Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Har de tabt småkagerne ?

+4
lothrim
Storebror
Shintai
sur gammel mand
8 deltagere

Go down

Har de tabt småkagerne ?      Empty Har de tabt småkagerne ?

Indlæg af sur gammel mand Ons Okt 26, 2011 10:51 pm

Så kunne jeg ikke styre mig mere...

Hvad fanden har de gang i ?

Tror de virkelig deres bolig (fritidsbolig vel at mærke) er mere end kr. 40000 værd per kvadratmeter ? http://www.boliga.dk/map.aspx?id=583940

Til salg i over 7 måneder so far...get real Leute. Jeg vil s**** på om så Ghadaffi's skjulte skat er begravet undet huset. Fred være med ham i øvrigt.

Har I andre grelle eksempler at udstille, så gør det endeligt og bemærk det behøver ikke kun at være fritidsboliger....mange ejere af helårsboliger synes også at være ude af trit med virkeligheden.

Og bemærk I behøver ikke at argumente for jeres sag. Er vi (forummets læsere) i tvivl vil vi sandsynligvis spørge ind til jeres argumenter for at bringe emnet på banen.

Endnu bedre...skulle ejerne at de huse, der bliver hængt ud.....jeg mener vist frem ...være dumme nok til at give lyd fra sig, skal de naturligvis også være velkommen her.

Sidst rettet af sur gammel mand Ons Okt 26, 2011 11:01 pm, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : Grammatik og eftertanke.)

sur gammel mand

Antal indlæg : 65

Tilbage til toppen Go down

Har de tabt småkagerne ?      Empty Sv: Har de tabt småkagerne ?

Indlæg af Shintai Ons Okt 26, 2011 11:52 pm

Motoren kører, men der er ingen bag rattet.

Det er en blanding af lystsælgere, insolvente og folk der lever i en anden verden. Man ofte nægter eller kan ikke tage tabet.

Den der har de ikke råd til at sælge billigere vil jeg tro. Den er købt 12-09-07 for 2½mio. Og så renoveret senere hen.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Geografisk sted : Islands Brygge

Indlæg af Storebror Tors Okt 27, 2011 7:05 pm

sur gammel mand skrev:Tror de virkelig deres bolig (fritidsbolig vel at mærke) er mere end kr. 40000 værd per kvadratmeter ? http://www.boliga.dk/map.aspx?id=583940
Nu er det først klitrække så det er vel reelt beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed.

Jeg kender ikke lige det området men i Blåvand er der også et sommerhus til salg i første klitrække p.t. (http://www.boliga.dk/map.aspx?id=648945) som er prissat noget ligendende i forhold til resten af området.

Har I andre grelle eksempler at udstille, så gør det endeligt og bemærk det behøver ikke kun at være fritidsboliger....mange ejere af helårsboliger synes også at være ude af trit med virkeligheden.

Nu behøver de ikke at forholde sig til virkeligheden - det søger staten og nationalbanken for. Sad

Storebror

Antal indlæg : 493

http://siksak.dk

Indlæg af lothrim Man Okt 31, 2011 11:45 am

Prøv at se på den her bolig i søborg

Jeg kunne ikke finde nogen tråd med grimme billeder, men jeg tænker at dette hus kunne klare sig i kampen.

Og nåh ja, så er det prissat sådan ca. til det dobbelte af hvad det er værd (læs: grundprisen)

Og her er der ikke nogen speciel fed beliggenhed at bruge som undskyldning.

lothrim

Antal indlæg : 4

Indlæg af Cirb Ons Nov 02, 2011 6:33 pm

Enjoy cheers

Mvh
Cirb

Antal indlæg : 2353
Geografisk sted : Aarhus

Indlæg af Shintai Ons Nov 02, 2011 6:43 pm

lothrim skrev:Prøv at se på den her bolig i søborg

Jeg kunne ikke finde nogen tråd med grimme billeder, men jeg tænker at dette hus kunne klare sig i kampen.

Og nåh ja, så er det prissat sådan ca. til det dobbelte af hvad det er værd (læs: grundprisen)

Kunne godt ligne et dødsbo. Salgsopstillingen er også mangelfuld for at sige det mildt.

Men der skal fandme hældes mange penge overi for den der. Selv med ½mio er man jo ikke færdig med renovering.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Geografisk sted : Islands Brygge

Indlæg af Thomas Ons Nov 02, 2011 7:05 pm

Shintai skrev:
lothrim skrev:Prøv at se på den her bolig i søborg

Kunne godt ligne et dødsbo. Salgsopstillingen er også mangelfuld for at sige det mildt.

Men der skal fandme hældes mange penge overi for den der. Selv med ½mio er man jo ikke færdig med renovering.

Nej, nej, nej: Det har været renoveret for ikke så mange år siden - nu har jeg ikke gidet se salgsopstillingen. Der skal ikke ret meget til, hvis man er parat til at leve med kaklerne. Selvfølgelig kan man lege Anne Sofie Herpes og svine med pengene.

Men prisen er alt for høj - nu har jeg ikke gidet se salgsopstillingen. Er det et dødsbo, så skal det nok komme ned.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34594

Indlæg af sur gammel mand Ons Jul 03, 2013 10:52 pm

Well time to get back in business.

Jeg kan se at mit oprindelige hidsige indlæg blev solgt efter sølle +700 dage med et afslag på ca. kr. 700000.

Så måske var salig Ghaddafi's guld ikke begravet i haven trods alt.

sur gammel mand

Indlæg af sur gammel mand Ons Jul 03, 2013 10:58 pm

Sorry Lothrim....jeg kender ikke boligmarkedet i Søborg specielt godt...så måske er det i virkeligheden et håndværkertilbud......;-))

I forhold til Cirb's indlæg, kan jeg kun sige at jeg selv har gået med gratisaviser i området, da jeg ikke ønskede at stå til rådighed for arbejdsmarkedet. Og så vidt som jeg husker er det et rimeligt attraktivt kvarter. Tæt på byen og relativt uden nogen former for sort indflydelse.

sur gammel mand

Indlæg af sur gammel mand Ons Jul 03, 2013 11:02 pm

Og for lige at nagle det sidste søm i kisten...

Denne her: http://www.boliga.dk/map.aspx?id=849119

Jeg er født og opvokset relativt (1-100 km) tæt på stedet og jeg tror godt jeg tør sige at så meget, skal det ikke koste. Og da slet ikke med en møgler fra Holstebro-området ind over.

Og nej jeg er ikke interesseret i ejendommen.

Sidst rettet af sur gammel mand Ons Jul 03, 2013 11:25 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : Som sædvanlig alt for hurtig skriblerier i det oprindelige indlæg.)

sur gammel mand

Indlæg af Aarhus78 Tors Jul 04, 2013 9:56 am

Her er ensom Nykredit skal prøve at hente lidt hjem på igen - bemærk at den sidst har været til salg for 2.1 mio (og jeg kan er sikker på der ikke er lavet nogle forbedringer siden da). Den advokat de sender til tvangsaktion før at gøre deres beskidte arbejde byder ofte meget aggressivt - de kæmper med næp og klør for at forsvare deres pant. Fin ejendom med god udsigt ud over motorvejen:roll:
http://www.boliga.dk/map.aspx?id=885113

Aarhus78

Antal indlæg : 41
Geografisk sted : Kolding

Indlæg af Plyds Tors Jul 04, 2013 5:10 pm

Bedømt efter højden og mængden af ukrudt, har den stået tom i flere år. Den er ikke mange øre over 600.000 værd. Dvs. overbelånt med en faktor 4. Ikke usædvanligt!
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum