Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nå nu er det gået op for HM Dronningen

4 deltagere

Go down

Nå nu er det gået op for HM Dronningen Empty Nå nu er det gået op for HM Dronningen

Indlæg af Thomas Lør Dec 31, 2011 8:59 pm

Nytårstale

Enig - dette går ikke bare lige over.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nå nu er det gået op for HM Dronningen Empty Sv: Nå nu er det gået op for HM Dronningen

Indlæg af SortKaffe Lør Dec 31, 2011 11:40 pm

Kan godt lide HM Dronningen sender et håb til alle de betrængte boligsælgere. Frede og Jokke får en masse børn, så om en 20 til 25 år vil der være flere første gangs købere på markeder.

Godt Nytår
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Nå nu er det gået op for HM Dronningen Empty Sv: Nå nu er det gået op for HM Dronningen

Indlæg af Gæst Søn Jan 01, 2012 1:47 am

SortKaffe skrev:Kan godt lide HM Dronningen sender et håb til alle de betrængte boligsælgere. Frede og Jokke får en masse børn, så om en 20 til 25 år vil der være flere første gangs købere på markeder.

Godt Nytår

Ja, og ret mange tror, at de har et slot til salg...

/BF

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nå nu er det gået op for HM Dronningen Empty Sv: Nå nu er det gået op for HM Dronningen

Indlæg af doctor Søn Jan 01, 2012 10:42 am

Det var så sandelig en "tale", hvor Himmel og Jord var i bevægelse.

Jaaah - og så kunne jeg godt lide Dronningens smykker. Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

Wink

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Nå nu er det gået op for HM Dronningen Empty Sv: Nå nu er det gået op for HM Dronningen

Indlæg af Thomas Søn Jan 01, 2012 11:03 am

doctor skrev:Det var så sandelig en "tale", hvor Himmel og Jord var i bevægelse.

Jaaah - og så kunne jeg godt lide Dronningens smykker. Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

Wink

Tjaa, gad vide, hvor meget HM har i klemme. Hendes bedstefar fik en rundbarbering sidste gang Danske Bank krakkede - så gad vide om rubin sættet er stampet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nå nu er det gået op for HM Dronningen Empty Sv: Nå nu er det gået op for HM Dronningen

Indlæg af doctor Søn Jan 01, 2012 11:13 am

Jeg tror ikke at det var et jordbundent valg, jeg tror mere, at der er tale om et bevidst VALG.

http://www.dgal.dk/Joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=94:turkiser&catid=44:aedelstene&Itemid=18

Dronningen er kendt for sine kostumer og sans for symbolik.


doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Nå nu er det gået op for HM Dronningen Empty Sv: Nå nu er det gået op for HM Dronningen

Indlæg af Cirb Søn Jan 01, 2012 12:00 pm

SortKaffe skrev:Frede og Jokke får en masse børn

Ligesom alle de andre 2g`ere og 3g`ere på overførselsindkomst.

Godt nytår
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Nå nu er det gået op for HM Dronningen Empty Fremragende

Indlæg af Thomas Søn Jan 01, 2012 12:59 pm

doctor skrev:Jeg tror ikke at det var et jordbundent valg, jeg tror mere, at der er tale om et bevidst VALG.

http://www.dgal.dk/Joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=94:turkiser&catid=44:aedelstene&Itemid=18

Dronningen er kendt for sine kostumer og sans for symbolik.

1. Jeg formoder også at Dronning Ingrid har betinget sig, at rubinsættet aldrig stampes. Jeg formoder en vis forsigtighed i anledning af det giftermål i sin tid under hensyntagen til svigerfars lidt uheldige valg af bank.
2. Symbolik? Det håber jeg sandelig ikke! Når jeg ser referencen til Grønland med de afbrækkede og gennemhullede hvalbisser - så kommer det til at lyde lidt hult, at man skal bide tænderne sammen.
Med hensyn til blomsterne - så er jeg nok ikke den rette at spørge; men de er da mere smagfulde end de kødædende, der uafladeligt ræber.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nå nu er det gået op for HM Dronningen Empty Sv: Nå nu er det gået op for HM Dronningen

Indlæg af doctor Søn Jan 01, 2012 1:32 pm

Jeg plejer at sætte pris på den bidende ironi .................

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Nå nu er det gået op for HM Dronningen Empty Sv: Nå nu er det gået op for HM Dronningen

Indlæg af SortKaffe Søn Jan 01, 2012 11:17 pm

Cirb skrev:
SortKaffe skrev:Frede og Jokke får en masse børn

Ligesom alle de andre 2g`ere og 3g`ere på overførselsindkomst.

Godt nytår
Cirb

He he.Rigigt godt nytår til dig også. Glæder mig til spændene debatter i det nye år.

Venlig hilsen

SortKaffe
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Nå nu er det gået op for HM Dronningen Empty Sv: Nå nu er det gået op for HM Dronningen

Indlæg af Thomas Man Jan 02, 2012 8:45 am

doctor skrev:Jeg plejer at sætte pris på den bidende ironi .................

De blomster var da også velvalgte til et gravsted.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nå nu er det gået op for HM Dronningen Empty Sv: Nå nu er det gået op for HM Dronningen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum