glæden er endnu større: Det er en kvindekamp - og derfor uden hæmmende regler om fairness!
Gad vide hvilke gamle krænkelser, der nu kommer frem? Specielt af dem som politiet ikke har gjort noget ved i sin tid.

Man skal holde øje med Sohn - han kan komme med den afgørende ammunition.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34086
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af doctor Lør Sep 29, 2012 8:47 am

Thomas skrev:
SortKaffe skrev:
Thomas skrev:I SF

Præcis ligesom gladiatorkampene i romerrigets tid.

Ren underholdning for folket Twisted Evil

Tjooo; men glæden er endnu større: Det er en kvindekamp - og derfor uden hæmmende regler om fairness!
Gad vide hvilke gamle krænkelser, der nu kommer frem? Specielt af dem som politiet ikke har gjort noget ved i sin tid.

Man skal holde øje med Sohn - han kan komme med den afgørende ammunition.

Naaaaaah, hvor ER I altså strenge. Smile

Men hvor har I ret.
Det er er præcis den tilgang til problemer jeg hader. Man siger at man ikke kæmper indbyrdes og at man i bund og grund er fuldstændig enige, men virkeligheden er at der er dyb uenighed og splittelse. Det er noget af det mest frustrerende, at kampen ikke må komme frem i fuld åbenhed og med respekt for hinandens synspunkter --- OG DET ER DESVÆRRE TYPISK KVINDELIST.-

JEG HADER DET. Det er faktisk nok en af grundene til, at jeg synes at det er meget mere psykisk beroligende at arbejde med mænd. Jeg vil langt hellere have at tingene bliver sagt ligeud, end alt det skizofrene ævl.

At mændene i SF så OGSÅ benytter samme metode ------------ jaaaah det er så det jeg hader ved de intellektuelle venstreorienterede.
Hvor mange procent af befolkningen mon nu er sure på mig Question

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Strenge - jeg har et helt klaver fuldt!

Indlæg af Thomas Lør Sep 29, 2012 9:27 am

doctor skrev:

Naaaaaah, hvor ER I altså strenge. Smile

Men hvor har I ret.
Det er er præcis den tilgang til problemer jeg hader. Man siger at man ikke kæmper indbyrdes og at man i bund og grund er fuldstændig enige, men virkeligheden er at der er dyb uenighed og splittelse. Det er noget af det mest frustrerende, at kampen ikke må komme frem i fuld åbenhed og med respekt for hinandens synspunkter --- OG DET ER DESVÆRRE TYPISK KVINDELIST.-

JEG HADER DET. Det er faktisk nok en af grundene til, at jeg synes at det er meget mere psykisk beroligende at arbejde med mænd. Jeg vil langt hellere have at tingene bliver sagt ligeud, end alt det skizofrene ævl.

At mændene i SF så OGSÅ benytter samme metode ------------ jaaaah det er så det jeg hader ved de intellektuelle venstreorienterede.
Hvor mange procent af befolkningen mon nu er sure på mig Question

Hvis man skal – ikke forstå, for kvinder kan man ikke forstå – så danne sig et overblik over denne regering, så skal man betragte den som en østrogensprøjtende hønsegård.

Den starter som den slags tøsekomsammener nu en gang gør:

Søsterlig solidaritet i hamam. Idyl og omfattende pludren (i det sorte tårn). Nu skal verden blive bedre efter års kvindeundertrykkelse – jo man havde Villy med: En smådum mand – totalt uden rygrad, sådan mest for at have noget at fnise af.

Gradvis, men hurtigt, bliver smilene stadig sukkersødere og mere anstrengte.
Det udvikler sig over stadig spidsere, mere og mere perfide bemærkninger.
Gamle sår rippes op, hektiske pletter begynder at komme på kinderne, bitre beskyldninger flyver lavt, barmene bølger harmfuldt.
Det udarter til først hidsige ryk i håret, derefter solide greb i parykken med heftig rusken, hvæsen og sprutten.

Det er sjældent fysisk farligt, for regulært håndgemæng med negle i øjnene – det er for risikabelt for udseendet.

Mændene holder sig klogeligt i baggrunden – knapper en pilsner op i hængekøjen – erfaringen siger, at det dér skal man blande sig helt udenom. Vrede, bebrejdende og hånende opfordringer til at “træde i karakter” og vise sig som en mand – hvislet ud mellem tænderne – de skal overhøres.

Typisk kommer på et tidspunkt en indirekte henvendelse til en kammerat. En af tøserne stamper fnysende i jorden, håret i urede, øjnene lynende og spadseredragten i lettere uorden – holdt sammen af en hånd, hvor knapper er flået af i kampens hede.

Direkte appeller kommer sjældent – og hvis de gør er de ikke seriøst ment – så man afventer at kammeraten siger, at nu er det ved at gå galt.

Først DA letter man sig fra sofaen. Skrider ind med det kompromis, som alle fra starten egentlig godt vidste ville blive resultatet til sidst – med et par beroligende og anerkendende ord, mens påklædning justeres nødtørftigt og håret bringes nogenlunde på plads. Raseriets tårer viskes bort og knækkede negle inspiceres i smug.

Det er nu engang den måde kvinder kommunikerer mellem hinanden. Menstruationscyklerne skal koordineres så den følelsesmæssige labilitet kan kulminere samtidig.

SÅDAN ER DET BARE!!!

Så har man lidt fred indtil næste gang. En ting er sikkert: Ikke ét bittert og sårende ord er glemt! Hver en ond perfiditet får lov at modne!
Til næste gang.

Pausen skal bruges til at flikke næste forsøstring sammen – på betingelser som ligger nogenlunde på magtforholdet.

Resultatet er det samme som mænd havde nået frem til, bare med lyserøde bånd og små hjerter i hjørnet. Det tager også nogenlunde lige lang tid. Mænd skal bare have snakket motorcykler og fodbold i stedet for.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34086
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af doctor Lør Sep 29, 2012 10:04 am

Du kunne vel nok blive indstillet til en "lille" Nobel i litteratur med den plamange
Thomas. Du har ret i beskrivelsen, - men ikke i:
Sådan er det bare.

Det er bestemt ikke et iboende kvindeligt fænomen.

Det er et opdragelsesmæssigt problem, som opstod i fra ideologien fra studenteroprørseftertiden:

LOVE-PEACE AND UNDERSTANDING.

Den har bredt sig ind i skole, børne- og uddannelsesinstitutioner.

Det eneste den taktik aldrig har medført er:

LOVE-PEACE AND UNDERSTANDING.

Det er ikke tilfældigt, at det lige netop er de gamle partisoldater der tager den diskussion mest alvorligt og hadsk indædt.


doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af Thomas Lør Sep 29, 2012 10:23 am

doctor skrev:Du kunne vel nok blive indstillet til en "lille" Nobel i litteratur med den plamange
Thomas. Du har ret i beskrivelsen, - men ikke i:
Sådan er det bare.

Det er bestemt ikke et iboende kvindeligt fænomen.

Det er et opdragelsesmæssigt problem, som opstod i fra ideologien fra studenteroprørseftertiden:

LOVE-PEACE AND UNDERSTANDING.

Den har bredt sig ind i skole, børne- og uddannelsesinstitutioner.

Det eneste den taktik aldrig har medført er:

LOVE-PEACE AND UNDERSTANDING.

Det er ikke tilfældigt, at det lige netop er de gamle partisoldater der tager den diskussion mest alvorligt og hadsk indædt.

Eller rettere i denne sammenhæng: Ingen lejlighed forsømmes til at påpege hendes latterlige og smagløse valg af fodbeklædning og tasker.

Kvinder og sko og tasker!
Man skulle tro, at den gennemsnitlige repræsentant af kønnet var et tusindben. Det kan godt være at ligklæder ingen lommer har; men jeg kan bevidne fra en borydning eller to, at det kompenseres så rigeligt af håndtasker i alle størrelser, volumen og former – hvoraf kun én benyttes.
Lidt som mænds sortiment af håndværktøj – bruges aldrig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34086
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af doctor Lør Sep 29, 2012 10:41 am

De skal ikke høre et ondt ord fra min side om antallet af sko og tasker og valget af samme.


doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af Thomas Lør Sep 29, 2012 11:01 am

doctor skrev:De skal ikke høre et ondt ord fra min side om antallet af sko og tasker og valget af samme.

Muligt; men Gucci-Helle har fået tilnavnet af en kvinde.
En mand kikker patter og balder!
Han vil aldrig ane - eller medgive, at han ikke var fuldt ud klar over, at der ikke var tale om en obskur asiatisk motorcykelfabrikant!

Minder mig om hende, der studerede medicin og til aftensmaden delagtiggjorde madklubben i at hun havde set en placenta - hvorefter en af drengene halvinteresseret spurgte: "Hvor kørte den henne?"
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34086
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af doctor Lør Sep 29, 2012 1:33 pm

Var hun kvik nok til at holde samtalen kørende?

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af Thomas Lør Sep 29, 2012 5:35 pm

doctor skrev:Var hun kvik nok til at holde samtalen kørende?
Nej, da! Han var ved at spise!

Men kvinders kommunikation med mænd!

Vestager sendte Løkke en SMS! Altså en SMS!
En SMS er noget værkstedet benytter til at sige, at bilen er klar fra service!
Hvis en kvinde sender en mand en SMS, så kan det gøres, hvis den er sød og sjofel - hvilket i den foreliggende sammenhæng vil blive opfattet som en forfærdelig misforståelse.
Hvad bliver det næste?
At hun iført negligé og rose mellem tænderne går ind på hans kontor og siger, at der er fadølsanlæg på tilbud i jem og fix?
At hun sender Forslag til Finanslov med brevdue? (arme dyr - i forvejen ligger den på kanten af vertical takeoff - derfor den klaprende lyd, når duerne på Marcuspladsen i Venedig letter på én gang - det er vingerne, der rammer hinanden i nedslaget!)

Det eneste hun opnår er, at signalere er hun er kikset, forvirret og hjælpeløs - som at ringe og sige, at cyklen er punkteret, når han sidder i møde! Hvad skal han svare? ....Nå??

Ganske rigtigt! Det, der virkede var at få fat i en af gutterne fra bodegaen...... Det vil aldrig kunne opfattes pikant.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34086
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af doctor Lør Sep 29, 2012 6:51 pm

AHA - nu ved jeg så, hvorfor jeg hader SMSer. Shocked

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af doctor Søn Sep 30, 2012 11:08 pm

Det er jeg altså ked af Thomas.

Prisen blev netop uddelt idag og gik til forfatterinden af "Åndernes hus"
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2012/09/30/114955.htm

Det begynder at blive lige lidt for åndfuldt for mig: Jeg vidste ikke engang, at der var en pris ved det navn. What a Face

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af Thomas Søn Sep 30, 2012 11:56 pm

doctor skrev:AHA - nu ved jeg så, hvorfor jeg hader SMSer. Shocked
Og hvorfor duer hader kvindelitteratur og skider på statuer af politikere!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34086
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af Thomas Man Okt 01, 2012 12:03 am

doctor skrev:Det er jeg altså ked af Thomas.

Prisen blev netop uddelt idag og gik til forfatterinden af "Åndernes hus"
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2012/09/30/114955.htm

Det begynder at blive lige lidt for åndfuldt for mig: Jeg vidste ikke engang, at der var en pris ved det navn. What a Face

Jeg indskrænker mig til de forberedte spørgsmål, når Nobelkommiteen ringer:

1) Hvor mange priser?
2) Kun én! I hvad?
3) Hvor meget drejer det sig om? Til mig - altså?

Konklusion:

Altså: Et ulempetillæg for at trykke en svensker i hånden!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34086
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Det tog ikke længe!

Indlæg af Thomas Man Okt 01, 2012 5:19 am

SortKaffe skrev:
Thomas skrev:I SF

Præcis ligesom gladiatorkampene i romerrigets tid.

Ren underholdning for folket Twisted Evil
Dumme so!

Der er ikke nogen tvivl om, at SF har fået fortalt, at det mindste muk - og de kan bare forsvinde!

Jeg formoder, at der nu kommer en massakre for gamle forbrydelser.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34086
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Der kræves ikke nogen forklaring

Indlæg af Thomas Man Okt 01, 2012 10:35 am

Sagen er jo klar!

En blank stemme er IKKE en stemme for, så der har vi en klar tilkendegivelse. Eller ved Du ikke hvad Du fortager Dig?
Dit gamle fugleskræmsel!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34086
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af doctor Man Okt 01, 2012 12:08 pm

Det her er et skoleeksempel på de samarbejdsproblemer og magtkampe der også foregår i det offentlige.


doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af Thomas Man Okt 01, 2012 12:14 pm

doctor skrev:Det her er et skoleeksempel på de samarbejdsproblemer og magtkampe der også foregår i det offentlige.

Jeg kalder det et godt gammeldags forsøg på svig - enten af vælgere eller statsminister.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34086
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af Cirb Man Okt 01, 2012 12:29 pm

Problemet er jo selve ideen om en økonomisk ansvarlig og realistisk SFer er en selvmodsigelse af rang...

Enten er man ikke det ene eller også er man ikke det andet.

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af doctor Man Okt 01, 2012 12:45 pm

Cirb altså: Det er som at få fortalt slutningen på en spændende føljeton i første afsnit.

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af Cirb Man Okt 01, 2012 4:36 pm

Stakkels lille SF står til at ende, der hvor de altid har været de sidste 50 år. Parlamentarisk grundlag for en social-demokratisk/radikal regering, der laver hovedparten af den økonomiske politik henover midten.

Meget, meget langt væk fra ministerkontorer og alt hvad der ligner rigtig indflydelse.

Farvel, farvel - ha` det pænt. Vi vil sådan savne jer.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af Thomas Man Okt 01, 2012 7:12 pm

Cirb skrev:Stakkels lille SF står til at ende, der hvor de altid har været de sidste 50 år. Parlamentarisk grundlag for en social-demokratisk/radikal regering, der laver hovedparten af den økonomiske politik henover midten.

Meget, meget langt væk fra ministerkontorer og alt hvad der ligner rigtig indflydelse.

Farvel, farvel - ha` det pænt. [Der er endda rødløg]
Mvh
Cirb

Jamen, det er et gammelt socialdemokratisk - kommunistisk opgør, der ikke blev foretaget efter murens fald, fordi man langt ind i socialdemokratiets rækker var kompromitteret - om ikke andet så sikkerhedspolitisk.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34086
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Som sagt

Indlæg af Thomas Man Okt 01, 2012 8:54 pm

Forudset og forudsagt.

Problemet er bare, at der ikke er et mandfolk, der kan gå ind og afgøre sagen. Sohn måske?

Resten er eunukker.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34086
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af SortKaffe Man Okt 01, 2012 9:34 pm

doctor skrev:
Thomas skrev:
SortKaffe skrev:
Thomas skrev:I SF

Præcis ligesom gladiatorkampene i romerrigets tid.

Ren underholdning for folket Twisted Evil

Tjooo; men glæden er endnu større: Det er en kvindekamp - og derfor uden hæmmende regler om fairness!
Gad vide hvilke gamle krænkelser, der nu kommer frem? Specielt af dem som politiet ikke har gjort noget ved i sin tid.

Man skal holde øje med Sohn - han kan komme med den afgørende ammunition.

Naaaaaah, hvor ER I altså strenge. Smile

Men hvor har I ret.

At mændene i SF så OGSÅ benytter samme metode ------------ jaaaah det er så det jeg hader ved de intellektuelle venstreorienterede.
Hvor mange procent af befolkningen mon nu er sure på mig Question

tidligere landsformand i KU, og senere Europa parlamentsmedlem, Lars Poulsen, beskrev i slutningen af 1970'erne problemet således: Horder af feminine mænd, med bløde hænder, manikurnerede negle og uplejet skæg, marcherer ind på den politiske scene, med krav om nedrustning og "peace and love", vor tids nyttige idioter. Det var helt sikkert de mandlige SF'ere han tænkte på !
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Kamp til døden Empty Sv: Kamp til døden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum