Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Den gamle historie

4 deltagere

Go down

Den gamle historie Empty Den gamle historie

Indlæg af SortKaffe Tors Feb 23, 2012 11:02 pm


En kvinde i en RØD varmluftballon indså, hun var faret vild! Hun reducerede højden og så en mand på jorden. Hun gik lidt længere ned og råbte til manden: ”Undskyld, kan du hjælpe mig? Jeg havde aftalt et vigtigt møde for en time siden, men jeg ved ikke, hvor jeg befinder mig!” Manden svarede: ”Du befinder dig i en rød... varmluftballon ca. 30 fod over havet på 55º41´47” nordlig bredde og 10º12´47” v......estlig længde.” ”Du må være Ingeniør” sagde kvinden. ”Det er jeg,” svarede manden, ”men hvordan vidste du det?” ”Tja,” sagde kvinden, ”Alt, hvad du har sagt, er teknisk korrekt, men jeg har ikke nogen anelse om, hvad jeg skal bruge oplysningerne til. Faktum er, at jeg stadig ikke ved, hvor jeg er. Det eneste, jeg har fået ud af din hjælp, er, at jeg er endnu mere forsinket. ”Manden på jorden svarede: ”Du må være hende statsministeren.” ”Det er jeg,” svarede kvinden, ”men hvordan kunne du vide det?” ”Det er enkelt. Du ved ikke, hvor du er, eller hvor du skal hen. Du er kommet op ved hjælp af varm luft. Du har indgået en aftale, som du ikke er i stand til at holde og du forventer, at folk under dig skal løse dit problem. Faktum er, at du befinder dig i samme situation, som du gjorde, før du traf mig, men nu er det pludselig min fejl!!!
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Den gamle historie Empty Sv: Den gamle historie

Indlæg af Thomas Tors Feb 23, 2012 11:10 pm

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Laughing
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Den gamle historie Empty Sv: Den gamle historie

Indlæg af doctor Fre Feb 24, 2012 8:15 am

Tænk så fik jeg igen punkteret en luftballon. Nemlig at mænd ikke har indfølingsevne.

Hvordan vidste du SortKaffe at det er lige sådan jeg føler det (altså som damen i den røde luftballon), når jeg taler økonomi med jer professionelle.

Jeg giver
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

Jeg vil stadig mene, at Thomas er noget lunefuld.
Han skulle efter drejebogen have givet mig en ordentlig skideballe - så vi kunne have fået afvist visse påståede anklager om sammenspisthed. Rolling Eyes

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Den gamle historie Empty Sv: Den gamle historie

Indlæg af Gæst Fre Feb 24, 2012 8:45 am

Det er så desværre sandheden.

Problemet er ikke de brudte løfter. Alle partier må efter et valg opgive nogle mærkesager.

Problemet er, at hun og især SF specifikt sendte dem til torvs for at vinde valget for enhver løgn.

/BF


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den gamle historie Empty Sv: Den gamle historie

Indlæg af Uffe Fre Feb 24, 2012 9:46 am

Mine nerver er faldet lidt til ro igen efter alle de løftebrud - vi havde lavet en Mitterand-agtig rekord i statsbankerot på kortest tid hvis alle løfter skulle indfries.
Uffe
Uffe

Antal indlæg : 765
Join date : 27/01/12
Geografisk sted : Den tyske hede

Tilbage til toppen Go down

Den gamle historie Empty Sv: Den gamle historie

Indlæg af Thomas Fre Feb 24, 2012 1:06 pm

doctor skrev:Tænk så fik jeg igen punkteret en luftballon. Nemlig at mænd ikke har indfølingsevne.

Hvordan vidste du SortKaffe at det er lige sådan jeg føler det (altså som damen i den røde luftballon), når jeg taler økonomi med jer professionelle.

Jeg giver
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

Jeg vil stadig mene, at Thomas er noget lunefuld.
Han skulle efter drejebogen have givet mig en ordentlig skideballe - så vi kunne have fået afvist visse påståede anklager om sammenspisthed. Rolling Eyes

Der er ikke nogen tvivl om, at mange er blevet overrasket over, at hvad de mente virkeligheden skulle være - og hvad den faktisk er - det er altså to forskellige ting.

Det svarer lidt til at sige, at det er synd at unge mennesker dør - som om det var en god ting at gamle (eller blot lidt ældre) dør?

Men lunefuld? MIG? Tjaaa

Du er nok nærmere fanget - som de fleste - i at de godt er klar over at der er sket noget ganske alvorligt; men ikke helt er klar over hvad og hvordan.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Den gamle historie Empty Sv: Den gamle historie

Indlæg af Thomas Fre Feb 24, 2012 1:10 pm

BamsesFar skrev:Det er så desværre sandheden.

Problemet er ikke de brudte løfter. Alle partier må efter et valg opgive nogle mærkesager.

Problemet er, at hun og især SF specifikt sendte dem til torvs for at vinde valget for enhver løgn.

/BF

Jeg kommer igen og igen tilbage til sådan som Lars Løkke i valgkampen sendte små sedler som en anden skoledreng.
Ja han gik tværs over gulvet.

Hele tiden var det: PAS PÅ, du ikke lover noget, du ikke kan holde, min lille pige!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Den gamle historie Empty Sv: Den gamle historie

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum