Har de tabt småkagerne ?
+4
lothrim
Storebror
Shintai
sur gammel mand
8 deltagere
Side 1 af 1
Har de tabt småkagerne ?
Så kunne jeg ikke styre mig mere...
Hvad fanden har de gang i ?
Tror de virkelig deres bolig (fritidsbolig vel at mærke) er mere end kr. 40000 værd per kvadratmeter ? http://www.boliga.dk/map.aspx?id=583940
Til salg i over 7 måneder so far...get real Leute. Jeg vil s**** på om så Ghadaffi's skjulte skat er begravet undet huset. Fred være med ham i øvrigt.
Har I andre grelle eksempler at udstille, så gør det endeligt og bemærk det behøver ikke kun at være fritidsboliger....mange ejere af helårsboliger synes også at være ude af trit med virkeligheden.
Og bemærk I behøver ikke at argumente for jeres sag. Er vi (forummets læsere) i tvivl vil vi sandsynligvis spørge ind til jeres argumenter for at bringe emnet på banen.
Endnu bedre...skulle ejerne at de huse, der bliver hængt ud.....jeg mener vist frem ...være dumme nok til at give lyd fra sig, skal de naturligvis også være velkommen her.
Hvad fanden har de gang i ?
Tror de virkelig deres bolig (fritidsbolig vel at mærke) er mere end kr. 40000 værd per kvadratmeter ? http://www.boliga.dk/map.aspx?id=583940
Til salg i over 7 måneder so far...get real Leute. Jeg vil s**** på om så Ghadaffi's skjulte skat er begravet undet huset. Fred være med ham i øvrigt.
Har I andre grelle eksempler at udstille, så gør det endeligt og bemærk det behøver ikke kun at være fritidsboliger....mange ejere af helårsboliger synes også at være ude af trit med virkeligheden.
Og bemærk I behøver ikke at argumente for jeres sag. Er vi (forummets læsere) i tvivl vil vi sandsynligvis spørge ind til jeres argumenter for at bringe emnet på banen.
Endnu bedre...skulle ejerne at de huse, der bliver hængt ud.....jeg mener vist frem ...være dumme nok til at give lyd fra sig, skal de naturligvis også være velkommen her.
Sidst rettet af sur gammel mand Ons Okt 26, 2011 11:01 pm, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : Grammatik og eftertanke.)
sur gammel mand- Antal indlæg : 65
Sv: Har de tabt småkagerne ?
Motoren kører, men der er ingen bag rattet.
Det er en blanding af lystsælgere, insolvente og folk der lever i en anden verden. Man ofte nægter eller kan ikke tage tabet.
Den der har de ikke råd til at sælge billigere vil jeg tro. Den er købt 12-09-07 for 2½mio. Og så renoveret senere hen.
Det er en blanding af lystsælgere, insolvente og folk der lever i en anden verden. Man ofte nægter eller kan ikke tage tabet.
Den der har de ikke råd til at sælge billigere vil jeg tro. Den er købt 12-09-07 for 2½mio. Og så renoveret senere hen.
Shintai- Antal indlæg : 1808
Geografisk sted : Islands Brygge
Nu er det først klitrække så det er vel reelt beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed.sur gammel mand skrev:Tror de virkelig deres bolig (fritidsbolig vel at mærke) er mere end kr. 40000 værd per kvadratmeter ? http://www.boliga.dk/map.aspx?id=583940
Jeg kender ikke lige det området men i Blåvand er der også et sommerhus til salg i første klitrække p.t. (http://www.boliga.dk/map.aspx?id=648945) som er prissat noget ligendende i forhold til resten af området.
Nu behøver de ikke at forholde sig til virkeligheden - det søger staten og nationalbanken for.
Prøv at se på den her bolig i søborg
Jeg kunne ikke finde nogen tråd med grimme billeder, men jeg tænker at dette hus kunne klare sig i kampen.
Og nåh ja, så er det prissat sådan ca. til det dobbelte af hvad det er værd (læs: grundprisen)
Og her er der ikke nogen speciel fed beliggenhed at bruge som undskyldning.
Jeg kunne ikke finde nogen tråd med grimme billeder, men jeg tænker at dette hus kunne klare sig i kampen.
Og nåh ja, så er det prissat sådan ca. til det dobbelte af hvad det er værd (læs: grundprisen)
lothrim- Antal indlæg : 4
Cirb- Antal indlæg : 2353
Geografisk sted : Aarhus
lothrim skrev:Prøv at se på den her bolig i søborg
Kunne godt ligne et dødsbo. Salgsopstillingen er også mangelfuld for at sige det mildt.
Men der skal fandme hældes mange penge overi for den der. Selv med ½mio er man jo ikke færdig med renovering.
Shintai- Antal indlæg : 1808
Geografisk sted : Islands Brygge
Shintai skrev:lothrim skrev:Prøv at se på den her bolig i søborg
Kunne godt ligne et dødsbo. Salgsopstillingen er også mangelfuld for at sige det mildt.
Men der skal fandme hældes mange penge overi for den der. Selv med ½mio er man jo ikke færdig med renovering.
Nej, nej, nej: Det har været renoveret for ikke så mange år siden - nu har jeg ikke gidet se salgsopstillingen. Der skal ikke ret meget til, hvis man er parat til at leve med kaklerne. Selvfølgelig kan man lege Anne Sofie Herpes og svine med pengene.
Men prisen er alt for høj - nu har jeg ikke gidet se salgsopstillingen. Er det et dødsbo, så skal det nok komme ned.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Well time to get back in business.
Jeg kan se at mit oprindelige hidsige indlæg blev solgt efter sølle +700 dage med et afslag på ca. kr. 700000.
Så måske var salig Ghaddafi's guld ikke begravet i haven trods alt.
Jeg kan se at mit oprindelige hidsige indlæg blev solgt efter sølle +700 dage med et afslag på ca. kr. 700000.
Så måske var salig Ghaddafi's guld ikke begravet i haven trods alt.
Sorry Lothrim....jeg kender ikke boligmarkedet i Søborg specielt godt...så måske er det i virkeligheden et håndværkertilbud......;-))
I forhold til Cirb's indlæg, kan jeg kun sige at jeg selv har gået med gratisaviser i området, da jeg ikke ønskede at stå til rådighed for arbejdsmarkedet. Og så vidt som jeg husker er det et rimeligt attraktivt kvarter. Tæt på byen og relativt uden nogen former for sort indflydelse.
I forhold til Cirb's indlæg, kan jeg kun sige at jeg selv har gået med gratisaviser i området, da jeg ikke ønskede at stå til rådighed for arbejdsmarkedet. Og så vidt som jeg husker er det et rimeligt attraktivt kvarter. Tæt på byen og relativt uden nogen former for sort indflydelse.
Og for lige at nagle det sidste søm i kisten...
Denne her: http://www.boliga.dk/map.aspx?id=849119
Jeg er født og opvokset relativt (1-100 km) tæt på stedet og jeg tror godt jeg tør sige at så meget, skal det ikke koste. Og da slet ikke med en møgler fra Holstebro-området ind over.
Og nej jeg er ikke interesseret i ejendommen.
Denne her: http://www.boliga.dk/map.aspx?id=849119
Jeg er født og opvokset relativt (1-100 km) tæt på stedet og jeg tror godt jeg tør sige at så meget, skal det ikke koste. Og da slet ikke med en møgler fra Holstebro-området ind over.
Og nej jeg er ikke interesseret i ejendommen.
Sidst rettet af sur gammel mand Ons Jul 03, 2013 11:25 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : Som sædvanlig alt for hurtig skriblerier i det oprindelige indlæg.)
Her er ensom Nykredit skal prøve at hente lidt hjem på igen - bemærk at den sidst har været til salg for 2.1 mio (og jeg kan er sikker på der ikke er lavet nogle forbedringer siden da). Den advokat de sender til tvangsaktion før at gøre deres beskidte arbejde byder ofte meget aggressivt - de kæmper med næp og klør for at forsvare deres pant. Fin ejendom med god udsigt ud over motorvejen:roll:
http://www.boliga.dk/map.aspx?id=885113
http://www.boliga.dk/map.aspx?id=885113
Aarhus78- Antal indlæg : 41
Geografisk sted : Kolding
Bedømt efter højden og mængden af ukrudt, har den stået tom i flere år. Den er ikke mange øre over 600.000 værd. Dvs. overbelånt med en faktor 4. Ikke usædvanligt!
Plyds- Antal indlæg : 1632
Geografisk sted : Ude-over-kanten
Lignende emner
» Østjysk Bank
» Hvornår bliver den gratis frokostpause afskaffet for off og semi off ansatte ?
» rapport om produktionsjob tabt i USA
» Lærernes overenskomst.
» Boligejere har tabt 500 kr. om dagen i 2011
» Hvornår bliver den gratis frokostpause afskaffet for off og semi off ansatte ?
» rapport om produktionsjob tabt i USA
» Lærernes overenskomst.
» Boligejere har tabt 500 kr. om dagen i 2011
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum