Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ECB Jörg Asmussen

2 deltagere

Go down

ECB Jörg Asmussen Empty ECB Jörg Asmussen

Indlæg af Thomas Lør Maj 12, 2012 10:01 am

Kan anbefales Handelsblatt på tysk.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34110
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

ECB Jörg Asmussen Empty Sv: ECB Jörg Asmussen

Indlæg af SortKaffe Lør Maj 12, 2012 10:41 am

Der er ingen tvivl om at Jørg Asmussen kommer vi til at høre meget mere til. Tysk medlem af ECB direktionen, erklæret socialdemokrat som nyder tillid fra CDU regeringen.

Af en eller anden grund tror jeg han er en gut som kan sin metier
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

ECB Jörg Asmussen Empty Sv: ECB Jörg Asmussen

Indlæg af Thomas Lør Maj 12, 2012 2:26 pm

SortKaffe skrev:Der er ingen tvivl om at Jørg Asmussen kommer vi til at høre meget mere til. Tysk medlem af ECB direktionen, erklæret socialdemokrat som nyder tillid fra CDU regeringen.

Af en eller anden grund tror jeg han er en gut som kan sin metier.

Det var også derfor, jeg bragte linket. Der er ingen tvivl om, at han er en helt central figur. Der er jo ikke et ord, der ikke er klart - og velovervejet.

Det bliver mere og mere uheldigt, at Danmark ikke er med i Euroen - katastrofalt er det ikke, for man har veje udenom; men det havde været billigere og mere smidigt om Nationalbanken havde været frigjort fra sin opgave om at vogte kronen - og i stedet kunne bruge sine virkemidler til at styre den finansielle stabilitet. Det gør os mere sårbare overfor Karl Smart'erne i f.eks. London, der på det inderligste forsøger at skyde sig selv i foden - og kun deres sædvanlige halvstuderthed forhindrer dem i at ramme - hver gang.

Så er han i øvrigt fra Flensborg.

Så skal man heller ikke tage fejl af CDU og SPD - der er ikke den store afstand i finanspolitikken.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34110
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

ECB Jörg Asmussen Empty Sv: ECB Jörg Asmussen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum