General Sir Richard Sherriff
Side 1 af 1
General Sir Richard Sherriff
Mystiske ting sker......
At han kalder Olaf Scholz et lallende narrehoved er lige så præcist som det er korrekt.
Og så har jeg på Facebook haft en reaktion fra Svend Karstensen, som jeg ellers ikke har hørt fra i mere end 30 år.
Det får mig til at formode, at Danmark har mere end én finger med i spillet omkring at holde den russiske flåde i havn. Disse overflade droner minder frygteligt om Ellehammers både på Tivoli-søerne. Komplet latterlige; men de virker i nogen grad og skræmmer monstret - uanset det er en teknologi, som er anvendt i Olsen-banden.
At han kalder Olaf Scholz et lallende narrehoved er lige så præcist som det er korrekt.
Og så har jeg på Facebook haft en reaktion fra Svend Karstensen, som jeg ellers ikke har hørt fra i mere end 30 år.
Pressekonference med Stoltenberg og Olof Scholz.
Den megen snak om sårbar undersøisk infrastuktur viser prøjserne mopsede.
https://www.youtube.com/watch?v=S-7L5bdKAfQ
Jeg er mere end almindelig sikker på, at det var Danmark, der sprængte Nord Stream gasledningerne. Hvem ellers????
Jeg stemte heller ikke på Venstre. Heldigt, fordi Karen Ellemann blev valgt - og hun er SKOLELÆRER.
Det får mig til at formode, at Danmark har mere end én finger med i spillet omkring at holde den russiske flåde i havn. Disse overflade droner minder frygteligt om Ellehammers både på Tivoli-søerne. Komplet latterlige; men de virker i nogen grad og skræmmer monstret - uanset det er en teknologi, som er anvendt i Olsen-banden.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» General Hecker
» Lad os lige se, hvor vi står!
» Tilsyneladende er en 9. russisk general faldet.
» Kommer Japan igen?
» Trump og Putin
» Lad os lige se, hvor vi står!
» Tilsyneladende er en 9. russisk general faldet.
» Kommer Japan igen?
» Trump og Putin
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum