Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

He He

+3
Thomas
peter777
klogeaage 35
7 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

He He Empty He He

Indlæg af klogeaage 35 Lør Aug 06, 2011 12:24 pm

Admin
Administrator

Og nu virker den ikke

Seriøst, det er helt fint med mig at konspirationsteoretikerne har samlet sig over på økonomidebatten, det er som en anden skrev nok bedst for alle at i er derovre hvor ingen tør eller vil få mulighed for at sige jer imod.

Men så synes jeg også i skulle holde jer derovre istedet for at lave intet sigende indlæg her for at kapre trafik. Ala peter777 osv.

tongue Razz
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af peter777 Lør Aug 06, 2011 12:27 pm

OK, så fik vi da en helt klar udmelding, om ikke andet. Han er da helt fra koncepterne.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Korrekt

Indlæg af klogeaage 35 Lør Aug 06, 2011 12:43 pm

peter777 skrev:OK, så fik vi da en helt klar udmelding, om ikke andet. Han er da helt fra koncepterne.

Og nu er emnet pist væk Twisted Evil
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af peter777 Lør Aug 06, 2011 12:49 pm

Jeg havde lige skrevet følgende svar

1) ?? har jeg nogensinde hadet på jer, admin ??

2) og så kan jeg se, at du har været inde og redigere min signatur. Jamen, så må vi vel konstatere, at I boliga-folk har truffet jeres valg. God rejse ind i fremtiden, og tak for alt.

Så forsvandt "bans" tråden. Om ikke andet, så kan man da tage det som et positivt udtryk for at Admin liiige erkender, at nu handler han for hurtigt. Men jeg ved jo ikke længere hvad de tænker. I starten var vi jo græsrødder på deres debat, og nu kan vi så være græsrødder her. Kan boliga klare sig uden græsrødderne? Det kan de helt sikkert. Er det det de ønsker? Ingen ide, men jeg håber at de tænker bevidst over det inden de træffer deres valg.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af peter777 Lør Aug 06, 2011 12:51 pm

Eller også er det bare en "røgslør" taktik for at forhindre at alle brugerne får ondt i røven og smutter over til os.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af Thomas Lør Aug 06, 2011 12:55 pm

klogeaage 35 skrev:
peter777 skrev:OK, så fik vi da en helt klar udmelding, om ikke andet. Han er da helt fra koncepterne.

Og nu er emnet pist væk Twisted Evil

Ja, ja, den er røget i skraldespanden. Hvad bilder fjolset sig ind?
At HAN EJER meningerne?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af peter777 Lør Aug 06, 2011 12:58 pm

Jeg kan heller ikke engang redigere min signatur længere. Jeg synes ikke engang det er sjovt. Med 4 år forløbet på boligdebatten er det vel nærmest bare lidt trist at konstatere, at det ikke var mere værd for dem. Men whatever, vi har jo altid den mulighed at starte vores egen boligside, hvis vi skulle være pissed nok på deres opførsel. Nå, jeg skal ind og se Boble show på Rådhuspladsen, så jeg må videre.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af tommyjo Lør Aug 06, 2011 1:08 pm

Thomas skrev:
klogeaage 35 skrev:
peter777 skrev:OK, så fik vi da en helt klar udmelding, om ikke andet. Han er da helt fra koncepterne.

Og nu er emnet pist væk Twisted Evil

Ja, ja, den er røget i skraldespanden. Hvad bilder fjolset sig ind?
At HAN EJER meningerne?
Pointen er lige præcis at de mener at de på deres forum ejer meningerne inden for fastsatte rammer for bestemte typer folk modsat andre typer, de meninger hos disse folk er hvilket sjovt nok, det der gjorde den så attråværdig for i starten for hvad er det 4-5 år siden, nu er de så blevet forbudte har det mon noget at gøre med deres nye "ejerskab" at for dem passer de meninger ikke ind mere affraid

tommyjo

Antal indlæg : 377
Join date : 25/07/11

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af Thomas Lør Aug 06, 2011 1:20 pm

peter777 skrev:Jeg kan heller ikke engang redigere min signatur længere. Jeg synes ikke engang det er sjovt. Med 4 år forløbet på boligdebatten er det vel nærmest bare lidt trist at konstatere, at det ikke var mere værd for dem. Men whatever, vi har jo altid den mulighed at starte vores egen boligside, hvis vi skulle være pissed nok på deres opførsel. Nå, jeg skal ind og se Boble show på Rådhuspladsen, så jeg må videre.

Det har jeg nu aldrig regnet med.

Nu går de så også ind og sletter indlæg.

Det har været belejligt på et tidspunkt - og de havde nogle faciliteter, hvor interesserede uden alt for stor vanskelighed kunne holde sig bredt orienteret.

Nu skal vi passe på ikke at falde i fælden og blive lige så barnlige som de er - ikke endnu.

Det er lidt mere end dumt, at udfordre en gruppe - efterhånden velorganiserede - mennesker, der har alle de kompentencer, som boliga har (mindst) plus en hel del flere.

Bla. overser boliga en hel vifte af fuldstændig legale måder, at lægge dem ned på. Det overser folk oftest i hidsighed: DE LOVLIGE METODER!
Dem er der mange af, dermed ikke sagt, at de skal bruges.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Og

Indlæg af klogeaage 35 Lør Aug 06, 2011 1:21 pm

klogeaage 35 skrev:
peter777 skrev:OK, så fik vi da en helt klar udmelding, om ikke andet. Han er da helt fra koncepterne.

Og nu er emnet pist væk Twisted Evil

Endnu 1 emne væk Twisted Evil

klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af Thomas Lør Aug 06, 2011 1:23 pm

tommyjo skrev:
Thomas skrev:
klogeaage 35 skrev:
peter777 skrev:OK, så fik vi da en helt klar udmelding, om ikke andet. Han er da helt fra koncepterne.

Og nu er emnet pist væk Twisted Evil

Ja, ja, den er røget i skraldespanden. Hvad bilder fjolset sig ind?
At HAN EJER meningerne?
Pointen er lige præcis at de mener at de på deres forum ejer meningerne inden for fastsatte rammer for bestemte typer folk modsat andre typer, de meninger hos disse folk er hvilket sjovt nok, det der gjorde den så attråværdig for i starten for hvad er det 4-5 år siden, nu er de så blevet forbudte har det mon noget at gøre med deres nye "ejerskab" at for dem passer de meninger ikke ind mere affraid

Lad os nu se...

Det er en af mulighederne: En samlet henvendelse til Berlingske, der er delejer af Boliga.
Jeg er ikke sikker på, at Berlingske har det specielt godt med, at man ikke må henvise til andre aviser mm.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af Thomas Lør Aug 06, 2011 1:25 pm

klogeaage 35 skrev:
klogeaage 35 skrev:
peter777 skrev:OK, så fik vi da en helt klar udmelding, om ikke andet. Han er da helt fra koncepterne.

Og nu er emnet pist væk Twisted Evil

Endnu 1 emne væk Twisted Evil


Lad os nu se på mandag, hvad vi gør.
I mellemtiden kan vi jo varme lidt op, hvis det udvikler sig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af peter777 Lør Aug 06, 2011 1:26 pm

Og Thomas er atter "banned"
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af Shintai Lør Aug 06, 2011 1:35 pm

Hov nu er min BD signatur også slettet!
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af blangstrup Lør Aug 06, 2011 1:36 pm

Thomas skrev:
Nu skal vi passe på ikke at falde i fælden og blive lige så barnlige som de er - ikke endnu.

Det er lidt mere end dumt, at udfordre en gruppe - efterhånden velorganiserede - mennesker, der har alle de kompentencer, som boliga har (mindst) plus en hel del flere.

Bla. overser boliga en hel vifte af fuldstændig legale måder, at lægge dem ned på. Det overser folk oftest i hidsighed: DE LOVLIGE METODER!
Dem er der mange af, dermed ikke sagt, at de skal bruges.

Undskyld men hvem er det lige der er barnlig? Du truer åbenbart med på diverse måder at "lægge" boliga ned på, fordi vi har været så formastelige ikke at ville acceptere at du poster reklamespam for økonomidebatten på vores forum?

Og så overfortolker du i vanlig stil med at nu må man ikke poste links til aviser? Hvor faen får du det dog fra? Jeg må sige jeg er skuffet over din opførsel, den er jo fuldstændigt kammet over.

blangstrup

Antal indlæg : 5
Join date : 25/10/08

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Der ewr nogen, der læner sig gevaldigt op ad boliga.

Indlæg af Thomas Lør Aug 06, 2011 1:51 pm

Desværre har hverken Ricco Zuschlag, Tim eller Blangstrup format til at læne tilbage.

Bøllebank

Vore små skærmydsler er udelukkende ringe i en vandpyt fra dråber fra et skybrud. Der er ganske anderledes ballade i optræk!

Altså fredagen var panikdag på alle børser, hvor den danske klarede sig dårligst. Nu er Danske Bank nok den mest handlede aktie....
Hvordan mon det går på mandag??

Der er nogen, der er fuldstændig paniske....
Det giver sig naturligvis også stress til erkendt nervøse gemytter og svage nerver på boliga.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af Thomas Lør Aug 06, 2011 1:57 pm

blangstrup skrev:
Thomas skrev:
Nu skal vi passe på ikke at falde i fælden og blive lige så barnlige som de er - ikke endnu.

Det er lidt mere end dumt, at udfordre en gruppe - efterhånden velorganiserede - mennesker, der har alle de kompentencer, som boliga har (mindst) plus en hel del flere.

Bla. overser boliga en hel vifte af fuldstændig legale måder, at lægge dem ned på. Det overser folk oftest i hidsighed: DE LOVLIGE METODER!
Dem er der mange af, dermed ikke sagt, at de skal bruges.

Undskyld men hvem er det lige der er barnlig? Du truer åbenbart med på diverse måder at "lægge" boliga ned på, fordi vi har været så formastelige ikke at ville acceptere at du poster reklamespam for økonomidebatten på vores forum?

Og så overfortolker du i vanlig stil med at nu må man ikke poste links til aviser? Hvor faen får du det dog fra? Jeg må sige jeg er skuffet over din opførsel, den er jo fuldstændigt kammet over.

Hvad bilder du dig egentlig ind? Tror du du EJER mig????
Jeg synes faktisk, at jeg har fundet mig i mere end rigeligt fra din/jeres side!
Jeg har ideligt gjort opmærksom på bankklakørernes systematiske personangreb på mig - bla. forsøg på ad bagvejen at dolke mig finansielt.
Din næsvished kender ingen grænser.

Jeg tror I skal passe lidt på. Hvis du nu havde læst indenad - så havde du læst, hvad jeg har skrevet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af Lars_HH Lør Aug 06, 2011 3:04 pm

blangstrup skrev:
Thomas skrev:
Nu skal vi passe på ikke at falde i fælden og blive lige så barnlige som de er - ikke endnu.

Det er lidt mere end dumt, at udfordre en gruppe - efterhånden velorganiserede - mennesker, der har alle de kompentencer, som boliga har (mindst) plus en hel del flere.

Bla. overser boliga en hel vifte af fuldstændig legale måder, at lægge dem ned på. Det overser folk oftest i hidsighed: DE LOVLIGE METODER!
Dem er der mange af, dermed ikke sagt, at de skal bruges.

Undskyld men hvem er det lige der er barnlig? Du truer åbenbart med på diverse måder at "lægge" boliga ned på, fordi vi har været så formastelige ikke at ville acceptere at du poster reklamespam for økonomidebatten på vores forum?

Og så overfortolker du i vanlig stil med at nu må man ikke poste links til aviser? Hvor faen får du det dog fra? Jeg må sige jeg er skuffet over din opførsel, den er jo fuldstændigt kammet over.

Klart boligdebatten er jeres, det respekterer jeg fuldt-ud. Pointen er jo bare den at den blev fuldkommen spammet med spin-folk fra bankerne mv. efter i starten at have været et super forum, hvor meget af det som der er sket de sidste 4 år er blevet forudset. At Thomas er hård i tonen til tider ændrer jo ikke ved at han forsøger at frembringe ny viden, modsat THSV mv.

Lars_HH

Antal indlæg : 954
Join date : 30/10/08

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af Thomas Lør Aug 06, 2011 3:28 pm

Lars_HH skrev:
Klart boligdebatten er jeres, det respekterer jeg fuldt-ud. Pointen er jo bare den at den blev fuldkommen spammet med spin-folk fra bankerne mv. efter i starten at have været et super forum, hvor meget af det som der er sket de sidste 4 år er blevet forudset. At Thomas er hård i tonen til tider ændrer jo ikke ved at han forsøger at frembringe ny viden, modsat THSV mv.

Der er formentlig sket det, at Danske Banks pr. afdeling har lænet sig op ad boliga.

Min reference til avislink er såmænd ganske klar: Dette er journalistik - måske ikke særlig god journalistik; men dog. Jeg ville bare forberede ham på, hvad reaktionen kunne være, hvis det her kommer bestyrelsen for øre, hvor Berlingske sidder. De bruger selv referencer til blogs.

Det jeg egentlig beklager mest er, at det kan knække boliga:
1) Som boligmarkedet ser ud p.t., så er behovet for boligsøgning nok ikke det største.
2) Hvis boliga i debatten opgiver at være uafhængig af kommercielle interesser, så kan man lige så godt bruge ejendomsmæglernes site.
3) Hvis man fremstår som værende på bankernes side, så har man meldt sig ind i klubben af hadeobjekter.

Men det må de jo selv om, det er deres site. Problemet er bare, at Blangstrup er yngste kontorelev, der har telefonvagten i weekenden - og han foretager sig noget, han ikke kan overskue.

Så lad dem nu lige tænke sig om.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af peter777 Lør Aug 06, 2011 3:30 pm

OK, enig med Thomas, jeg vil lige afvente en afklaring.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af Thomas Lør Aug 06, 2011 3:40 pm

peter777 skrev:OK, enig med Thomas, jeg vil lige afvente en afklaring.

Ja, de er p.t. ude, hvor de ikke kan bunde: Det forstår jeg sådan set godt.
Når de tunge drenge står og klasker kniblen i hånden, så bliver de fleste nervøse.
Det kræver en erfaring, som de ikke har, at gå i clinch med de grimme.

Det største problem er, at nu har de halet flaget højere op end de elegant kan få det ned.
Det værste er, at de har fået en journalist, som de ikke bruger som sådan en skal bruges - måske er han heller ikke god nok.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af blangstrup Lør Aug 06, 2011 3:52 pm

Thomas skrev:Der er formentlig sket det, at Danske Banks pr. afdeling har lænet sig op ad boliga.

Min reference til avislink er såmænd ganske klar: Dette er journalistik - måske ikke særlig god journalistik; men dog. Jeg ville bare forberede ham på, hvad reaktionen kunne være, hvis det her kommer bestyrelsen for øre, hvor Berlingske sidder. De bruger selv referencer til blogs.

Det jeg egentlig beklager mest er, at det kan knække boliga:
1) Som boligmarkedet ser ud p.t., så er behovet for boligsøgning nok ikke det største.
2) Hvis boliga i debatten opgiver at være uafhængig af kommercielle interesser, så kan man lige så godt bruge ejendomsmæglernes site.
3) Hvis man fremstår som værende på bankernes side, så har man meldt sig ind i klubben af hadeobjekter.

Men det må de jo selv om, det er deres site. Problemet er bare, at Blangstrup er yngste kontorelev, der har telefonvagten i weekenden - og han foretager sig noget, han ikke kan overskue.

Så lad dem nu lige tænke sig om.

Jeg synes det er sødt at du tror at du er så vigtig at danske bank beskæftiger sig med dig, men ked af at skuffe dig sådan er verden ikke. Du er bannet fordi du desværre ikke er istand til at opføre dig ordentligt. Hvilket dine indlæg i denne tråd hvis meget godt illustrerer.

Du har fået EKSTREM lang snor på boligdebatten(meget længere end så mange andre), pga at du trods alt engang imellem skriver noget interessant/informativt når du ellers ikke er igang med at svine folk til. Men nu kørte du den alligevel for langt ud, og blev bannet. Og så må du igang med at opfinde alle mulige fantasier om hvordan det dog kunne ske. Men du har kun dig selv at takke for det. Og du skal være meget velkommen til at brokke dig til hvem du nu har lyst til. Dine trusler og konspirationsteorier taler for sig selv.

blangstrup

Antal indlæg : 5
Join date : 25/10/08

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af Thomas Lør Aug 06, 2011 4:03 pm

blangstrup skrev:
Jeg synes det er sødt at du tror at du er så vigtig at danske bank beskæftiger sig med dig, men ked af at skuffe dig sådan er verden ikke. Du er bannet fordi du desværre ikke er istand til at opføre dig ordentligt. Hvilket dine indlæg i denne tråd hvis meget godt illustrerer.

Du har fået EKSTREM lang snor på boligdebatten(meget længere end så mange andre), pga at du trods alt engang imellem skriver noget interessant/informativt når du ellers ikke er igang med at svine folk til. Men nu kørte du den alligevel for langt ud, og blev bannet. Og så må du igang med at opfinde alle mulige fantasier om hvordan det dog kunne ske. Men du har kun dig selv at takke for det. Og du skal være meget velkommen til at brokke dig til hvem du nu har lyst til. Dine trusler og konspirationsteorier taler for sig selv.

Hvad jeg tror og hvad jeg ved, det skal du slet ikke blande dig i!
Jeg står sandelig ikke dig til regnskab for noget sådant!

Du skal aldeles ikke sætte dig på den høje hest.
Hvis du tror jeg vil finde mig i den skinhellige selvgodhed, så tager du fejl.
Jeg truer ikke - det kunne ikke falde mig ind. Jeg overvejer på et teoretisk plan mine muligheder: Du tror da vel ikke, at jeg vil give afkald på et eventuelt overraskelsesmoment?

Med hensyn til dårlig opførsel, så finder jeg din spamming herinde mere end uheldig.
Du har ikke bidraget noget som helst positivt.
Nu har du malet dig inde i et hjørne - så kan du passende vente på, at det tørrer, så du kan liste dig ud på strømpesokker.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af klogeaage 35 Lør Aug 06, 2011 5:58 pm

Tror thsv netbetjent er flyttet helt ind på Bds kontor,hun har mere magt end som så. Smile
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af Thomas Lør Aug 06, 2011 6:00 pm

klogeaage 35 skrev:Tror thsv netbetjent er flyttet helt ind på Bds kontor,hun har mere magt end som så. Smile

Fået "KURVEN" hængt op på væggen! Med en lille blomst ved....

flower
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

He He Empty Sv: He He

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum