Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mange danskere har fået udbetalt deres efterlønsopsparring. Men hvor er pengene?

3 deltagere

Go down

Mange danskere har fået udbetalt deres efterlønsopsparring. Men hvor er pengene?  Empty Mange danskere har fået udbetalt deres efterlønsopsparring. Men hvor er pengene?

Indlæg af Gorrion Fre Jun 01, 2012 1:11 pm

http://epn.dk/privat/article2792763.ece

Heldigvis tror jeg mange vil benytte muligheden for at få udbetalt deres efterlønspenge med omtanke, og det betyder nok at en del er gået til at få nogle dyre lån i 20-30-40 tusindkroners klassen ud af verden. tror dog nok at rejsebrancen vil gå hen og kunne mærke nogle af disse.

En stadig faldende tendens på forbruget tror jeg man fortsat må forvente, men Maj måned kan blive løftet lidt, på grund af konfirmationer.


Sidst rettet af Gorrion Fre Jun 01, 2012 1:29 pm, rettet 1 gang
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mange danskere har fået udbetalt deres efterlønsopsparring. Men hvor er pengene?  Empty Sv: Mange danskere har fået udbetalt deres efterlønsopsparring. Men hvor er pengene?

Indlæg af klogeaage 35 Fre Jun 01, 2012 1:19 pm

Gorrion skrev:http://epn.dk/privat/article2792763.ece

Heldigvis tror jeg mange vil benytte muligheden for at få udbetalt deres efterlønspenge med omtanke, og det betyder nok at en del er gået til at få nogle dyre lån i 20-30-40 tusindkroners klassen ud af verden. tror dog nok at rejebrancen vil gå hen og kunne mærke nogle af disse.

En stadig faldende tendens på forbruget tror jeg man fortsat må forvente, men Maj måned kan blive løftet lidt, på grund af konfirmationer.


Du ved at de skal omkring banken,mon ikke,hvis der er underskud på lønkonto eller forbrugslån , er blevet indkaldt til møde dagene før pengene landede i banken Wink
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Mange danskere har fået udbetalt deres efterlønsopsparring. Men hvor er pengene?  Empty Sv: Mange danskere har fået udbetalt deres efterlønsopsparring. Men hvor er pengene?

Indlæg af Thomas Fre Jun 01, 2012 4:49 pm

klogeaage 35 skrev:
Gorrion skrev:http://epn.dk/privat/article2792763.ece

Heldigvis tror jeg mange vil benytte muligheden for at få udbetalt deres efterlønspenge med omtanke, og det betyder nok at en del er gået til at få nogle dyre lån i 20-30-40 tusindkroners klassen ud af verden. tror dog nok at rejebrancen vil gå hen og kunne mærke nogle af disse.

En stadig faldende tendens på forbruget tror jeg man fortsat må forvente, men Maj måned kan blive løftet lidt, på grund af konfirmationer.


Du ved at de skal omkring banken,mon ikke,hvis der er underskud på lønkonto eller forbrugslån , er blevet indkaldt til møde dagene før pengene landede i banken Wink

NIX: Dagen EFTER. Banken vil sgu da først se pengene - og de kommer ikke derfra.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mange danskere har fået udbetalt deres efterlønsopsparring. Men hvor er pengene?  Empty Sv: Mange danskere har fået udbetalt deres efterlønsopsparring. Men hvor er pengene?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum