Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

investor

3 deltagere

Go down

investor Empty investor

Indlæg af peter777 Lør Sep 22, 2012 12:19 pm

http://lokalavisen.dk/arving-raser-over-saerregel-bolig-kan-ikke-saelges-/Sjaelland-Regionale-nyheder/20120921/artikler/309219984/1051?ref=eblister112

Synes at historien er vinklet meget hyggeligt.
Manden vil have 55.000 kr/kvm for den bolig.
Hvis det er den slags dødsboer der skal forsyne markedet, så har vi vist tid til en kop kaffe.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

investor Empty Sv: investor

Indlæg af Plyds Lør Sep 22, 2012 12:36 pm

Tjaa - hvis prisen var det halve (mere rimeligt) så blev den nok solgt hurtigt - også selv om det kun er for folk i Gentofte.
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Join date : 13/12/11
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Tilbage til toppen Go down

investor Empty Sv: investor

Indlæg af Thomas Lør Sep 22, 2012 5:41 pm

peter777 skrev:http://lokalavisen.dk/arving-raser-over-saerregel-bolig-kan-ikke-saelges-/Sjaelland-Regionale-nyheder/20120921/artikler/309219984/1051?ref=eblister112

Synes at historien er vinklet meget hyggeligt.
Manden vil have 55.000 kr/kvm for den bolig.
Hvis det er den slags dødsboer der skal forsyne markedet, så har vi vist tid til en kop kaffe.
HA!

Jeg har længe vidst, at arvinger var totalt idioter, når det kommer til at værdiansætte, hvad tidligere generationer har efterladt dem; men at total afsindig uansvarlighed er direkte servitut bestemt - det kræver politisk format!

1) Jeg synes det er udmærket, at Gentofte Kommune forsøger at begrænse tilstrømningen af dårekistelemmer til kommunen - og samtidig forsøger at tage hånd om borgere, der ER født uden hjerne - og holde dem i et praktisk reservat!

2) Hvad angår arvingen, så havde jeg ikke troet, at medfødt hjernemangel kunne udvikle sig til det værre - men også her overgår virkeligheden selv min løbske fantasi.

3) Det er vel også kun rimeligt, når man er sluppet så billigt i skat i årevis, at den spekulationsgevinst skal afhændes til en tilsvarende formuende.

Godt gået Gentofte!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

investor Empty Sv: investor

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum