Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

USA har eksfiltreret en spion med adgang til Putin.

Go down

USA har eksfiltreret en spion med adgang til Putin. Empty USA har eksfiltreret en spion med adgang til Putin.

Indlæg af Thomas Tirs Sep 10, 2019 6:10 am

Hans oplysninger var så følsomme, at de ikke figurerede i Obamas regulære briefing.

Man har - med garanti - ikke fortalt Trump noget - endnu. Man har ikke sagt noget, fordi Trump er at betragte som en russisk spion.
Jeg har også flere gange bemærket, at der er en slående forskel på hvad Trump siger og hvad USA's væbnede styrker gør.

Om det er så stort et tab? Det kunne jo være, at der var en reserve - hvorom alting er: Nu bliver der gennemført en udrensning i kredsen omkring Putin.

Og NEJ! Jeg har ikke adgang til de oplysninger, der måtte være kommet derfra. Men mon ikke Nazi-Marie er det nærmere bålet på Blaagårds Plads????
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34594

Tilbage til toppen Go down

USA har eksfiltreret en spion med adgang til Putin. Empty Oleg Smolenkov og familie.

Indlæg af Thomas Tirs Sep 10, 2019 1:15 pm

Hentede CIA en spion ud af Rusland af frygt for Trump?

Jeg kan godt forstå, at Trump er nervøs - nu har han også fået både FSB og CIA på nakken.

Det med valgfusket er én ting; men det er sådan set kendt materiale - hvad har han ellers kunnet bidrage med?

Ifølge en kilde i efterretningstjenesten har USA i dag ikke andre spioner i Kreml, der sidder i samme høje position eller har lignende direkte adgang til Vladimir Putin.

Selvfølgelig har man ikke det - eller også lyver man groft.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34594

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum