Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Villa i storkøbenhavn

3 deltagere

Go down

Villa i storkøbenhavn Empty Villa i storkøbenhavn

Indlæg af Benjamin Fre Mar 09, 2012 6:42 pm

Jeg ser som mange andre at priserne på Villaer i storkøbenhavn skal ned.

Det skal de primært fordi:

1. Der er få der har råd til at betale, hvis de har så ved de hvad penge er værd og vil ikke give prisen.
2. Der er få der kan låne.

Hvorfor har vi så ikke set masive fald? 8-10% er meget men når udgangspunktet er vildt urealistisk, så betyder det intet.

Hvorfor falder priserne ikke mere? Hvad holder hånden under priserne?

Hvad kan jeg gøre, hvis jeg drømmer om en Villa indenfor de næste 2 år? (hvis der ikke er andre muligheder, så lejer vi en villa).

Benjamin

Antal indlæg : 37
Join date : 18/08/11

Tilbage til toppen Go down

Villa i storkøbenhavn Empty Sv: Villa i storkøbenhavn

Indlæg af Thomas Lør Mar 10, 2012 12:52 am

Benjamin skrev:Jeg ser som mange andre at priserne på Villaer i storkøbenhavn skal ned.

Det skal de primært fordi:

1. Der er få der har råd til at betale, hvis de har så ved de hvad penge er værd og vil ikke give prisen.
2. Der er få der kan låne.

Hvorfor har vi så ikke set masive fald? 8-10% er meget men når udgangspunktet er vildt urealistisk, så betyder det intet.

Hvorfor falder priserne ikke mere? Hvad holder hånden under priserne?

Hvad kan jeg gøre, hvis jeg drømmer om en Villa indenfor de næste 2 år? (hvis der ikke er andre muligheder, så lejer vi en villa).

Så lejer du! Sørg for at komme under lejeloven. Sørg for at udlejer har mulighed for at sætte lejen ned!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Villa i storkøbenhavn Empty Sv: Villa i storkøbenhavn

Indlæg af Uffe Lør Mar 10, 2012 11:34 am

Mit bud på hvem der holder hånden under prisfaldene: Det er bankerne der nægter at lade sælger tabe penge på handlen.

Og måden de kan gøre det på, er ved at sige "fint nok hvis du vil sælge med tab, men vi låner dig ingen penge til at tage tabet med".
Uffe
Uffe

Antal indlæg : 765
Join date : 27/01/12
Geografisk sted : Den tyske hede

Tilbage til toppen Go down

Villa i storkøbenhavn Empty Sv: Villa i storkøbenhavn

Indlæg af Thomas Lør Mar 10, 2012 2:56 pm

Uffe skrev:Mit bud på hvem der holder hånden under prisfaldene: Det er bankerne der nægter at lade sælger tabe penge på handlen.

Og måden de kan gøre det på, er ved at sige "fint nok hvis du vil sælge med tab, men vi låner dig ingen penge til at tage tabet med".

Lige præcis.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Villa i storkøbenhavn Empty Sv: Villa i storkøbenhavn

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum