Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

...and the beat goes on!

5 deltagere

Go down

...and the beat goes on! Empty ...and the beat goes on!

Indlæg af CK83 Lør Okt 25, 2008 1:25 am

Ovre på boligdebatten har jeg postet i min gamle tråd om 'boligdebatten-en lille fest for alle?':

Siden Gorrion nu har skrevet om økonomi offentligt, er mit über-krukkede selv-ban nu slut Og især når det sker på opfordring.

Jeg vil sige det sådan, at de fleste faldt i søvn inde i ejerrummet - blev for fulde, trissede afsted med en stor regning (og ømme hænder efter opvask) eller checkede in på Betty Ford.

Inde i salonen blev der lidt stille - for vi havde allesammen hørt, at de store drenge inde i det dybe rum snakkede højere og højere. Så vi glemte lidt at fylde op - Skyblue glemte at få sludret med de nye, når han tankede deres glas op - og vi lyttede allesammen efter Thomas, Gorrion, etc.

Men hov! Landlorden kom forbi. Og han tænkte: "Hey! Det her er mit sted! Jeg kan gøre lige hvad jeg vil - selvom huset kun er her, fordi alle gæsterne er her! Muhaahahaaa...."

Så en bombe blev sprængt i det dybtsnakkende rum - en blev kidnappet, flere fulgte med i protest. Inde fra ejerrummet vågnede en anden en op og tænkte: Hey, NU overtager jeg lige biksen.

Men hvad sker der, når mor Kisser bliver fyret fra baren, når rygeforbuddet tvinger Hans og Erling ud på gaden og når der ikke må drikkes - eller tales om alkohol? Gæsterne tager deres tøj og går. Ud på gaden - puh, hvor lyset skærer i øjnene - og så kigger de op ad gaden, hvor en spids, men driftig, nordjyde har åbnet sin egen salon.

Okay, denne salon mangler pomp og pragt. Der mangler billeder af stamkunder på væggen - og det bedste, Skyblue kunne finde, var en støvet flaske Malibu.

Derfor skal her lyde en opfordring: Tag jeres fine jakker på - find en kasse og pak jeres glas og flasker med - og husk lige at gå forbi kiosken på vejen og køb 1. En flaske bobler 2. Noget pynt til væggene. Vi er stadig igang med at tage fotos med Pinkfloyds gamle polaroid derovre, så der kan komme billeder af stamgæster op på væggene! Hvis nogen har en pladespiller og noget gammelt Ella F., så tror jeg, vi er ved at være der.


Vi ses - ovre på Økonomidebatten!
Økonomidebatten

CK83

Antal indlæg : 26
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Frederiksberg

Tilbage til toppen Go down

...and the beat goes on! Empty Uovertruffent

Indlæg af Clark Lør Okt 25, 2008 1:29 am

Smile Skål Smile

Clark

Antal indlæg : 39
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Samsø

Tilbage til toppen Go down

...and the beat goes on! Empty Sv: ...and the beat goes on!

Indlæg af peter777 Lør Okt 25, 2008 1:44 am

Man skal nok ikke forvente, at de forstår den slags humor. Men godt det samme.

OH SHIT du har jo skrevet "Thomas" i indlægget !!! DU BLIVER BANNET !!!
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

...and the beat goes on! Empty Sv: ...and the beat goes on!

Indlæg af CK83 Lør Okt 25, 2008 1:49 am

peter777 skrev:Man skal nok ikke forvente, at de forstår den slags humor. Men godt det samme.

OH SHIT du har jo skrevet "Thomas" i indlægget !!! DU BLIVER BANNET !!!

De skal være velkomne. Vi burde vel også diskutere, om vi egentlig kun bør være på boligdebatten.dk for at henvise hertil. Hvis deres produkt er godt nok i deres egen mening skal de jo også lade den slags være der. Især fordi vi, dag ud og dag ind, har skabt revenue via indlæg, der har holdt debatten igang, som så har ledt til klik på bannerreklamer.

CK83

Antal indlæg : 26
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Frederiksberg

Tilbage til toppen Go down

...and the beat goes on! Empty Sv: ...and the beat goes on!

Indlæg af Skyblue Lør Okt 25, 2008 2:45 am

Top nice, men Skyblue fandt sig en Ron Zacapa 25, og en springbank 15års idag. Ikke dårligt. Smile

Skyblue

Antal indlæg : 155
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

...and the beat goes on! Empty Sv: ...and the beat goes on!

Indlæg af Regina Lør Okt 25, 2008 11:28 am

Overskriften "AND THE BEAT GOES ON" skulle vel aldrig været taget fra den syngene tandlæge?? hmmm god smag der.
Regina
Regina

Antal indlæg : 74
Join date : 25/10/08
Geografisk sted : Fyn, over bæltet

Tilbage til toppen Go down

...and the beat goes on! Empty Sv: ...and the beat goes on!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum