Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Vejle, 3F og saxo bank

3 deltagere

Go down

Vejle, 3F og saxo bank Empty Vejle, 3F og saxo bank

Indlæg af Jomsviking Tirs Jul 24, 2012 11:00 am

Hacker angreb, nu nu man ved at Saxo bank ikke er en bank, men et software firma - så får man jo sine tanker.

Jeg finder det i hvert fald stærkt utroværdigt at gruppen "Anonymous" skulle stå bag et angreb på en fagforening, de er vist mest kendt for sine anti-kapitalistiske og anti-stat holdninger.

Jeg har ingen særlig holdning til konflikten, men jeg anser Lars Seier Christensen for et af de mest perfide svin i landet (nå, nej han er vist i skattely, det stakkels menneske).

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Vejle, 3F og saxo bank Empty Sv: Vejle, 3F og saxo bank

Indlæg af Thomas Tirs Jul 24, 2012 11:11 am

Jomsviking skrev:Hacker angreb, nu nu man ved at Saxo bank ikke er en bank, men et software firma - så får man jo sine tanker.

Jeg finder det i hvert fald stærkt utroværdigt at gruppen "Anonymous" skulle stå bag et angreb på en fagforening, de er vist mest kendt for sine anti-kapitalistiske og anti-stat holdninger.

Jeg har ingen særlig holdning til konflikten, men jeg anser Lars Seier Christensen for et af de mest perfide svin i landet (nå, nej han er vist i skattely, det stakkels menneske).

Jeg har en mistanke om, at man afventer en gunstig lejlighed til at rundbarbere dem.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vejle, 3F og saxo bank Empty Sv: Vejle, 3F og saxo bank

Indlæg af Jomsviking Tirs Jul 24, 2012 11:17 am

Mht. saxo bank, så undrer det mig hvordan de kan tjene så mange penge - gad vide hvor det er de snyder deres kernekunder af dyrelæger og tandlæger der hygger sig med at spekulere i fremmedvaluta?

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Vejle, 3F og saxo bank Empty Sv: Vejle, 3F og saxo bank

Indlæg af peter777 Tirs Jul 24, 2012 11:59 am

Selve spekulationsforretningen kører vist udmærket for Saxo Bank. Det koster jo cirka 1000 kroner hver gang man er inde og spekulere på deres platform, så de får de penge hjem de skal. Jeg undrer mig ikke over, hvordan de tjener penge. Høje gebyrer på en aktivitet, som ellers ikke udbydes i Danmark.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

Vejle, 3F og saxo bank Empty Sv: Vejle, 3F og saxo bank

Indlæg af Jomsviking Tirs Jul 24, 2012 12:01 pm

Jeg troede at konkurencen på den type service havde presset prisen på det i bund - men tak for oplysningen.


_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Vejle, 3F og saxo bank Empty Sv: Vejle, 3F og saxo bank

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum