Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

5 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af Thomas Lør Jun 16, 2012 4:02 pm

Indrømmet!
Hun ser bedre ud end Jelved.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af Esbjerg Lør Jun 16, 2012 8:28 pm

Hehe..... lyder som noget fra en kontaktannonce..... "lille og buttet"

Esbjerg

Antal indlæg : 91
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Kbh

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af Thomas Lør Jun 16, 2012 11:26 pm

Esbjerg skrev:Hehe..... lyder som noget fra en kontaktannonce..... "lille og buttet"
Tja det flygelhorn husker man.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af doctor Man Jun 18, 2012 9:53 am

Det er det værste klumpspil, jeg nogensinde har set.
Ja jeg taler ikke om fodbold, for Danmark spillede godt mod Tyskland og kæmpede med ild og sjæl - .
Derimod taler jeg om politik: Det er squ til at blive deprimeret af.

Apropos deprimeret: Det ser ud til at vi er i stor fare --- alle os flittige gamle skribenter der deler filer: study

http://www.b.dk/viden/deprimerede-tjekker-mest-mail

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af klogeaage 35 Man Jun 18, 2012 2:14 pm

doctor skrev:Det er det værste klumpspil, jeg nogensinde har set.
Ja jeg taler ikke om fodbold, for Danmark spillede godt mod Tyskland og kæmpede med ild og sjæl - .
Derimod taler jeg om politik: Det er squ til at blive deprimeret af.

Apropos deprimeret: Det ser ud til at vi er i stor fare --- alle os flittige gamle skribenter der deler filer: study

http://www.b.dk/viden/deprimerede-tjekker-mest-mail

Klumpspil og selvmål Basketball

klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af Thomas Man Jun 18, 2012 2:39 pm

doctor skrev:Det er det værste klumpspil, jeg nogensinde har set.
Ja jeg taler ikke om fodbold, for Danmark spillede godt mod Tyskland og kæmpede med ild og sjæl - .
Derimod taler jeg om politik: Det er squ til at blive deprimeret af.

Apropos deprimeret: Det ser ud til at vi er i stor fare --- alle os flittige gamle skribenter der deler filer: study

http://www.b.dk/viden/deprimerede-tjekker-mest-mail
Det er jo den gamle med ham, der fandt nyhederne i avisen så forfærdelige - så han gjorde noget ved det: Holdt op med at læse aviser!

Det er ligesom ejendommægleren, der holdt op med at annoncere boliger - det kunne jo kun gøre en i dårligt humør!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af Cirb Man Jun 18, 2012 3:13 pm

Nu er de konservatstive snotdumme og LA psykotiske, men hvis de 2 partier kendte deres besøgstid var her en mulighed for på samme tid at tage æren for at have afskaffet topskatten i DK, genvinde erhvervslivets tillid og sætte storebror uden for enhver form for skattepolitisk indflydelse de næste 8 år....

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af Esbjerg Man Jun 18, 2012 3:57 pm

Afskaffe topskatten er nok lidt flot sagt.........

Esbjerg

Antal indlæg : 91
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Kbh

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af Cirb Man Jun 18, 2012 4:28 pm

Esbjerg skrev:Afskaffe topskatten er nok lidt flot sagt.........

Jaaa Embarassed
Men så afskaffe den for den mere almindelige middelklasse da.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af Thomas Man Jun 18, 2012 4:58 pm

klogeaage 35 skrev:
doctor skrev:Det er det værste klumpspil, jeg nogensinde har set.
Ja jeg taler ikke om fodbold, for Danmark spillede godt mod Tyskland og kæmpede med ild og sjæl - .
Derimod taler jeg om politik: Det er squ til at blive deprimeret af.

Apropos deprimeret: Det ser ud til at vi er i stor fare --- alle os flittige gamle skribenter der deler filer: study

http://www.b.dk/viden/deprimerede-tjekker-mest-mail

Klumpspil og selvmål Basketball

Det er rimelig klart, hvad Løkke egentlig vil!
Han vil have reddet så mange boligejere som muligt fra deres egen dumhed.


Taktisk fejl af Løkke?
Det tror jeg faktisk ikke.

Sagen er - en nævnte en mulig forbindelse til Frank Jensen - at realkredit atombomben er placeret midt i Socialdemokratiet sidste forsvarsværk - for at det ikke skal være løgn også Villys og den små Johannes religiøse Mekka: Ejerlejlighederne i København.

Det er selvfølgelig en hypotese; men hvis man ikke fremsætter sådanne, der så efterfølgende kan være mere eller mindre rigtige; men det er nu engang den måde man bliver klogere på - de få af os, der har den ambition.

Nu er Vestager lidt vanskelig - og med vilje smådum: Hun ved jo ALT om at Danske Bank og Realkreditterne kan ryge i luften hvad sekund det skal være (så et samråd i Europaudvalget, hvor hun ævlede om små tegn på en bedring af boligmarkedet - typisk bankpladder).

Men hvordan tror I at Helle T's gamle rival til formandsposten - Frank Jensen - har det med at hans kernevælgere (begge to) står til at blive smidt ud af deres 60 kvm palæer på loftet af en kondemneringsmoden (ja - overmoden) ejendom i det indre København? Bare et vildt gæt?

Når Helle-pigen og Margrethe-frillen ikke vil høre efter - tjaaa, så kommer det desværre til at gå ud over Helles velopstrammede popo: Frank Jensen skal nok stille sig i spidsen for et mytteri (han er jo ikke for begavet). Den mest effektive måde at tvinge folk er at hjælpe deres fjender - erkendelsen af den rette vej kan komme endog meget hurtigt.

Om jeg tror at Lars Løkke er så snu, med så megen overblik, så stor indsigt - og så stor forslagenhed? Det skal jeg lige love for.


Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af klogeaage 35 Man Jun 18, 2012 5:14 pm

Thomas skrev:
klogeaage 35 skrev:
doctor skrev:Det er det værste klumpspil, jeg nogensinde har set.
Ja jeg taler ikke om fodbold, for Danmark spillede godt mod Tyskland og kæmpede med ild og sjæl - .
Derimod taler jeg om politik: Det er squ til at blive deprimeret af.

Apropos deprimeret: Det ser ud til at vi er i stor fare --- alle os flittige gamle skribenter der deler filer: study

http://www.b.dk/viden/deprimerede-tjekker-mest-mail

Klumpspil og selvmål Basketball

Det er rimelig klart, hvad Løkke egentlig vil!
Han vil have reddet så mange boligejere som muligt fra deres egen dumhed.


Taktisk fejl af Løkke?
Det tror jeg faktisk ikke.

Sagen er - en nævnte en mulig forbindelse til Frank Jensen - at realkredit atombomben er placeret midt i Socialdemokratiet sidste forsvarsværk - for at det ikke skal være løgn også Villys og den små Johannes religiøse Mekka: Ejerlejlighederne i København.

Det er selvfølgelig en hypotese; men hvis man ikke fremsætter sådanne, der så efterfølgende kan være mere eller mindre rigtige; men det er nu engang den måde man bliver klogere på - de få af os, der har den ambition.

Nu er Vestager lidt vanskelig - og med vilje smådum: Hun ved jo ALT om at Danske Bank og Realkreditterne kan ryge i luften hvad sekund det skal være (så et samråd i Europaudvalget, hvor hun ævlede om små tegn på en bedring af boligmarkedet - typisk bankpladder).

Men hvordan tror I at Helle T's gamle rival til formandsposten - Frank Jensen - har det med at hans kernevælgere (begge to) står til at blive smidt ud af deres 60 kvm palæer på loftet af en kondemneringsmoden (ja - overmoden) ejendom i det indre København? Bare et vildt gæt?

Når Helle-pigen og Margrethe-frillen ikke vil høre efter - tjaaa, så kommer det desværre til at gå ud over Helles velopstrammede popo: Frank Jensen skal nok stille sig i spidsen for et mytteri (han er jo ikke for begavet). Den mest effektive måde at tvinge folk er at hjælpe deres fjender - erkendelsen af den rette vej kan komme endog meget hurtigt.

Om jeg tror at Lars Løkke er så snu, med så megen overblik, så stor indsigt - og så stor forslagenhed? Det skal jeg lige love for.



Altså en rigtig Mikkel ræv,bare han ikke bliver ramt af skab eller skud fra usete sider Wink


God gennemgang

klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af Cirb Man Jun 18, 2012 5:55 pm

Slut - det bliver enhedslisten....

Håber det i mindste betyder finanssektoren får en rundbarbering.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af Thomas Man Jun 18, 2012 6:21 pm

klogeaage 35 skrev:

Altså en rigtig Mikkel ræv,bare han ikke bliver ramt af skab eller skud fra usete sider Wink


God gennemgang


Det er altid en mulighed; men det er nok mere sandsynligt at det bliver skytterne fra de blinde vinkler, der plaffer løs på hinanden.

En af årsagerne til blinde vinkler er, at man har gravet sig ned i en bunker - fordi man har en formodning om et gigantisk brag om lidt.

Der skal nok komme sus i skørterne på kvinderegimentet i regeringen - og deres småbørnsministre skal nok få problemer - altså flere end de allerede har.

Vil Løkke hjælpe Frank Jensen? Det kan godt være Frank tror han kan bruge Lars Løkke; men man skal altid overveje i en manipulation - hvem manipulerer hvem? - og hvorhen?

Hvordan tror I Helle T reagerer, når hun finder ud af, hvad Frank har kørende? - og det gør hun.
Helle T har noget på Frank Jensen - ellers havde han ikke givet sig efter formandsvalget så pænt - og ladet sig nøje med en Urias post som borgmester i København. Det kunne jo være hun brugte det? Eller rettere undlod at bruge det mod, at Frank forsvandt helt! Blev HELT væk. Hun kan jo ikke stole på ham - ellers var han jo nyttig til at holde Aukenisterne i ave. Tro mig: Han har fortalt Helle mange historier om den fløj - historier, de ikke ønsker at læse i EkstraBladet.
Nu har hun jo fået onduleret Sass og den fløj, hvis de ikke er artige, så er der nok, hvis mine formodninger er rigtige, til befolkning af et middelstort provinsielt fængsel.

Næ, situationen er den, at Vestager kører frem som overstatsminister, fordi hun har gjort som Løkke siger - Løkke mener bare, at der gået noget tabt i oversættelsen.

Løkke skal da bruge Helle T - (og Vestager skal forstå sin plads i fodenden - det sædvanlige radikale bedrevidende magtspil - det skal vi IKKE have noget af). Hvem andre end Helle har så meget på de forskellige fraktioner i Socialdemokratiet? Ingen.

Lars Løkke skal da ikke have valg - nu! Han skal da ikke have maset med at samle Helle op fra gulvet, hvor hun ligger i sit eget bræk - bare for at få hende genvalgt! Helle T og regeringen skal skam ikke væltes! Hvorfor dog det? Den gør jo så udmærket et arbejde med at ødelægge sig selv - slet ingen grund til at forstyrre det.

Nu kommer de nye boligtal den 29. så skal Vestager nok komme i menneskehænder.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af Thomas Man Jun 18, 2012 6:25 pm

Cirb skrev:Slut - det bliver enhedslisten....

Håber det i mindste betyder finanssektoren får en rundbarbering.

Mvh
Cirb
Nix!
Bankerne er alt for skrøbelige - ALT for skrøbelige og realkreditten med.
Det er lidt svært at få indflydelse, når man ikke har forstået en brik.

Nej Vestager skal få lov til at komme krybende - heftigt passet op af Helle. Vestager har tildelt sig en større rolle end der tilkommer hende.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Hell knows no fury...

Indlæg af Cirb Man Jun 18, 2012 8:39 pm

Thomas skrev:
Cirb skrev:Slut - det bliver enhedslisten....

Håber det i mindste betyder finanssektoren får en rundbarbering.

Mvh
Cirb
Nix!
Bankerne er alt for skrøbelige - ALT for skrøbelige og realkreditten med.
Det er lidt svært at få indflydelse, når man ikke har forstået en brik.

Nej Vestager skal få lov til at komme krybende - heftigt passet op af Helle. Vestager har tildelt sig en større rolle end der tilkommer hende.

Tjaaa - du har måske ret, men hvis jeg var Vestager og var blevet tvunget i armene på enhedslisten (efter at have givet Løkke et rigtigt pænt tilbud), ville jeg gøre noget ganske ubehageligt ved Venstres kernevælgere i den forbindelse. Spørgsmålet er hvad det skulle være .....
Men feks en opskallering af grundskylden,en endnu mere accelereret afvikling af rentefradragets værdi i den høje ende, og en stærk forringelse af udbetalings- og indbetalingsvilkår for tidsbegrænsede pensionsordninger ville ramme skiven ret rent - uden at genere mere end højst to af rød bloks vælgere (og desværre en del radikale...)

Åh, ja - og så naturligvis en eller anden helt urimelig bagudvirkende begrænsning i brugen af gulplade biler i den tunge ende, en udvidelse af vandmiljø zonerne med et ejendomsmægler stenkast, og måske indførelsen af en kontrol enhed til overvågning giftbrug og dyrevelfærd i landbruget - stærkt inspireret af ånden og bevis principperne i Malleus Maleficarum...

Men nu er Vestager sikkert et bedre og langt mindre ubehageligt menneske end jeg.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af Thomas Man Jun 18, 2012 8:52 pm

Cirb skrev:

Men nu er Vestager sikkert et bedre og langt mindre ubehageligt menneske end jeg.

Mvh
Cirb

Nu har hun jo været næsvis under regeringsdannelsen. Sådan noget huskes.

Sagen er den, at vi ved månedens slutning kan stå i en helt, helt anden situation.

Læg mærke til, at der udkom et white paper om stabilisering af banker i UK.
Det ud kom juni; med høringsfrist 6 sep 2012.
Emne udskillelse af detail-banker fra andre former for bankvirksomhed.

Et tilsvarende forslag i Danmark ville betyde, at både Danske Banks og Nordeas realkredit skal udskilles - og jeg mener 100% - uden nogen form for krydsejerskab. Tænk blot hvad det betyder.

Når Storbritannien har sådan en ordning i støbeskeen, med en banksektor, der står for 30% af BNP - hvordan tror I så ikke betingelserne bliver for Danske Bank?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af Cirb Man Jun 18, 2012 10:54 pm

Thomas skrev:
Emne udskillelse af detail-banker fra andre former for bankvirksomhed.

Et tilsvarende forslag i Danmark ville betyde, at både Danske Banks og Nordeas realkredit skal udskilles - og jeg mener 100% - uden nogen form for krydsejerskab. Tænk blot hvad det betyder.

Når Storbritannien har sådan en ordning i støbeskeen, med en banksektor, der står for 30% af BNP - hvordan tror I så ikke betingelserne bliver for Danske Bank?

Glass Steagall - mit hjerte, hvad vil du mere....

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af Thomas Man Jun 18, 2012 11:13 pm

Cirb skrev:
Thomas skrev:
Emne udskillelse af detail-banker fra andre former for bankvirksomhed.

Et tilsvarende forslag i Danmark ville betyde, at både Danske Banks og Nordeas realkredit skal udskilles - og jeg mener 100% - uden nogen form for krydsejerskab. Tænk blot hvad det betyder.

Når Storbritannien har sådan en ordning i støbeskeen, med en banksektor, der står for 30% af BNP - hvordan tror I så ikke betingelserne bliver for Danske Bank?

Glass Steagall - mit hjerte, hvad vil du mere....

Mvh
Cirb

Der er jo ikke noget nyt under solen. Man ved jo godt, hvordan banker skal styres.

Problemet er bare, at få forholdsreglerne implementeret med den rette sadistiske, skånselsløse hårdhændethed.

Så kan vi håbe på et par generationer med en fungerende banksektor.

Jeg tror imidlertid ikke vi kommer til at se banker overleve i den form de har i dag. Det kræver jo ikke det store at låne ud til mindre og mellemstore virksomheder med sikkerhed i fakturerne - hvis man ellers ikke ligefrem fremmer IT-Factory.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af doctor Tirs Jun 19, 2012 9:32 am

Thomas skrev:
doctor skrev:Det er det værste klumpspil, jeg nogensinde har set.
Ja jeg taler ikke om fodbold, for Danmark spillede godt mod Tyskland og kæmpede med ild og sjæl - .
Derimod taler jeg om politik: Det er squ til at blive deprimeret af.

Apropos deprimeret: Det ser ud til at vi er i stor fare --- alle os flittige gamle skribenter der deler filer: study

http://www.b.dk/viden/deprimerede-tjekker-mest-mail
Det er jo den gamle med ham, der fandt nyhederne i avisen så forfærdelige - så han gjorde noget ved det: Holdt op med at læse aviser!Det er ligesom ejendommægleren, der holdt op med at annoncere boliger - det kunne jo kun gøre en i dårligt humør!

Præcis.

Og nu har jeg prøvet det i noget tid - og lige meget hjælper det. Evil or Very Mad

https://www.youtube.com/watch?v=CCbT0GqwBrw

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Løst krudt ??

Indlæg af klogeaage 35 Tirs Jun 19, 2012 3:27 pm

Thomas skrev:
klogeaage 35 skrev:

Altså en rigtig Mikkel ræv,bare han ikke bliver ramt af skab eller skud fra usete sider Wink


God gennemgang


Det er altid en mulighed; men det er nok mere sandsynligt at det bliver skytterne fra de blinde vinkler, der plaffer løs på hinanden.

En af årsagerne til blinde vinkler er, at man har gravet sig ned i en bunker - fordi man har en formodning om et gigantisk brag om lidt.

Der skal nok komme sus i skørterne på kvinderegimentet i regeringen - og deres småbørnsministre skal nok få problemer - altså flere end de allerede har.

Vil Løkke hjælpe Frank Jensen? Det kan godt være Frank tror han kan bruge Lars Løkke; men man skal altid overveje i en manipulation - hvem manipulerer hvem? - og hvorhen?

Hvordan tror I Helle T reagerer, når hun finder ud af, hvad Frank har kørende? - og det gør hun.
Helle T har noget på Frank Jensen - ellers havde han ikke givet sig efter formandsvalget så pænt - og ladet sig nøje med en Urias post som borgmester i København. Det kunne jo være hun brugte det? Eller rettere undlod at bruge det mod, at Frank forsvandt helt! Blev HELT væk. Hun kan jo ikke stole på ham - ellers var han jo nyttig til at holde Aukenisterne i ave. Tro mig: Han har fortalt Helle mange historier om den fløj - historier, de ikke ønsker at læse i EkstraBladet.
Nu har hun jo fået onduleret Sass og den fløj, hvis de ikke er artige, så er der nok, hvis mine formodninger er rigtige, til befolkning af et middelstort provinsielt fængsel.

Næ, situationen er den, at Vestager kører frem som overstatsminister, fordi hun har gjort som Løkke siger - Løkke mener bare, at der gået noget tabt i oversættelsen.

Løkke skal da bruge Helle T - (og Vestager skal forstå sin plads i fodenden - det sædvanlige radikale bedrevidende magtspil - det skal vi IKKE have noget af). Hvem andre end Helle har så meget på de forskellige fraktioner i Socialdemokratiet? Ingen.

Lars Løkke skal da ikke have valg - nu! Han skal da ikke have maset med at samle Helle op fra gulvet, hvor hun ligger i sit eget bræk - bare for at få hende genvalgt! Helle T og regeringen skal skam ikke væltes! Hvorfor dog det? Den gør jo så udmærket et arbejde med at ødelægge sig selv - slet ingen grund til at forstyrre det.

Nu kommer de nye boligtal den 29. så skal Vestager nok komme i menneskehænder.


Gad vide om Held e og Løkke sidder på samme værelse i fodboldens land og deler fadbamser Razz
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af Cirb Tirs Jun 19, 2012 8:08 pm

klogeaage 35 skrev:

Gad vide om Held e og Løkke sidder på samme værelse i fodboldens land og deler fadbamser Razz

Han er vist ikke nået frem endnu.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Hængehoved

Indlæg af klogeaage 35 Tirs Jun 19, 2012 9:52 pm

Cirb skrev:
klogeaage 35 skrev:

Gad vide om Held e og Løkke sidder på samme værelse i fodboldens land og deler fadbamser Razz

Han er vist ikke nået frem endnu.

Mvh
Cirb


Det kan være vanskeligt for en langtidsledig at komme i gang Very Happy
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af Thomas Ons Jun 20, 2012 4:59 am

klogeaage 35 skrev:
Gad vide om Held e og Løkke sidder på samme værelse i fodboldens land og deler fadbamser Razz
Tak for henvisningen.

Ja det kan snildt tænkes.

Alt væsentligt i Danmark afgøres over en fadbamse - Helle vil nok officielt foretrække en kølig Chablis.....

Så kan ungerne hive hinanden i håret og stoppe sand ned ad ryggen hjemme i børnehaven.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af Thomas Ons Jun 20, 2012 5:04 am

Cirb skrev:
klogeaage 35 skrev:

Gad vide om Held e og Løkke sidder på samme værelse i fodboldens land og deler fadbamser Razz

Han er vist ikke nået frem endnu.

Mvh
Cirb
Ja, han mener nok at der er noget, der ikke rager pressen.
Jeg forstår så ikke helt Michigan.....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af Thomas Ons Jun 20, 2012 5:06 am

klogeaage 35 skrev:
Cirb skrev:
klogeaage 35 skrev:

Gad vide om Held e og Løkke sidder på samme værelse i fodboldens land og deler fadbamser Razz

Han er vist ikke nået frem endnu.

Mvh
Cirb


Det kan være vanskeligt for en langtidsledig at komme i gang Very Happy
Han har sin dagsorden - og at Børsen og Barfoed ikke synes om den - det kan da ikke være hans problem.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke". Empty Sv: Vestager tilbyder Venstre en "attraktiv pakke".

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum