Nationalbanken har ændret layout på hjemmesiden.
Side 1 af 1
Nationalbanken har ændret layout på hjemmesiden.
Valuta reserven er ENORM.
Det jeg bare mangler at få at vide er: Hvilke valutaer, den ligger i.
Vi får måske et fingerpeg ved at se på valutakurserne:
USD, GBP og EUR giver sig selv. NOK og SEK er sådan set også til at forstå: Det er ikke DKK, der skal tilpasse sig - det er spillemærkene i Tivoli, der skal devalueres. Der skal inflation til - bare ikke i Danmark. Så det kan flextumperne og banksvinene godt glemme.
JPY? Javel, skal vi nok ikke overse.
Men CHF??? Formentlig ligger Nationalbanken med et større beløb i CHF. Naturligvis anskaffet mens de var billige? Sandsynligvis - i dengang lange obligationer - Men tilsyneladende er det en investering, der vedbliver med at give.
Hmm... jeg forstår godt, at de schweiziske politikere blev medgørlige, da man ikke ville lade Danmark forære Ukraine nogle gamle Piranha III. Det med at udlægge gift for valutaen, når Credit Suisse skulle reddes. Ikke klogt.
Det jeg bare mangler at få at vide er: Hvilke valutaer, den ligger i.
Vi får måske et fingerpeg ved at se på valutakurserne:
USD, GBP og EUR giver sig selv. NOK og SEK er sådan set også til at forstå: Det er ikke DKK, der skal tilpasse sig - det er spillemærkene i Tivoli, der skal devalueres. Der skal inflation til - bare ikke i Danmark. Så det kan flextumperne og banksvinene godt glemme.
JPY? Javel, skal vi nok ikke overse.
Men CHF??? Formentlig ligger Nationalbanken med et større beløb i CHF. Naturligvis anskaffet mens de var billige? Sandsynligvis - i dengang lange obligationer - Men tilsyneladende er det en investering, der vedbliver med at give.
Hmm... jeg forstår godt, at de schweiziske politikere blev medgørlige, da man ikke ville lade Danmark forære Ukraine nogle gamle Piranha III. Det med at udlægge gift for valutaen, når Credit Suisse skulle reddes. Ikke klogt.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» "solgt på vejen" er blevet sværere at finde med boligas nye layout
» Jeg kan ikke finde 3.5 pct. lånet på Omxc20 hjemmesiden
» Syn på økonomien ændret på en formiddag
» Vildledningsoperation.
» Nationalbanken
» Jeg kan ikke finde 3.5 pct. lånet på Omxc20 hjemmesiden
» Syn på økonomien ændret på en formiddag
» Vildledningsoperation.
» Nationalbanken
Side 1 af 1