Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hjælp til historiske kurser på Danske Bank 96-97

2 deltagere

Go down

Hjælp til historiske kurser på Danske Bank 96-97 Empty Hjælp til historiske kurser på Danske Bank 96-97

Indlæg af SadfGit Tirs Nov 08, 2011 2:31 pm

Tilbage i midthalvfemserne arvede jeg eller fik som en del af det årlige gavebeløb to portioner Danske Bank aktier (var dengang en yngre mand og husker intet). Da der ikke var tale om en handel, ligger der ingen kursinfo i min bank fra overtagelsestidspunktet. Jeg har forsøgt at finde kurser på nettet, men Danske Bank selv har kun lagt op fra dec 98 og længere tilbage har jeg ikke kunnet google mig til. Banken kan heller ikke hjælper, i hvert fald ikke den herre jeg talte med.

Da kursen som jeg har forstået det ellers sættes til maj 93 kursen, som er så lav som 33,5 ville det være gevaldigt dejligt at kunne finde den korrekte. Jeg var så heldig at slippe ud omkring kurs 150 og ville da foretrække ikke at blive sat alt for voldsomt.

SadfGit

Antal indlæg : 11

Tilbage til toppen Go down

Hjælp til historiske kurser på Danske Bank 96-97 Empty Sv: Hjælp til historiske kurser på Danske Bank 96-97

Indlæg af abbaratet Lør Nov 12, 2011 10:02 pm

gå ind på euroinvestor. vælg danske bank under aktier. klik på historik. i højre side kan du nu downloade et excel-ark med historiske kurser tilbage til 91.
abbaratet
abbaratet

Antal indlæg : 110
Geografisk sted : Hadsund

Hjælp til historiske kurser på Danske Bank 96-97 Empty Sv: Hjælp til historiske kurser på Danske Bank 96-97

Indlæg af SadfGit Søn Nov 13, 2011 2:13 am

Mange tak for hjælpen.

Jeg havde ikke ikke bemærket downloaddelen, må have rodet rundt og så ikke kunnet få grafen på siden til at reagere og så opgivet de andre muligheder. Oh well, dovenskab og manglende viden har ikke stået i vejen for vore politikere, så jeg er da i godt selskab.

SadfGit

Antal indlæg : 11

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum