Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Paddy Power: Vi har betalt Bendtners bøde

3 deltagere

Go down

Paddy Power: Vi har betalt Bendtners bøde Empty Paddy Power: Vi har betalt Bendtners bøde

Indlæg af Gorrion Ons Aug 15, 2012 5:25 pm

http://borsen.dk/nyheder/sport/artikel/1/238822/paddy_power_vi_har_betalt_bendtners_boede.html

Jeg ved ikke om jeg vil vædde...men..
Lur mig ikke om Skat kommer med et efterspil om at dette er en skattepligtig godtgørelse....

Tænk engang hvis bankerne kom til at betale den fulde skattemæssige opgørelse for de mange milliarder som skatteyderne har været garanter for....
Dagpenge reform mv, ville være peanuts i sammenligning!


Sidst rettet af Gorrion Tors Aug 16, 2012 2:31 am, rettet 1 gang
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Paddy Power: Vi har betalt Bendtners bøde Empty Sv: Paddy Power: Vi har betalt Bendtners bøde

Indlæg af Thomas Ons Aug 15, 2012 6:32 pm

Gorrion skrev:http://borsen.dk/nyheder/sport/artikel/1/238822/paddy_power_vi_har_betalt_bendtners_boede.html

Jeg ved ikke om jeg vil vædde...men..
Lur mig ikke om Skat kommer med et efterspil om at dette er en skattepligtig godgørelse....

Tænk engang hvis bankerne kom til at betale den fulde skattemæssige opgørelse for de mange milliarder som skatteyderne har været garanter for....
Dagpenge reform mv, ville være peanuts i sammenligning!

De garantier som skatteyderne har stillet, de er såmænd nok blevet betalt.

Det er ikke dér problemet ligger: Disse garantier udløber nemlig i 2015 (så vidt jeg husker) for Danske Banks vedkommende - spørgsmålet er hvordan Danske Bank kan låne penge til den tid: De kan jo ikke i dag!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Paddy Power: Vi har betalt Bendtners bøde Empty Sv: Paddy Power: Vi har betalt Bendtners bøde

Indlæg af Marovingian Fre Sep 07, 2012 5:41 am

han bor jo i England, (flyttet til Italien her i ugen), så han betaler ikke skat i Danmark

Marovingian

Antal indlæg : 633
Join date : 10/08/11
Geografisk sted : Her

Tilbage til toppen Go down

Paddy Power: Vi har betalt Bendtners bøde Empty Sv: Paddy Power: Vi har betalt Bendtners bøde

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum